1. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hardstyle is wat anders dan Hardcore :p

    maar nieuwere nummers:
    Pavo & zany - orgazmo
    Pavo & zany - S.E.X.
     
  2. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Iemand met enzyme x als naam een skater? Als er een label typhusharde herrie maakt is het enzyme wel, samen met headfuck en wat buitenlandse speedcore labeltjes.
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Klopt, maar hoorde van iemand dat nieuwere muziek van hem wel hardcore was, vandaar.

    Ga ze eens beluisteren, evenals Hellraiser, ben benieuwd. :)
    Kan zijn dat al wat van de laatste ken maar dat weet ik niet zeker.
     
  4. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    \

    Welke MoH is dat? 18?
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Nee nog 1 daarna, een Italiaanse Cd.

    Master of Blades: Ik bedoelde dat ik Hardstyle óók lekker vind.

    En enzyme x is Industrial Hardcore en geen 1 of andere skater :p
     
  6. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Laatste cd's die ik gekocht heb zijn Temple of Terror, Neophyte-13 jaar terreur en de laatste Hellbound (op het feest zelf)
    Die 13 jaar terreur cd's zijn zeker aanrader, echt 2 gruwelijke mixen, met alle hits van neophyte (en masters of ceremony + bodylotion natuurlijk). Die DVD is nog leuker, vooral die oldschool filmpjes zijn tof.
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat was ook een reactie op de post van [2k].
     
  8. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ow ok :)
    Ben al tijdje opzoek naar de nieuwste cd van Dj Paul maar kan em nie vinde :'-( Laatst naar set van em geweest en was echt super vet dus zou graag die cd willen :)
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    One day we kill em all? Bij Rige.nl hebben ze hem, anders gewoon Midtownshops.
     
  10. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ey bedankt man, was al es op Rige geweest maan kon em daarna nooit meer vinden. Ook vette kleren enzo :)
     
  11. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Jup, en ze zijn zeker te vertrouwen qua opsturen. Heb er een offensive t-shirt besteld, en 2 dagen later lag hij al netjes in de brievenbus, met een stapel flyers. :)
     
  12. King Of The Dead

    King Of The Dead Veni, Vidi , Vici.

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger ( 1 á 2 jaar geleden :p) Was ik ook nog beetje gabberig. Bomberjack, Lonsdale ect ect. Ben er langzaam uitgegaan. Waarom? Omdat al die mensen van die nazi's zijn die allemaal een grote smoel hebben maar zodra er een aap (zoals hun negers noemen) voor hun staat doen ze niets. Heb niks tegen de muziek maar tegen de lompe racistjes die erbij lopen.
     
  13. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Luister ook veel naar Hardcore maar ook naar heel veel andere soorten muziek

    Heeft Korsakoff nou al een cd ondertussen? Zij heb echt relaxde hardcore. Melodieuze Hardcore vind ik zelf altijd wel aangenaam :) Powerrave, Tamara zijn eg heerlijke nummers.

    Vind het wel cool dat die commerciele nummers van haar ook op The Box komen :)
    Kijk vaker naar The Box dan TMF. TMF draait nooit hardstyle en hardcore enzo.
    Mietjes zender :)

    Heb zelf nooit hardcore kleren gekocht. Wil namelijk niet als racist beschouwd worden, die stempel krijg je namelijk meteen volgens mij.
    Maar ik blijf gewoon intresse hebben in kleding met Neophyte logo of ID-T logo. Ik blijf die logo's mooi vinden alleen nog nooit iets daarvan gekocht.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2005
  14. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Korsakoff heeft nog nooit zelf een nummer geproduceerd. Dat doet catscan voor haar. Zij staat gewoon achter de draaitafels mooi te wezen en een beetje te klungelen met de schuifjes en knopjes. Echt belachelijk dat je tegenwoordig met een lekker kontje succesvol als dj kan worden.
     
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Hmmz wist niet dat er op het xbw forum ook nog hardcore mensjes rondhingen. Was er laatst iemand nog bij outblast hardcore in concert? was echt vet vooral endymion met nosferatu was knallen. En wat worden jullie aankomende feestjes? Masters? kga iig naar defqon, niet veel hardcore maar wel vette decoratie en op het strand natuurlijk :p
     
  16. raymondjansen

    raymondjansen Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0

    Yep,ik was er ook.Was wel een goed feest.Ik vond zelf tommyknocker wel goed.Angerfist vond ik tegenvallen.Had meer vanze verwacht.En hoezo is er op defqon niet veel hardcore.Er is volgens mij een hardcorezaal en een Early hardcorezaal.Is toch best veel lijkt me zo.
     
  17. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ow ok, naja op mainstage bedoel is volgens mij alleen maar hardstyle?
     
  18. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
  19. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Owz haha oke dan :p
    Dat wist ik niet
    Maar ze zal heus wel iets kunnen denk :)

    Maar mijn vraag blijft
    Is er een album ofzo met die nummers ? :)
    Want die nummers zijn wel goed :)
     
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    uuuuuuuhm ja EXHARDER ofzo 1 cd daarvan heeft zij gemixt met een aantal nummers van dr. volgens mij heet ie 3XHARD3R ofzoiets, moet je maar 's kijken bij partyflock en dan bij cd recensie's, daar staat ie vrij bovenaan geloof ik. Maarja, had laatst ook weer een mix van dr gehoord (niet van een liveset) en daar zaten een aantal kleine foutjes in, opzich kan ze wel mixen maar meestal draait ze kutplaten en technisch is ze nogal brak. En d'r productie's zijn ook niet echt van haar dus dat is ook heel nep.
     

Deel Deze Pagina