F*ck de FRS!!
Ja mensen, ik laat me niet zo vaak gaan op dit forum, maar dit moet gewoon(ik hou het netjes verder).
Ik kocht regelmatig een spelletje bij de FRS, nu NOOIT MEER. Het zit zo: Ik werk elke dag tot 18.00. Als gevolg hiervan ben ik bij de release van een nieuwe game bijna nooit voor sluitingstijd bij mijn lokale gameshop. Hierdoor ben ik aangewezen op de FRS op het NS station, omdat die meestal tot zo'n 19.30 open is. Daardoor kan ik mijn felbegeerde games op de dag van de release datum halen en spelen. Ik heb daar dus al zeker zo'n 20-30 games gehaald, en tot zover alles goed.
Je krijgt natuurlijk ook weleens genoeg van een spelletje(uitgespeeld of gewoon geen drol aan). Nu dacht ik dus van: Hee! De FRS neemt nu ook games in! Ik dus vol goede moed naar de FRS. Eenmaal aangekomen leg ik mijn spellen uiterst voorzichtig op de toonbank neer en wacht af tot 'hij' mijn games heeft ingenomen. Na twee games grondig te hebben bestudeerd op gebreken(krasjes, handleiding, etc), meld 'hij' nonchalant dat hij mijn derde Gamecube spelletje niet aanneemt omdat er 'krasjes' op zouden zitten. Ik kijk hem uiterst verbaasd aan, en bekijk mijn game die ik slechts een keer of drie heb gebruikt. Ik antwoord: 'Krasjes'? 'Dat zijn geen krasjes'! Hij antwoord: 'Ik kan hem niet aannemen', en staart me met zijn onwetende, uitdrukingsloze FRS gezicht aan. Ik voel woede opkomen, maar hou me kalm in de overvolle zaak. Ik zeg zo hem vriendelijk mogelijk: Dat zijn enkele vingerafdrukken! Waarop meneertje FRS doodleuk antwoord: 'Dat krijg ik er niet af'. Inwendig lach ik hem uit, en denk: 'Ben je nou zo onnozel, of probeer je me te naaien'? Ondertussen pakt meneer mijn derde spel, en daar treft hij een klein oppervlakkig krasje aan. Ik bekijk de game en zie een uiterst minuscuul krasje, en weet dus absoluut zeker dat het geen enkel effect op de werking van de game heeft (na 15 jaar game ervaring, weet ik meer dan de hele FRS shop over games en CD's bij elkaar, zo blijkt). Ik denk op dat moment van: Je werkt bij een platenzaak! Je weet toch wel war je over praat! Toch?? Niet dus. Het meest wrange aan dit alles is dat ik de game in EXACT dezelfde staat nog geen maand eerder bij dezelfde FRS kocht! Ieder mens weet dat er kleine krasjes (of vingerafdrukken) op CD'tjes kunnen komen, en mits dat niet te diep is levert dit geen enkel probleem op, zelfs niet bij de meest half versleten antieke CD speler/computer. Nog een punt: De games zijn tweedehands! Ik ga echt heel erg voorzichtig met mijn games om, maar ook ik weet dat je op een gegeven sporen van gebruik krijgt (vingerafdruk op de game, een kreukeltje in de handleiding).
Wat ik dus wil zeggen is: Mensen, en regeltjes bepalers bij de Free Record Shop, als jullie mij 100% kunnen garanderen dat al jullie CD's/games in de winkel volledig krasvrij worden verkocht(en dit kunnen aantonen), neem ik mijn klaag post terug. Zo niet: Een dikke middelvinger in de richting van jullie achterbakse systeem!
Klik om te vergroten...