[Anime] Algemeen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door the_mad_man, 13 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat we bang moeten zijn dat naruto niet meer gedaan wordt. Ik herinner me een full metal alchemist die ook gelicensed werd maar nog blij werd door gefansubbed. :)

2. TeXas

TeXas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg nu:
    Bleach
    Naruto
    Samurai Champloo ( begin nu bij aflevering 1 )

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ik wacht nog wel even voordat ik weer een mangadvd aanschaf. Beetje spijt gekregen van Macross Pluss. Mooi geluid weliswaar, maar weinig leuke actie. Bovendien hadden ze 2 afleveringen beloofd. Er staat er maar 1 op. :confused: Weird :eek: Ik vind Gundam Wing zelfs nog beter. Zitten ook meer massalere gevechten in. Daar houd ik zeker van. Weet iemand daar nog een mangs van?
    Is dat Akira misschien?

4. super_elite

super_elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naruto, Bleach, Samurai Deeper, Ninja scroll en samurai champoo. Ik vind Bleach echt een van de betere animes. Net Naruto 124 gezien en eindelijk weer eens veel actie.
    Ik ga ook altijd naar narutofan voor eps.

5. sasuske

sasuske Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ey,

gankoutsou is ook heel tof. Ik zit te wachten op series met de kwaliteit van Full metal alchemist...:D niks beters dan dat

6. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    check mn signature, echt goeie animé's van dit moment

k denk dat ik ook ga beginnen met FMA, heb er goeie dingen over gehoord

7. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, jullie zijn echt allemaal zo dom he.
    Kijkt er nou niemand My Hime???
    dat is nu gewoon nog zelfs leuker en spannender dan bleach en naruto.
    En dat terwijl de afgelopen episodes gewoon eindelijk GEEN fillers meer waren en er eindelijk vette actie was bij naruto, bleach begint ook eraan te komen :D, nog 2 weekjes en DAN.....!!! :D.

Maar verder heb ik ook nog vele andere anime series gekeken zoals "full metal alchemist" en "gundam seed [destiny ook]".
    Ik heb nadat ik naruto tot en met episode 90 had gekeken [ in mijn trotse 3 dagen ] zelfs een nieuwe HDD aangeschaft van 160 gb speciaal voor anime.
    Hij was binnen een maand vol :D. Ondertussen heb ik alles gezien, maar ook weer een aantal verwijdert.
    Sommige series kan ik gewoon NIET verwijderen omdat ik ze nog 10x wil kijken ofzo :p.
    Maar ik ben erover aan het denken er nog een 200 gb hdd erbij te leggen want ik heb ruimte zat in mijn kast en tja... ben ten slotte nie voor nix een anime freak :p.

8. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ben op dit moment ook Full metal alchimist aan het kijken, dat is zeker een toffe serie ben nu dacht ik bij ep 23.
    net ook weer de nieuwe Naruto gekeken, Gaara of the desert blijft gewoon vet :p en Rock Lee vind ik maar krom :+
    Nu gaak nog ffkes de nieuwe bleach kijken _O_

Ik haal altijd mijn naruto eps van hier vandaan, Top kwaliteit episodes hebben ze daar O-)

Laatst bewerkt: 17 mrt 2005
  9. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Dat die @@$@$ sasuke nou eens dood gaat O-)

10. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nounou, of we nu daarom dom zijn hehehe :D

Maargoed, ik heb Mai Hime wel liggen, maar ga pas kijken als de series volledig is (iig seizoen 1). Zelfde geldt voor een hoop andere series. Ik ben onlangs de series die <4,3GB maar op wat dvdtjes gaan branden, had op een bepaald moment bijna 350GB aan anime op de schijven staan... Ben wel makkelijk geworden rondom het cancellen van series, 3 eps en dan door of stoppen.. (en deleten :D)

11. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    kheb net "Genshiken" gekeken. Leuke anime :) gaat over het leven van japanse anime freaks.

PS : FMA is wel leuk alleen zit al een tijdje op de film te wachten

12. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, jah ik doe het ook zo ongeveer, altijd via bittorrent eerst 5 episodes ofzo, als de serie me niet bevalt kan ie oprotten :p.
    Je moet Jubei 2 downloaden, de eerste 3 zijn wel vet.
    NIET JUBEI THE NINJA GIRL ... dat is deel 1 en die vond ik NEUKING SAAI.
    Je mist volgens mij nix, want volgens mij is jubei gewoon overnieuw begonnen bij deel 2 ofzo.
    My hime... tjah ik HOOP zo heel heel heel HEEEEEEL erg dat er een deel 2 komt. Maar ik weet al cker van niet, want daarvoor zijn er al veels teveel dood :mad:. Van die serie word je pas echt verdrietig :mad:.
    Ik haal heeeel veel anime van animesuke en narutomania [direct download].
    Maar iemand zei dat narutaru een goeie serie was, ik heb hem mar gedownload... ga hem dit weekend denk ik kijken, 13 episodes.
    Ik hoop dat de mensen hier elfen lied kennen? dat is echt een mooie serie, begint beetje... klein beetje bloederig, en je ziet wat lichaamsdelen in het rond vliegen, maar even later.... word dat al wel wat minder, maar zit een kei vet verhaal in. Daar komt misschien wel een 2e deel van :D.

13. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    elke woensdag --> nieuwe aflevering Bleach
    elke donderdag --> nieuwe aflevering Naruto

:D

Gaara is idd super cool, goed dat ze wat info hebben gegeven over Kimimaro's leven en jeugd etc ...
    K wacht nu op Naruto vs Sasuke :D

FullMetal Alchemist is ook vet, ben nu bij episode 3 _0/

14. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja, kan je nog wel ff w88, dat gevecht stellen ze wel even uit met fillers.
    Eerst komt het gevecht van kimimaro en gaara :D. Ik wil dat Lee helpt met zijn drunken fist style man :D.

15. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond narutaru saai en gaar :p het is lelijk getekend en het slaat nergens op, maarja tis mijn mening :)

16. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    noem 1 anime die ERGENS op slaat :{

17. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    naruto lelijk getekend? nee sorry... de meesta anime ziet er zo uit hoor
    En anime is gewoon fictie en fictie slaat bekant nooit ergens op. het is gewoon leuk om tekijken en als er een goede verhaal achter zit is het mooi meegenomen :)

18. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yo, iemand die naruto3 heeft? ik heb hem vandaag namelijk gekocht.
    Ik heb alleen 1 klein HOERIG PROBLEEM!
    Ik kan niks saven, omdat ik nergens kan vinden hoe ik moet saven, en dat japans lezen is niet zo makkelijk met oosters handschrift, en het enige dat ik versta van die sakura bitch in menu is: STORY, dus das dan een soort van story mode.
    Ik weet ook al niet hoe ik characters bij kan halen, dus als iemand me kan helpen met saven, dan ook graag met het unlocken van characters :p.

19. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K weet nou niet echt wat mensen zo cool vinden aan FullMetal Alchemist ...

Ben bij episode 5

20. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FMA is een van de meest spannende series man.
    Het begin is alleen saai, maar vanaf episode 14 - 15 ofzoiets word het echt spannend :D.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina