1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ Mooi gezecht _O_
     
  2. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    VOnd der ook geen reet aan :)
    Faithless was wel leuk

    Seth ofzo was beetje sacho volgens mij :p
     
  3. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    k vind TMF om naar te kijken gewoon leuker dan MTV.. waarom? Hier komt veel meer muziek in en de muziek van MTV vink over het algemeen niet wat. De MTV awards zijn natuurlijk wel vetter om naar te kijken, maar dat ik eigenlijk alleen maar naar MTV kijk als er programma's als 'The real world', 'Dismissed' en 'Pimp my ride' kijk, zegt voor mij al genoeg. Het is een muziek zender..

    Verder zijn de TMF awards natuurlijk gewoon nep.. de helft zingt niet en der zijn zowat geen artiesten. Btw, dat van Ali B klopt wel iemand hierboven zei.. en dan zegt ook nog iemand: is toch stoer..... pff, die Ali B is zo ongetallenteerd als het maar kan, wat mij betreft kan die oprotten met z'n rap.
     
  4. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Klote TMF Awards worden tot 2007 uitgezonden dus je mist geen seconden, kijk over 2 weken wel, heb ik meer tijd.
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, neem mijn woorden niet al te serieus, was sarcasme joh ;)
     
  6. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    TMF award... "wil je winnen? Kom dan optreden... Anders kunnen we niemand het beeldje meegeven."

    En dan nog verbaasd reageren...
     

Deel Deze Pagina