Nou lekker kritisch is hij (ontbreekt elke onderbouwing), en hij heeft niet eens het recht van spreken (hij heeft geen PSP). Hoewel batterijduur altijd een subjectief blijft, vind ik het echt meevallen. Ik heb zelf de NDS gehad, en 1,5 maand later verkocht, toen heb ik de PSP gekocht. En de batterijduur valt echt mee, het is echt afhankelijk van wat je doet, en de instellingen die je gebruikt. En de volume op max en beeld op hoogste bright stand vrij overbodig is, zet bijvoorbeeld een spel zoals ridge racer al bij mij ongeveer op 4,5 uurtjes. Voor de rest speel ik vaak Dark Chroncicles, waar batterijduur gewoon normaal is. Ga maar eens kijken naar de Posts van Kevin_ (kevin_cube op m-gaming), daar zit de NDS helemaal te verheerlijken en alles wat van Sony is, is slecht.
Anyway je moet gewoon zelf zien voor jezelf, je kan niet zomaar al iets bevestigen omdat het op een site staat. Ik dacht eerst dat ook batterijduur een zwakke punt was van PSP, omdat die sites me laten vertellen dat het zo laag is. Maar als je de zelf mee speelt valt het echt mee.
Mp3 functie is echt handig, geluid is erg goed en het menu is al 10x overzichtelijk dan eerste 100 mid-budget a-klas mp3 spelers.
En zoiets als zo'n klein scherm film willen kijken overbodig lijkt, is ook zoiets wat je niet weet als je nog nooit een PSP in handen hebt gehad. En ook hier valt dat echt mee, de PSP kan zich uitstekend verlenen als media player. Ik heb alleen filmpjes van de memory stick geprobeert en dat zag er heel flex uit, de UMD hebben een hogere resolutie.
Laatst bewerkt: 11 mrt 2005