1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

EA Rugby 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Greate Pier, 24 feb 2005.

  1. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    hee take it easy. ik zeg toch dat ik je niet kan helpen met rugby. ik geef alleen maar advies voor mensen die American football wel interesant vinden. als jij dat toevallig niet vind, even goede vrienden.
     
  2. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    no offence, maar meestal moet je bij mensen die van rugby houden niet aankomen met american football.
    maar als jij dat leuker vind, even goede vrienden. ;)
     
  3. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    @Lambers, nee nog niet, ben van plan 'm deze week te kopen.
     
  4. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    OK
    zou je wel zo snel mogelijk verslag willen doen van het spel A.U.B.? O-)
     
  5. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiteraard :)
     
  6. Duke Of Biron

    Duke Of Biron Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m sinds gister. Hij is super goed maar niet echt makkelijke controls vergeleken met world champ. rugby maar daardoor wel uitgebreider. de penalty's en conversions zijn in vergelijking met de dropgoals en gewone kick to tuch veel makkelijker.

    :mad: :mad: |:- Alleen heeft mijn xbox volgens mij een probleem met ea games want ook bij fifa geeft ie steeds aan dat de disc beschadigt is en dat doet is nu weer geregeld. |:- :mad: :mad:

    Wat k ook jammer vind is dat ie niet autosave doet. Dat is voor mij natuurlijk een behoorlijk probleem want je weet nooit wanneer hij die melding geeft. Duss k moest meerdere malen opnieuw beginnen. Voor niet rugby kenners is het naar mijn mening ook een goed spel. Voordat je echte wedstrijden kan spelen ga je eerst een hele sessie door waarbij ze je de controls en een beetje de regels leren.

    _O_ _O_ Al met al is het een heel goed spel(voor mensen met XBOX die wel goed me ea om kunnen gaan) _O_ _O_
     
  7. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    als het zo'n goed spel is als je zegt, ga ik hem misschien ook wel kopen.
    dat van dat saven begrijp ik niet helemaal, je kunt toch wel nog zelf saven neem ik aan.
    en wat betreft de dirty disc error kijk even in de dirty or damaged disc thread
    en waar heb je het spel gekocht, en voor hoeveel geld?
     
  8. Duke Of Biron

    Duke Of Biron Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    K heb m bij de gameshop in den haag gekocht. Geen id hoe duur meer. zal iets van zestig eur zijn
     

Deel Deze Pagina