1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mike, 4 mrt 2005.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ja aflevering 1 moet ik dus nog zien, dus die neem ik morgen bij de herhaling wel ff op. Aflevering 2 vond ik wel echt goed. De serie heeft een goede sfeer en heeft me ook best wel lang bezig gehouden en me een hoop vragen gegeven. De film is niet eng oid, maar vooral op het einde was het door de sfeer die er hangt en de goede manier van acteren en filmen toch een creepy gevoel dat ik overhield. Ik ben echt aangenaam verrast:)

    EDIT: Typo O-)
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  2. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Het wordt steeds beter :9
     
  3. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    Die Franse vrouw op de radio zei: 'IT killed them all...'. Dat maakt het nog spannender...
     
  4. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Eindelijk weer een nieuwe leuke serie op tv. Dit is voortaan wekelijkse kost voor mij.
     
  5. Bokje

    Bokje Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gisteren gekeken!!!
    Vet man ( alleen jammer dat ik de eerste aflevering heb gemist)
    Echt de spanning is ongehoord goed voor een serie, dat zie je normaal alleen in films.
    Deze ga ik elke week kijken :cool:
     
  6. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu ook aflevering 2 gezien en ik denk dat het nog niet voorbij is met die killeranimals :D
     
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik zit ondertussen op aflevering 10, en ik kan je zeggen dat de serie niet verveeld. :)

    Edit : Op de 1 of andere manier doet deze serie me bijzonder veel denken aan The Langoliers wat een aantal jaar geleden op TV was...
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  8. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu ook aan het verder kijken, ik wissel het af met leren voor mijn examens komende week. Leer nu hard want ik wil doorblijven kijken :D Vind het wel jammer dat de site van abc niet echt goed meewerkt :'-(
     
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2005
  9. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    daar zeg je me wat..
    die wil ik ook wel weer eens weer zien. dat was echt ziek goede miniserie...
     
  10. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    weet iemand van jullie of deze serie ook op dvd gaat uitkomen?
     
  11. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah ik heb de hele serie gekeken (hetgene wat tot nu toe is uitgezonden) en ik wil aflevering 19 :'-( !!
     
  12. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0

    waar kan je dat kijken dan :{
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  13. Glue

    Glue The Great Cornholio

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    2
    Lijkt me wel, zo'n grote hit in de VS.
     
  14. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    woei!!!! _O_ _O_

    ik heb gister de 2 afleveringen achter elkaar zitten kijken,prachtig!

    Ik vind het wel grappig dat iedereen denkt dat de handboeien van die gast met het pistool zijn,terwijl je daarna een stukje ziet waarin je die ''vriendin'' van onze hoofdpersoon dokter Jack ziet zitten in het vliegtuig met de hanboeien om,met een bewaker ernaast,mooi!! :9

    En dat op het laatst je die operatie ziet aan die gast met die scherf in zijn buik en dat hij dan bijkomt en haar per se wil zoeken. 8)

    Wat ik vooral mooi vindt is iedere keer de herhaling van de laatste paar minuten voor de crash vaniedere persoon,want iedere keer zie je dat de stukjes elkaar overlappen en in elkaar passen.

    Even een vraag;

    weten de andere overlevenden al dat die gast van Driveshaft een crackverslaafde is?

    Ik heb namelijk een paar minuutjes gemist :{
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  16. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    Charlie heet ie :)
    LOTR 8)
     
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Wat zijn jullie ideeen over wat er eigenlijk aan de hand is? Een of ander groot ding grijpt die piloot uit het vliegtuig en helemaal bebloed ligt hij dood in een boom, al 16 jaar lang wordt een SOS herhaaldelijk verstuurd in het frans waarin onder andere wordt gezegd dat "it" iedereen gesloopt is en bovendien loopt er een gruwelijk grote ijsbeer los rond op een tropisch eiland...

    Logischerwijs kan het maar 1 ding zijn...maar ik heb geen flauw idee wat. Wellicht een wetenschappelijk experiment, gevolgd door een een crash van een vrachtvliegtuig een aantal jaren terug waardoor er veel wilde beesten rondlopen.
     
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Mike en ik hadden daar een leuk gesprek over gister.
    Uitkomsten zullen we hier voorlopig nog maar niet posten, aangezien de meeste de serie gewoon op TV volgen. :cool:
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Voor wat ik hoorde uit het Franse stukje wordt het "beest" aangesproken als "il" dus als hij. Niet dat het iets veranderd, maar de vertaling wordt vreemd genoeg wel als 'it' en 'het' gedaan..
     
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Een beest is een "het" toch? Maar dat maakt in ieder geval niet zoveel uit. Het is op zich inderdaad niet zo leuk als mensen die al 18 afleveringen voorlopen mee gaan gissen, dit is alleen voor de hardcore volgers die de discipline hebben gewoon een weekje te kunnen wachten voor elke aflevering ;)
     

Deel Deze Pagina