1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    damn kevin je zegt wel dat psp geen leuke spellen heeft noem is paar leuke spellen voor de ds dan .. zoo keeper ( woow dat is gewoon bejeweld in een kiddy jasje ) ( urbs gewoon slecht uitgewerkt ) rub me project ofsow daar hoef ik nix by te voegen
    asphalt racing ofsow echt crap , wario ware leuk voor 15 min nintendogs kom op ik koop wel goedkope tamagochi
    polarium damnn thats really crap
    en mario dat is gewoon een port van de 64 versie
    zo kan ik wel uren door gaan maar oke lets stick to psp

    ojah en je vind de design niet mooi van de psp damn daar ga ik niet eens op in ... i rest my case
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  2. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch, fanboy
     
  3. DuttY_r0cks

    DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

    Berichten:
    1.162
    Leuk Bevonden:
    0
    jah is so irri he elke keer komen hun "het gaat niet om de graphics maar om de gameplay" nou nou ik zie op dit moment geen gameplay en geen graphics is aleen gba met paar veranderingen
    mjah..
     
  4. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat slaat ook nergens op, alsof de PSP geen gameplay heeft :confused: , Ik vind de NDS met touchscreen wel leuk hoor daar niet van, maar op dit moment heeft NDS echt nog geen leuke games, besides Another Code maar die is nog niet eens uit. Voor de PSP zijn op dit moment leukere games (jap release), oa Tales of Eternia!

    Maar dit soort posts hoort in psp vs ds.
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen...dit is een PSP topic, dus laten we het hier over de PSP hebben... voor de Nintendo DS moet je maar in de DS topic gaan kletsen.

    NOGMAALS MIJN VRAAG:
    Hoe kan je PRO uitspelen bij Ridge Racers tegen die retesnelle voertuigen? Ik heb de races uitgespeeld tegen 5 anderen...nu de hele tijd tegen een maffe...1 heb ik gehaald...nu lukt het niet meer, zowat onmogelijk. Hoe en wat doe je dat?!
     
  6. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    valt me de laatste tijd op dat als iemand kritisch is op een apparaat dat hij gelijk een fan(boy) is van de concurrent. Onzin, want wat de batterijduur betreft heeft hij gewoon gelijk. Kan je niet ontkennen. Verder heb ik zelf wel een voorkeur voor de PSP t.o.v. de NDS, maar de batterijduur is gewoon een zwaar minpunt. Verder praat hij nauwelijks over de NDS dus waar je fanboy vandaan haalt?

    Op ieder apparaat zitten onzinnige functies. Denk aan de gamecube met advance connect mogelijkheden :confused: , maar bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om films te kijken op de PSP. Wat een onzin, je gaat toch niet op zo'n crisis klein schermpje (relatief gezien uiteraard) een film bekijken?
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    film is misschien wat overdreven, maar ik zou wel een serie ofzo bekijken tijdens mijn dagelijkse ov-reizen. Ideaal lijkt me dat 8)
     
  8. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    mwa nadeel is dan wel dat je een grotere mem stick moet kopen.
     
  9. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou lekker kritisch is hij (ontbreekt elke onderbouwing), en hij heeft niet eens het recht van spreken (hij heeft geen PSP). Hoewel batterijduur altijd een subjectief blijft, vind ik het echt meevallen. Ik heb zelf de NDS gehad, en 1,5 maand later verkocht, toen heb ik de PSP gekocht. En de batterijduur valt echt mee, het is echt afhankelijk van wat je doet, en de instellingen die je gebruikt. En de volume op max en beeld op hoogste bright stand vrij overbodig is, zet bijvoorbeeld een spel zoals ridge racer al bij mij ongeveer op 4,5 uurtjes. Voor de rest speel ik vaak Dark Chroncicles, waar batterijduur gewoon normaal is. Ga maar eens kijken naar de Posts van Kevin_ (kevin_cube op m-gaming), daar zit de NDS helemaal te verheerlijken en alles wat van Sony is, is slecht.

    Anyway je moet gewoon zelf zien voor jezelf, je kan niet zomaar al iets bevestigen omdat het op een site staat. Ik dacht eerst dat ook batterijduur een zwakke punt was van PSP, omdat die sites me laten vertellen dat het zo laag is. Maar als je de zelf mee speelt valt het echt mee.

    Mp3 functie is echt handig, geluid is erg goed en het menu is al 10x overzichtelijk dan eerste 100 mid-budget a-klas mp3 spelers.
    En zoiets als zo'n klein scherm film willen kijken overbodig lijkt, is ook zoiets wat je niet weet als je nog nooit een PSP in handen hebt gehad. En ook hier valt dat echt mee, de PSP kan zich uitstekend verlenen als media player. Ik heb alleen filmpjes van de memory stick geprobeert en dat zag er heel flex uit, de UMD hebben een hogere resolutie.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  10. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Jij kent kevin_ dus blijkbaar nog niet zo goed :)

    Het enige wat hij op dit forum lijkt te doen is Sony bashen en Nintendo verafgoden. Dat laatste moet hij zelf weten, maar dat constante gebash van 'm is echt te triest voor woorden.
     
  11. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ok zat er wellicht naast wat kevin betreft, maar de reactie van hem die ik las, leek het dus wel mee te vallen. ik heb iets te snel gereageerd dus.

    maar wat die films betreft. het is knap dat het kan op zo'n apparaatje en kwaliteit zal ongetwijfeld erg goed zijn, maar ik zou niet voor mijn lol 1,5 tot 2 uur op zo'n klein schermpje gaan kijken. Ik vind een 37 cm televisie al niks voor een film.
     
  12. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat de meeste PSP bezitters eerder, kleine series zoals Southpark of Simpsons of Animé er op zetten. Als je bijvoorbeeld even in de trein moet zitten of ergens moet wachten. Is dat wel even fijn voor de komende 20 minuten of meer..

    Trouwens dat converteren van een 2 uur film duurt kan best wel lang duren..

    UMD box sets met series zoals Simpson/southpark/futurama/friends etc. Ik denk dat geen slecht idee zou zijn..alleen nog de licenties.

    Er komt wel heel veel Animé op de UMD, alleen in het japans denk ik, maar als ze subs onder toevoegen. Dan zou ik ze wel aanschaffen.
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  13. Silent Killer

    Silent Killer Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    psp

    Weet iemand wanneer De PSP in belgie uitkomt ???

    Sommige zeggen 15 april maar ik dat juist want ik kan nietmeer wachten tot op de releasedag }:] :'-(
     
  14. The Fonz

    The Fonz Active Member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij komt de PSP op dezelfde dag uit als in nederland:confused:...Dat duurt dus nog een hele tijd:mad:
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, veel mensen zullen het gebruiken voor kleine leuke afleveringen. Denk ook dat dat hele UMD (film) zwaar gaat floppen omdat je ook gewoon films op stick kan zetten.. We zullen zien:)
     
  16. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    heh, met een fatsoenlijke AMD64/PIV zal dat converteren heus wel meevallen denk ik ;)

    Gewoon op een memorystickje knallen en lekker je favo afleveringen kijken dus :)
     
  17. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er aan wat je wil doen mvdstam.
    een dvdtje erop knallen valt toch vies tegen trek er gerust 5 uur vooruit(nee ik heb geen 233mhz computer)
    Maar de kwaliteit is echt te vet vandaag weer mee naar school echt iedereen waar koopje dat ding?
    En die mp4 convertor die is wel behoorlijk flot een half uurtje voor een film alla 2fast2furious :D.

    /edit: Zo net werd bekend dat de psp in europa nog een paar maand duurt :D .Bron: www.pspparty.nl
     
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2005
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb net op de officiële site van de PSP de filmpjes van Ridge Racer en THUG2 Remix gekeken. Echt super mooi, vooral RR ziet er magistraal mooi uit.
    Ook bij THUG2 4 spelers multiplayen ziet het er nog steeds mooi uit.

    Morgen kan ik de DS misschien testen bij een vriend van me, dus dan kan ik al een beetje vergelijken.

    Wel jammer dat de PSP nog een paar maanden duurt, al denk ik niet dat ik de PSP direct bij de release haal, daar heb ik het geld nog niet voor helaas.
     
  19. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Een paar maanden? Hoe kom je daar nou bij? Hij werd wel uitgesteld maar niet met nog een paar maanden, toch?
     
  20. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Als het waar is wat hier staat dan zou het misschien nog wel een paar maanden duren voordat de PSP in EU gelanceerd wordt.
    http://www.pspparty.nl/nieuws/item/13545/

    Helaas.

    *Hoopt dat het niet waar is*
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina