1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond ze in de eerste helft best oke spelen maar de 2e helft was bagger
    Castelen deed ut erg goed vond ik. Hij heeft ook zeer snelle ontwikkeling doorgemaakt
    van al super goed bij ADO vorig jaar, naar goed jaar bij feyenoord wat meteen beloond wordt met plaats in selectie voor nederlands elftal.
    Hou van voetbal met acties via vleugels, net als Overmars altijd deed
    Babel speelde wel goed maar vond ik zelf wel minder via zijkant eerlijk gezegt maar hij komt er wel. Tweede helft was wel erg slecht vond ik. Castelen had die niet moeten wisselen vond ik zelf.
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Overmars_O_

    De tweede helft vond ik erg slecht...Als Nederland voluit speelde waren er nog 4 ingevlogen....Maarja weer 3 punten en goed op koers voor het WK:)
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vond Castelen echt bagger spelen eigenlijk dat is mijn opinie natuurlijk maar ik snap niet dat hij in het nederlands elftal moet. Door dat hij er in kwam moest Kuijt ook weer naar de andere kant zodat hij nu ook een beetje van kant naar kant geslingerd wordt en dan laat Castelen afgezien van de goal ook nog weinig zien.
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Haha, vandaag bij Newcastle United:

    [​IMG]

    en

    [​IMG]

    [​IMG]

    Bowyer en Dyer eraf gestuurd na een onderlinge vechtpartij! Eerder was Taylor er al af, dus de Magpies eindigden met 8 man.

    En op de postmatch conferentie. \/ De vrienden Dyer en Bowyer.! Ik heb het nog niet in beweging gezien, dus vanavond maar MotD kijken :) Bowyer die schurk toch ook altijd :p

    [​IMG]
     
  5. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Die kerel maakt ook weleens een harde overtreding..of niet?
     
  6. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, binnen het veld, ik las net dat hij de eerst was die veertien gele kaarten bij elkaar had gespaard in Engeland een aantal jaar geleden. En buiten het veld, is het ook geen voorbeeldfiguur. Aantal keer aangeklaagd, vechtpartijtjes, dronkenschap.
     
  7. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    gay ajax
    Wtf doen ze allemaal daaro
    Gelukkig heb ado wel puntje gepakt :)
     
  8. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, erg jammer van Ajax. Ze verloren gewoon de controle over de wedstrijd die ze best hadden kunnen winnen.
    Wel een knap doelpunt van Charisteas.
     
  9. Xante

    Xante Active Member

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord AZ naar huis gestuurd met 4-2. :cool:
     
  10. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    haha echt te mooi, nu staan we gelijk met ajax en volgende week stomen we ervoorbij :D
     
  11. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord doet best goed. Kunnen best nog wel eens de amstelcup winnen
    Ze kunnen denk wel winnen van PSV als ze in goede doen zijn.

    ajax wordt denk 4e dit seizoen helaas
    beter gaan ze ff goed roer omgooien voor volgend jaar.
     
  12. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat heb ik zitten zweten zeg tijdens NEC - Groningen (niet alleen van de hitte). Eerst met 2 -0 voor en dan nog met 2-3 achter :mad: en uiteindelijk met 4-3 winnen :). Goede uitslag maar als ze volgende week gewoon de nul houden tegen vitesse, dan vind ik het best hoor. :D
     
  13. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    feyenoord staat lekker 3e :):) moooie wedstrijd FEY-AZ 4-2 :)
     
  14. ghost14

    ghost14 Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    0
    en wie gaan er allemaal woensdag naar eindhoven?
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  15. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Dat werd tijd ook dattie ging scoren.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik las dit net op vi.nl
    Weet niet echt wat ik hiervan moet denken. Davids heeft natuurlijk de nodige ervaring, maar ik heb hem al heel lang niet meer zien spelen.
     
  17. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben ook nooit zo kapot van Edgar geweest hij bikkeltje en verovert veel maar hij levert ook veel in.
     
  18. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Stam heeft bij AC Milan gescoort:eek:. Weet iemand of hij er al meerdere heeft gemaakt in zn cariere?
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe oud is die gast al? Hij zal denk ik wel ooit een keer nog een doelpunt hebben gemaakt :) Waarschijnlijk ook met z'n hoofd :cool:

    Hij is echt goed trouwens, hij was laatst weer tot beste verdediger van Italie uitgeroepen _O_ Dat word je niet zomaar...

    De terugwedstrijd van in Bayern wordt wel gaaf denk ik. Ze moeten ervoor gaan, die penalty is echt mooi... anders was het echt over. AC gaat wel door, maar ja dat is toch maar een samenvatting :) En PSV wordt natuurlijk gaaf, Juve moet ook een goede kans maken. Het wordt wel leuk nog...

    AZ kijken vanavond trouwens! Ik ben wel benieuwd, het wordt echt lastig...
     
  20. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees het ook net van Davids, hij staat daar nog wel twee jaar onder contract, dus mocht Ajax hem echt willen zullen ze wel moeten betalen.
    Er vanuitgaand dat v.d Vaart vertrekt(wat niet zeker is) dan zou Davids wel achter Sneijder kunnen spelen wat in het Nederlands elftal wel eens goed uitgepakt heeft.
    Maar inderdaad of dat nou verstandig is, ik heb ook mijn twijfels.
    Als je niet uitkijkt krijg je weer een nieuwe 'kabel'.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina