[FRS] 10 tot 15 euro retour voor oude games!?

Discussie in 'Algemeen' gestart door timmio, 4 mrt 2005.

  1. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij niet. Ze moeten gewoon niet té oud zijn, dan raken ze ze niet meer kwijt... Voorwaarden: http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/piti/
     
  2. Sunshine_Boy

    Sunshine_Boy Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar bedoelen ze mee dat ze ze ooit verkocht hebben. Dus je hoeft het betreffende spel niet bij de FRS gekocht te hebben.
     
  3. Deano2

    Deano2 hallow??

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vin het zonde van mijn goede games zou er toch meer voor willen:confused:
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan moet je ze op het X-bazar verkopen! Ligt er natuurlijk ook aan hoe oud ze zijn.
     
  5. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    ja dat spreekt wel voro zich ja...maar als je er niet zo veel meer voor kan krijgen is dit tog een goede actie van FRS :)
     
  6. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    F*ck de FRS!!

    Ja mensen, ik laat me niet zo vaak gaan op dit forum, maar dit moet gewoon(ik hou het netjes verder).

    Ik kocht regelmatig een spelletje bij de FRS, nu NOOIT MEER. Het zit zo: Ik werk elke dag tot 18.00. Als gevolg hiervan ben ik bij de release van een nieuwe game bijna nooit voor sluitingstijd bij mijn lokale gameshop. Hierdoor ben ik aangewezen op de FRS op het NS station, omdat die meestal tot zo'n 19.30 open is. Daardoor kan ik mijn felbegeerde games op de dag van de release datum halen en spelen. Ik heb daar dus al zeker zo'n 20-30 games gehaald, en tot zover alles goed.

    Je krijgt natuurlijk ook weleens genoeg van een spelletje(uitgespeeld of gewoon geen drol aan). Nu dacht ik dus van: Hee! De FRS neemt nu ook games in! Ik dus vol goede moed naar de FRS. Eenmaal aangekomen leg ik mijn spellen uiterst voorzichtig op de toonbank neer en wacht af tot 'hij' mijn games heeft ingenomen. Na twee games grondig te hebben bestudeerd op gebreken(krasjes, handleiding, etc), meld 'hij' nonchalant dat hij mijn derde Gamecube spelletje niet aanneemt omdat er 'krasjes' op zouden zitten. Ik kijk hem uiterst verbaasd aan, en bekijk mijn game die ik slechts een keer of drie heb gebruikt. Ik antwoord: 'Krasjes'? 'Dat zijn geen krasjes'! Hij antwoord: 'Ik kan hem niet aannemen', en staart me met zijn onwetende, uitdrukingsloze FRS gezicht aan. Ik voel woede opkomen, maar hou me kalm in de overvolle zaak. Ik zeg zo hem vriendelijk mogelijk: Dat zijn enkele vingerafdrukken! Waarop meneertje FRS doodleuk antwoord: 'Dat krijg ik er niet af'. Inwendig lach ik hem uit, en denk: 'Ben je nou zo onnozel, of probeer je me te naaien'? Ondertussen pakt meneer mijn derde spel, en daar treft hij een klein oppervlakkig krasje aan. Ik bekijk de game en zie een uiterst minuscuul krasje, en weet dus absoluut zeker dat het geen enkel effect op de werking van de game heeft (na 15 jaar game ervaring, weet ik meer dan de hele FRS shop over games en CD's bij elkaar, zo blijkt). Ik denk op dat moment van: Je werkt bij een platenzaak! Je weet toch wel war je over praat! Toch?? Niet dus. Het meest wrange aan dit alles is dat ik de game in EXACT dezelfde staat nog geen maand eerder bij dezelfde FRS kocht! Ieder mens weet dat er kleine krasjes (of vingerafdrukken) op CD'tjes kunnen komen, en mits dat niet te diep is levert dit geen enkel probleem op, zelfs niet bij de meest half versleten antieke CD speler/computer. Nog een punt: De games zijn tweedehands! Ik ga echt heel erg voorzichtig met mijn games om, maar ook ik weet dat je op een gegeven sporen van gebruik krijgt (vingerafdruk op de game, een kreukeltje in de handleiding).

    Wat ik dus wil zeggen is: Mensen, en regeltjes bepalers bij de Free Record Shop, als jullie mij 100% kunnen garanderen dat al jullie CD's/games in de winkel volledig krasvrij worden verkocht(en dit kunnen aantonen), neem ik mijn klaag post terug. Zo niet: Een dikke middelvinger in de richting van jullie achterbakse systeem!
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2005
  7. Sunshine_Boy

    Sunshine_Boy Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, ik snap je probleem wel, bij mij wilden ze ook niet al mijn spellen terugnemen vanwege 'krassen'. Aan de andere kant, het zijn HUN regels. En je kan spellen ook via dit forum of via marktplaats verkopen. Van de week nog Splinter Cell 1 voor € 8 verkocht. Da's meer dan de 7,50 bij FRS.
     
  8. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    tja...das idd behoorlijk irritant ja.
    maar je kan dus nog altijd proberen om ze hier te verkopen hee :)
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    ik vind het wel relaxt heb vandaag effe een vijftal games verkocht die ik toch nooit meer speelde en niemand interesse op xboxwolrd voor had of op marktplaats. (daar staan ze al drie weken) 2 games namen ze niet aan (Indiana Jones en Freedom Fighter) omdat ze die zelf ook goedkoop gingen verkopen. vond het alleen een beetje gek want moest naar RIjswijk toe om ze te verkopen want in Delft namen ze geen games meer aan wegens de hoeveelheid (zij hij over de telefoon) beetje gek dat ik er smiddags stond (effe GT 4 gehaald omdat ik nui weer geld had) staat ie daar gewoon vijf games in te nemen van een klein gastje met ze moeder denk ik van WTF? maar ja ik ben weer blij, oude troep weg en GT 4 mooi binnen
     
  10. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten nog wel heel wat kinderziektes aan dat systeem van hun,The Urbz staat nieuw voor 29,99 en ze verkopen de gebruikte versie voor 35 euro en dan loop je naar die gast,ja weet het ook niet staat zo in het systeem,lekkere handel.
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    tja ik ben blij dat ze de oude zooi van me afnemen.

    sommige van de games die ze verkopen zijn ook echt wel cool. vind het alleen een beetje zonde om 2 middelmatige games te ruilen voor een die me wel eens leuk lijkt om te spelen. maar ik vind games verkopen die nog maar een half jaar oud zijn wel een beetje dom, ruil ze dan op het forum (of het moet wel een hele crappy game zijn)
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  12. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Ach, ga naar een andere FRS en ze zullen het wel in nemen. Je hebt nu gewoon een zeikerd tegenover je gehad die ook nog eens een slechte dag had. Het FRS personeel wordt niet integraal opgeleid, maar per filiaal. Dit heeft tot gevolg dat, ook al zijn er algemene regels, er per filiaal anders word gereageerd op een actie. Ik zou me niet te druk maken, gewoon inruilen bij een ander :)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hmmmz misschien ga ik dan ook maar effe kijken met die games die ze niet innamen of ze die ergens anders wel innemen
     
  14. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    FRS zuigt enorm .
    Ik koop daar toch al niets .
    Als je daar een DVD koopt , ontbreekt er vaak het boekje aan de binnenkant .
    En als je ze dan vraagt van waar het boekje is , dan zeggen ze dat de dvd's zo aangeleverd zijn . |:-
    Wat ook heel vaak is , is dat de dvd's niet meer gesealed zijn . Als ik mijn games of DVD's bij de mediamarkt haal , dan zitten ze wel nog in het plastic . _O_
    FRS personeel mag ook cd's , dvd's en games uit lenen na werktijd . Er was een tijdje terug toch een artikel in de krant erover ? :confused: Ze lenen dus een spel en een paar dagen later brengen ze het spel terug . Dan komt een klant en die koopt het spel gewoon tegen nieuw prijs . :mad: Echt de frs is een zaak waar je maar beter niets moet kopen , ik ga er in ieder geval niet meer heen !
    Toen ik dat hoorde van dat ruil systeem dacht ik van : dat zal wel een lekker zooitje worden . En ja hoor dat is het ook . _0/
    Vaak staan er mensen achter de kassa die totaal geen inzicht hebben op games , dvd's ..... ! |:-
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  15. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is natuurlijk wel heel makkelijk om 200 FRS-winkels over 1 kam te scheren... Niet in iedere zaak loopt iemand rond die veel verstand heeft van games, want in principe wordt het personeel ook niet getest op kennis van games.. maar van films en muziek. In mijn filiaaltje (nijmegen) kent het personeel het merendeel van de producten.

    en Michael T: dvd's worden wel degelijk aangeleverd zonder boekjes. Maatschappijen als Buena Vista, Fox en Warner zijn al een hele tijd geleden gestopt met het drukken van de extra boekjes.
     
  16. clusterbuster

    clusterbuster Less is more

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
     
  17. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    De frs hier is super dope. ze kijken niet eens naar de schijf zelf ze nemen alles in zonder controle:)
     
  18. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vraagje: moeten de games persé bij FRS gekocht zijn of niet :confused:

    Bij ons bij de dixons heb je spelletjes van €15,- / €20,-.
    Dus als ik dan een spel wil kopen, koop ik er 1 bij dixons voor €17,50.
    En ga ik naar FRS en koop het spel en ruil dan goedkope spel in.
    Dan heb je toch wel flink wat euris bespaard :{
     
  19. eL_C!D

    eL_C!D Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ach...
    maaruh ik koop gewoon bij een gamespeciaalzaak doet ook aan 2e hands... en weten alles vna spellen dus weten wanneer iets beschadigt is of niet... Simpel trucje houd hem een beetje voor je gezicht niet al te dichtbij/te ver en als je dan gewoon krassne ziet dan kunne ze nie tmaken om verder te verkopen... dus dan nog niet te spreken over het licht er bij te laten wat alle krasjes laat zien
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik een paar oude Games van mij naar de FRS brengen. Waarom ?
    1. Ik doe niks meer met die Games.
    2. Ik wil wel eens zien wat voor Personeel ze bij ons hebben..:{
     

Deel Deze Pagina