1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Msn Verboden, Als Het Aan De Regering Ligt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door c2h50h, 1 apr 2005.

  1. lordtien

    lordtien For death and Glory

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    kweet toen ik nog kind was, hadden zeiden ze dat het verplicht was om te gaan voetballen met een helm omdat koppen slecht was voor je hoofd. god wat was ik toen pissed dacht echt dat ut waar was, want ze intervieuwde toen danny blind en die bevestigde alles, en jah in die tijd waren danny's woorden heilig dus wie geloofde dat nou niet:)
    volgende dag was aardig opgelucht dat ut grappie was :+
     
  2. Sushi

    Sushi Niet eetbaar

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    Schrok dood toen ik het hier leesde... Me broer ook al met 2 spellen op het net... GRRRR!!!

    BTW: Ben toch 15 :)
     
  3. Da Big Man

    Da Big Man Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm lijkt me een geval van 1 april grap
     
  4. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    hahaha daar zat ik laatst nog aan te denken. Vind het wel grappig dat ze dat elk jaar weer doen bij het jeugdjournaal. Deze van msn verbieden vind ik Cker zo slecht nog niet ;)
     
  5. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    beetej veel feiten, niet erg grppg, misschien is het geen 1 april grap! wrom segt iedereen dat tog?:confused: is iedereen hier 3 of zo?:p ahahahha zoniet, msnen we dan allemaal met 3 jarigen?:p mij maakt het niet uit of het gaat gelden of niet, dan ben k eidenlijk van het broertje van een vriend van mij af:| ik vind het lullig om hem te blokken maar op dese manier kan ik er zogenaamd nix aan doen(A)(A)(A)(A)(A)
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    ER staat nu ook met koeien letters. 1 APRIL!!!!
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    toen met Big Brother hadden ze toch ook zo'n grap.. het jeugdjournaal dan. Dat ze kinderen zochten van een jaar of 10 voor een 'mini-big brother'. Dik veel lui reageren.. 1 april :{ echt kansloos 1 april.. als het nu eens orginele grappen zijn, ipv grappen als: hey je veter zit los. Op de basisschool waren het altijd grappne als punaises op de stoel van de leraar leggen of zout/suiker in de koffie.

    Veel mooiere grappen zijn wanneer je verkering hebt en bij je ma aanklopt:

    ''ma, kan ik je even onder vier ogen spreken. Kijk ma, het ging allemaal zo snel he.. en ehm.. nou ik weet niet zo goed hoe ik dit moet zeggen....'' ma: ''ja..'' ''ik heb een soa''. Dit zal voldoende zijn om je ouders (of iig je moeder) een trauma te bezorgen.
     
  8. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hadden ook een keer dat honden een ruimtevaarders test deden enz.. en een keer hadden ze 's nachts een boom ondergehangen met spaghetti en de volgende dag geschreven dat er een spagehti boom bestaat :0 hoe dom kunnen mensen zijn om dat te geloven.
     
  9. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk het schoolvoorbeeld geef je zelf al....

    "wouden" :'-(
     
  10. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Daar hebben ze iets handigs voor, dan vragen ze (bij het downloaden):

    "Ben je wel 14?"
    • Ja ik ben 14 jaar of ouder.
    • Nee, ik ben 13 of jonger.
    En dan druk je gewoon op "Ja ik ben 14 jaar of ouder". Of terwijl dat is niet te controleren! De kijkwijzer heeft ook weinig effect, kinderen kijken toch wel. But Whatever, 1 April is weer dikke lol... 8)
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2005
  11. WillemWalrus

    WillemWalrus t Kan altijd stouter

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah het Jeugdjournaal heeft altijd wel lache dingen, in 2002 hadden ze het nieuws dat Balkenende de vader van Harry Potter zou gaan spelen in de nieuwe Harry Potter. Ze hadden zelfs de medewerking van JP, ze hadden een gespeeld interview. Meesterlijk

    Ook heeft het gewone Journaal geloof ik ooit bericht dat de overheid zwartkijkers (mensen die geen kijk- en luistergeld betalen) zou kunnen traceren, behalve als je je tv in zilverfolie wikkelde. De volgende dag was het zilverfolie dus overal uitverkocht :9
     
  12. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Was dat GVD niet waar?

    Ik zit al jaren met zilverpapier om mijn TV, hadden ze dat niet ff duidelijk kunnen zeggen dat het 1 April was?? :mad: :+
     
  13. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    WHAHAHAHA, dat is dus echt te grappig 8) :D
     
  14. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn mam zou zeggenn: 'tja volgende keer beter oppassen he _0/ '
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    leuke ma heb jij :{ :eek:
     
  16. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kan ik me ook nog herrineren jah.
    Ik was toen nog klein en we hebben 2 van die kleine rasloze hondjes.
    Ik helemaal in de stress: shit shit, niet zo ding aan mijn hondjes!!
    Ik geloofde er helemaal in. Volgende dag zeiden ze: het was een 1 april grap! 8)
    Maar jah, daar d8 k toen nie aan
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    15 en je maakt een spelfout die een immigrant die net 2 maanden in nederland is niet zou maken :eek:
     

Deel Deze Pagina