1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Waar kan je een goedkoop Starterkitje kopen?

Discussie in 'Games' gestart door maxieboy007, 9 jul 2004.

  1. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan hem niet vinden op de site van bart smit of free recordshop
     
  2. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Vanochtend heb ik bij de Mediamarkt in Utrecht een starterkit met Splinter Cell gekocht voor 30 euro. Daar hadden ze er nog twee.

    Maar ik ben pas overtuigd dat er echt een jaar Live bijzit als ik hem heb geinstalleerd, want de andere pakketjes met RSC2,Fifa en Halo waren allemaal 50+ euros en ook nog eens maar 3 maanden Live!
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Is echt 12 maanden :). Staat toch ook gewoon op de buitenkant van de kit? 12 months...
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Is waar O-) maar dan voor zo'n prijs terwijl ... nouja je weet wel!
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Snap er verder ook niets van waarom zo laag geprijsd hoor. Speel zelf veel met engelsen en die zijn blij als ze enkel voor het live abbo 19,- pond betalen, zonder game whatsoever. Ik ruik handel }:].
     
  6. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    maar heeft iemand een link van een site? dat zou wel handig zijn en niet bol.com want daar is ie uitverkocht maar ergens waar ie er nog is?
     
  7. clusterbuster

    clusterbuster Less is more

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed dat bij FRS alle voorraad verdeeld is naar de filialen: dit kun je dan mogelijk niet bestellen via de site. Bel naar de FRS in Emmen (0591-643202) en vraag of ze dit op voorraad hebben. Zoniet dan kun je nog altijd vragen of ze m voor je willen bestellen in het filiaal. Artikelnummer:100285....

    Tja....veel makkelijker kan ik het volgens mij niet maken behalve dat ik m bij je bezorg _0/
     
  8. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    harstikke bedankt _O_ _0/
     
  9. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik had nog een vraagje als ik dat pakket koop van €30 gaat er dan ook geld af van de cc of betaal je gewoon in frs en ben je alleen cc nodig voor gegevens en het volgende jaar?
     
  10. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ik heb dus eergister besteld en hij ligt nu al bij het postkantoor 8). Moet vaker bij bol.com bestellen :). Maar ik kom er dus morgen zelf wel achter :p.
     
  11. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt eraan welk pakket je neemt je hebt ook een pakket die ik ga halen bij free record shop voor €30 euro dara heb je splinter cell pandora tomorrow bij je hebt een JAAR xbox live en headset en als ik het goed heb ook een demo cd. en hoe kun ej xbox live opzeggen moet je daar apart naar toe bellen of krijg je iets op je beeld als je de xbox aan doet hoe zit dat eigenlijk? dat met de cc weet ik al.
     
  12. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor heb je die creditcard nodig?! :{
    Niet voor die starterkit in ieder geval..
    Heb vandaag die starterkit (12 maanden + 3 Demo's) gehaald voor 60€, maar ik snap er de ballen niet van..Kan me gateway?!!? en subnet mask ?!?! niet vinden |:-
    En moet ik nog iets registreren op internet ofzo? :confused:

    |:-
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    je bent nieuw met Live, en kan niet connecten. Kijk even in de volgende threads. Als je iets verder niet snapt kun je het daar vragen. Doe dit dan wel in de goede thread 9afhankelijk van de manier waarop je je xbox verbindt met het internet.:))

    - ICS (internet connection sharing)

    - Draadloos & Live

    - Routers & Live

    Lees vooral even het begin van de threads door, succes :)
     
  14. 013

    013 Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank u _O_
     
  15. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    war ben je momenteel het goedkoopst uit? bij nedgame zijn ze volgens mij weer 55 euro...

    en houd frs die splinter cell aktie nog?
     
  16. hemster

    hemster Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je ffnaar de frs bij je in de buurt bellen
     
  17. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij in Arnhem hadden ze zaterdag nog zo'n SC:pT + jaar live voor 30€ liggen. Ikke mazzel hebben.
     
  18. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lol, En Waarom heb ik ook die Starterskit+SP: PT Vorig Jaar Gekocht voor 100 Pleuro @ Nedgame Bijna 100 Pleuro dan =)
     
  19. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zag gisteren bij Media Markt in Alkmaar ook 4 setjes 1 jaar Live + Splinter Cell staan..
    Dus mensen die nog een setje zoeken en daar in de buurt wonen, doe je voordeel ermee.
     
  20. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Nedgame.com, Straterskit (12 mnden) + SC:pT voor 30€!!
     

Deel Deze Pagina