Idioten + Ferrari x Lamborgini = madness

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BlaiR.WitcH, 9 mrt 2005.

  1. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha geweldig, kan mij weinig schelen of ze hard gingen ofniet, moet toch een keer kunnen :p
    Ik zou het igg ook doen alsik een fkin Enzo had.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dan moeten ze naar een open dag van een circuit gaan of naar de nurburgring.
    Daar kunnen ze dan zo hard rijden als ze willen en als ze zichzelf in de vangrail douwen nemen ze tenminste geen andere onschuldige weggebruikers met zich mee.

    Oppakken, rijbewijs inleveren, nooit meer terug geven, vette boete geven en laat ze maar een paar dagen meegaan met ziekenwagens/hulpverleners die naar ongelukken die dergelijke idioten kunnen veroorzaken toe moeten.


    Zie bovenstaande. Ga naar een circuit dan.
     
  3. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Wedden, dat je nog nooit van je leven in een auto hebt gereden.
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Voor de 909 duizen euro's (en een beetje) kan je beter een Phamtom kopen om daarmee lekker met 120 over de snelweg te cruisen :)
     
  5. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Wat zij doen is inderdaad onverantwoord rijden. Maar ik vind wel dat de verkeersregels in Nederland wat overdreven zijn. Heel veel snelwegen staan inmiddels op 100 km/u max.. En er zijn zelfs mensen dat zelfs dat nog willen verlagen. :mad:

    Van mij mag die maximum snelheid op de snelwegen opgekrikt worden naar 150... Maar ja dat ben ik dan he:)
     
  6. exilim

    exilim mASter_eXiLim

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk filmpje alleen die lui zijn egt gek dat doe je tog niet
     
  7. Avantar45

    Avantar45 OpticonNL

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    de plekken op de snelweg waar je 100 mag zijn dichtbij steden. oftewel plaatsen
    met veel op- en afritten. dus is t redelijk logisch dat je daar maar 100 mag plus
    het feit dat het steeds drukker wordt op de
    weg in NL. Dus t zou al een wonder zijn als je daar tijdens de spits de 100 haalt.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  8. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Stelletje gekken. Wel tering wrede bakken.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    @ Avantar. True... Daarom pleit ik voor meer asvalt :)
     
  10. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Tja, is wel gaaf dit, maar doe dit dan s'nachts waneer er haast niemand rijdt. Sorry, maar ik denk dat iedereen hier wel de staart zou opentrappen al zaten ze in deze dingen. En ze gaan geen 390 maar max 293, aardig verschil. En waarom ben je gek al doe je het in Nederland en al doe je het in Duitsland is het wel goed. Dat klopt dus niet.
    Maar ik ben het ermee eens, het is gevaarlijk, ga er dan mee het circuit op. 293 kan er dodelijk zijn al komt er opeens een auto opzij. Maarja, je weet niet hoe jij je had gedragen al zat je in zo'n auto.
     
  11. PistolTDM

    PistolTDM Kalash

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie voor de volledige film http://www.ferrarinetwork.tk :9 _O_ _0/

    Edit: K*t de site doet het niet meer :mad: Zou het komen door de negatieve publiciteit :confused:
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  12. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou het allen doen als het een vroege zondagochtend is, midden in de zomer, wanneer het rustig is op de weg of gewoon niemand is...
    maar die kans is klein dus zou ik het gewoon op t circuit doen aangezien het toch een auto is die je niet ff koopt..
    zou het sowieso niet doen in een auto van een ander (dat zij hebben gedaan)
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt het onverantwoordelijk gedrag.

    maar als je zon wagen tot je beschikking hebt kan ik er ook wel inkomen, maar om ze nou hun leven lang te straffen... ik bedoel, er is toch niks gebeurd.
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je zou je eigen auto zo terug zien op het interenet ... dan leen je ook nooit meer je auto's uit ... een Enzo kost over de 1.000.000 € 8)
     
  15. eXpy NL

    eXpy NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een vette onzin allemaal 1. ze rijden met de lambo 293 2. zoals al vaak gezgt iedreen zou dat doen 3. Ik vindt het best kunnen wanneer je zelf de verantwoordelijk heid op je neemt. Iedereen zuurt nou wel maar als moet sta je ook donders snel stil met zon auto waardoor de remweg bij 250kmh waarschijnlijk net zo lang is als de remweg van een fiat panda die 120 rijd...om maar ieetje te geven

    Geef toe zelf zou ik dat nog wat te druk vinden. Maar das hun keus. Daar komt bij iedreen zit wel te zeiken op die 2 maar het is gewoon vreselijk stoer. DAT HIJ IN DIE AUTOS mag rijden ik denk dat zon beejte iedereen jaloers is..

    En dat van ga naar duitsland slaat nergens op daar kan je ook mensen dood rijden dat het daar wel hard mag (is ook maar 1 weg ondertussen) maakt het niet minder gevaarlijk dacht ik zo.... maargoed ik zelf rij persoonlijk ook best hard op snleweg vaak 160 en als je gewoon veel rijd en goed ver vooruit kijkt en geconcetreerd rijd kan het best wel...ja het is aso maar het kan wel en snachts zo hard rijden is ook gevaarlijk:) rij maar is een hert aan ofzow met 300 wordt je ook niet vorlijk van en daar komt bij dat je snachts niet goed afstanden kan inschatten.

    Al dat comantaar vink in ieder geval erg overdreven! 8)
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat er niets gebeurt is zie ik persoonlijk eerder als puur geluk.
    Overigens vind ik het feit dat er niets gebeurt is geen reden om die gasten geen flinke straf uit te delen.

    Dat ze die auto willen uit proberen prima, maar ga dan naar een circuit en leg niet het leven van anderen in de weegschaal voor "jouw" lolletje.

    edit ivm onderstaande quote
    Egh, dude. wat jij daar zegt met die panda is dus enorme b.s. he
    Buiten om de remweg wat dacht je van reactie snelheid?
    je gaat mij niet wijsmaken dat als ik met 290 aan kom scheuren ik net zo op tijd kan reageren op een situatie als dat je in een panda met 100/120 kan.

    En het is leuk dat ze de verantwoordelijkheid op zich nemen, maar jouw moeder/zus/familie zal maar door 1 van die mafketels te pletter worden gereden omdat meneer zich niet kon inhouden.

    En hoewel het misschien stoer is om in zo'n auto te rijden is het dus niet stoer om je als een imbeciel te gedragen en dan maar schijt hebben aan alles en iedereen en vol het pendaal in te trappen.

    Dat naar duitsland gaan is idd onzinnig, die lui hadden gewoon naar een circuit moeten gaan.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  17. eXpy NL

    eXpy NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, zoalng ze niet betrapt worden vink al die comotie dikke onzin.
     
  18. eXpy NL

    eXpy NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Hhaha dus het feit dat het op film staat moeten ze straf krijgen? das natuurlijk bullshit. Maar ik kan hier uit opmaken dat jij nooit te hard rijd?
     
  19. eXpy NL

    eXpy NL Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0

    Goed goed was slecht voorbeeld. Maar wat ik bedoel is dat je hun nu niet zo kan afzeiken terwijl er zat mensen zijn die nog gevaarlijker rijden dan dat zonder ook maar hard te gaan. En omdat ze op video staan maakt het niet meer strafbaar lijkt mij (volgens de wet) daar komt bij dat niemand er van wakker licht als ze er zelf naast zaten. want daar zeg je geen nee tegen :)
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Was zeker een slecht voorbeeld ;)
    Tuurlijk zijn er zat lui die minder hard maar toch gevaarlijker rijden.
    Egh, misschien ben ik anders als de rest maar ik had dus niet daarnaast willen zitten. Circuit prima, maar niet op de openbare weg.

    Maar goed, misschien komt mijn mening over dit soort mensen ook omdat ik van dichtbij heb meegemaakt wat hard rijden kan doen.

    En ik vind wat deze lui gedaan hebben gewoon link. Ze spelen wel met het leven van anderen.
     

Deel Deze Pagina