Vanochtend heb ik bij de Mediamarkt in Utrecht een starterkit met Splinter Cell gekocht voor 30 euro. Daar hadden ze er nog twee. Maar ik ben pas overtuigd dat er echt een jaar Live bijzit als ik hem heb geinstalleerd, want de andere pakketjes met RSC2,Fifa en Halo waren allemaal 50+ euros en ook nog eens maar 3 maanden Live!
Snap er verder ook niets van waarom zo laag geprijsd hoor. Speel zelf veel met engelsen en die zijn blij als ze enkel voor het live abbo 19,- pond betalen, zonder game whatsoever. Ik ruik handel .
maar heeft iemand een link van een site? dat zou wel handig zijn en niet bol.com want daar is ie uitverkocht maar ergens waar ie er nog is?
Ik vermoed dat bij FRS alle voorraad verdeeld is naar de filialen: dit kun je dan mogelijk niet bestellen via de site. Bel naar de FRS in Emmen (0591-643202) en vraag of ze dit op voorraad hebben. Zoniet dan kun je nog altijd vragen of ze m voor je willen bestellen in het filiaal. Artikelnummer:100285.... Tja....veel makkelijker kan ik het volgens mij niet maken behalve dat ik m bij je bezorg _0/
en ik had nog een vraagje als ik dat pakket koop van €30 gaat er dan ook geld af van de cc of betaal je gewoon in frs en ben je alleen cc nodig voor gegevens en het volgende jaar?
Hmm, ik heb dus eergister besteld en hij ligt nu al bij het postkantoor . Moet vaker bij bol.com bestellen . Maar ik kom er dus morgen zelf wel achter .
ligt eraan welk pakket je neemt je hebt ook een pakket die ik ga halen bij free record shop voor €30 euro dara heb je splinter cell pandora tomorrow bij je hebt een JAAR xbox live en headset en als ik het goed heb ook een demo cd. en hoe kun ej xbox live opzeggen moet je daar apart naar toe bellen of krijg je iets op je beeld als je de xbox aan doet hoe zit dat eigenlijk? dat met de cc weet ik al.
Waarvoor heb je die creditcard nodig?! :{ Niet voor die starterkit in ieder geval.. Heb vandaag die starterkit (12 maanden + 3 Demo's) gehaald voor 60€, maar ik snap er de ballen niet van..Kan me gateway?!!? en subnet mask ?!?! niet vinden En moet ik nog iets registreren op internet ofzo?
je bent nieuw met Live, en kan niet connecten. Kijk even in de volgende threads. Als je iets verder niet snapt kun je het daar vragen. Doe dit dan wel in de goede thread 9afhankelijk van de manier waarop je je xbox verbindt met het internet.) - ICS (internet connection sharing) - Draadloos & Live - Routers & Live Lees vooral even het begin van de threads door, succes
war ben je momenteel het goedkoopst uit? bij nedgame zijn ze volgens mij weer 55 euro... en houd frs die splinter cell aktie nog?
Lol, En Waarom heb ik ook die Starterskit+SP: PT Vorig Jaar Gekocht voor 100 Pleuro @ Nedgame Bijna 100 Pleuro dan =)
Ik zag gisteren bij Media Markt in Alkmaar ook 4 setjes 1 jaar Live + Splinter Cell staan.. Dus mensen die nog een setje zoeken en daar in de buurt wonen, doe je voordeel ermee.