Welke recente Film heb je gezien ?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Michael_T, 21 mei 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Alien vs Predator.

Bijzonder slechte film.

2. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Team America World Police, echt geweldig. Aanrader!

3. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    southpark the movie

Hij blijft leuk

4. Spartan_117

Spartan_117 bass

Leuk Bevonden:
    0
    de 3 matrix's bijven vet:)

5. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    South Park blijft inderdaad _O_
    Matrix 1 en 2 vind'k geweldig, maar revolutions... best saai eigenlijk. erg mooi... dat blijft het ook bij.

Scary Movie 3
    erg cliché, maar met vrienden en een slappe lach, geweldig :9

Constantine
    Leuk om naar te kijken. Fantasie spreekt me aan, zo'n films mogen er meer komen, veel te weinig van. Wat te veel "kijk hoeveel special effects wij maken"

6. mars15

mars15 Guest

oceans twelve op dvd wel leuk vooral in amsterdam wel vaag einde

7. nietvorspiet

nietvorspiet Fuck Armageddon

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Meet the Fockers gezien. echt top die film!
    Veel leuker dan deel 1. in deel 1 vind ik dat alles wel erruug 'spontaan' gebeurt en dat er wel erg veel achter elkaar fout gaat op 1 persoon. het wordt voorspelbaar. Maar deel twee was geweldig.
    Vooral die baby die steeds zegt: "Asssssssss hoooooooollllle"
    geen moeilijke film, het kijken waard! *)

8. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Brazil, erg oede film, niet standaard Hollywood verhaal, beetje absurd af en toe.
    Ali, wel oké nog steeds

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond Man on Fire gezien, die is echt gaaf. Gewoon de hele film een goede sfeer, af en toe lekker harde Tarantino-achtige acties... Echt goed.

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Heb Team America gezien. Had er veel van verwacht, maar de film kent welgeteld één goeie grap
    de panters die huiskatten blijken te zijn :). Muziek was ook erg grappig bytheway
    . Ik snap niet waar de ophef rondom de film vandaan komt. De grappen zijn erg flauw en kunnen niet eens het predikaat onderbroekenlol bestempeld krijgen. En tja, als je het leuk vind dat het woord 'fuck' 60x per minuut langskomt, succes gegarandeerd. Je kan aan alles zien dat de regisseurs ergens halverwege de draad van hun film zijn kwijtgeraakt. Alleen kijken als je barbies leuk vind, evenals kots en poepgrappen. Ik bedoel:
    hoe lang kan je een grap rekken dat de hoofdpersoon de grote baas moet pijpen
    . Erg tegenvallende film van Trey Parker en Matt Stone

11. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Dan ligt dan IMO vooral aan jouw verwachtingen, want je weet wat de humor van die twee is. Ik vond de film geniaal, jammer dat je dat gemist hebt :cool:

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb laatst Imperium Augustus gezien, wel een goede film. gebeurde niet veel in maar wel boeiend

13. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag Alien vs Predator zien zal ik hem huren/kopen?

14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb gister eerst Spinnenman 1 even gezien. Daarna op NL3 een film over 2 jongens die seizoenskaarten willen van Newcastle United. Was wel aardig.:)

15. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Absoluut huren, het is een grappige film om voor 1 keer te kijken, maar echt geen waardevolle bijdrage aan je eventuele collectie. Het verhaal is bar slecht, en de acteerprestaties zijn ook niet echt om over naar huis te spreken. Alleen de special effectes zijn mooi, maar die heb je na een keer ook wel gezien :)

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik vond deze film smerig tegenvallen. Deze nieuwe regisseur bakte er naar mijn mening bizar weinig van.

Het komt er op neer dat 1 suf wijffie ff de wereld moet redden. Totaal ongeloofwaardig en suf uitgevoerd imho.

Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Hello... Alien, anyone?

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Oke Graaf, ik snap je punt, maar dit wordt heel anders neergezet. Als een soort actieheldin 8) , wat nergens over gaat. Maar Ripley moest het inderdaad ook doen. Toch vind ik dit heel slecht gedaan. Heeft zoals hierboven staat ook met de acteerprestaties te maken. Voor special effects kan je inderdaad wel gaan kijken. Maar verwacht zeker niet teveel.

Ik weet alweer wat ik zo vervelend vond. Dat Ubergoeie mevrouwtje loopt gewoon een keer of 3 het leven van die predator te redden. Dat gaat werkelijk nergens over. Die Predator kan blijkbaar niet voor zichzelf zorgen, maar met de hulp van onze Ubersterke aardse heldin komt alles goed! Crap...:mad:

19. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Keek gisteren Hellboy, ontploft de TV? :confused:

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja ja, de special effects van tegenwoordig. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.