Ik ben bijna aan het eind van mijn zoektocht naar een andere internetverbinding(hier een oude tread hierover ), ik heb nu @home breedband: Download tot 4000 kbit/s Upload tot 512 kbit/s Nu heb ik het net afgespeurd naar andere providers en ben ik uiteindelijk uitgekomen bij tiscali family, voor 8 euri minder zelfde download en snellere upload nl.: download tot 4096 kbis/s upload tot 640 kbit/s Nu ik een aantal gesprekken heb gehad met een aantal live friends schijnt het dat het bij internetgaming (live) gaat om de upload, aangezien deze hoger is lijkt mij deze sneller. Maar ......... zoals overal een maar aan zit, zit hier ook een maar aan nl: Is Tiscali wel een goede provider?? Dat is mijn grote vraag, heeft iemand veel verstand van internet en kan mij adviseren om hierop over te stappen? Tiscali heeft ook nog een paar voordelen als gratis telefonie en is ook iets goedkoper maar is het wel een goed keus? Greetz wooly _0/
ten eerste moet je er rekening mee houden dat de verbindingssnelheden van @home worden opgehoogd naar 5000/600. ten tweede kan ik uit eigen ervaring zeggen dat @home erg goed is, ik woon in een studentenhuis en we zitten met zen 7en op internet en nog heb ik meestal geen lag (meestal soms wel dus maar das echt heel af en toe)
@pulser.. Wanneer? En als nog, is de upload van tiscali hoger, aangezien ik geen download meer nodig heb, en de voordelen van tiscali zijn gunstig.
http://www.tweakers.net/nieuws/36714/?highlight=@home maar het ligt een beetje aan jezelf ik verkies zelf kabel boven adsl (betere ervaringen mee) maar het lijkt me ook iets regiogebondens... kijk dus even op www.speedtest.nl wat volgens hen de beste verbinding is bij jou...
En ik kan uit eigen ervaring zeggen dat @home erg SLECHT is, We hebben @home BB nu 2 jaren gebruikt en het is ons erg slecht bevallen (langzame verbinding/geen verbinding en dat voor soms meerdere dagen) dus zijn we overgestapt op een ADSL verbinding van SpeedLinq en dit bevalt ons vele malen beter *) We hebben nooit meer last van uitval en de verbinding is gewoon veel stabieler het is gewoon altijd lekker snel. Als ik voor je zou mogen kiezen had ik Tiscali gekozen.
Heb zelf ook @Home Breedband maar kom regelmatig boven de 700KByte/sec uit. Dit zijn de gegevens volgens www.coax.nl Er is 896.0 KiloBytes gedownload. Tijdens de laatste 512.0 KiloBytes was de snelheid 447.5 KiloBytes/s. Dat is 3580 kbps. (3666 Kbps) De maximum snelheid was 556.2 KiloBytes/s gedurende een blokje van 128.0 KiloBytes. Dat is 4450 kbps. (4556 Kbps) Ik ben hier zeer tevreden over !!