[tv] Buffy the Vampire Slayer

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door HellHound, 8 apr 2003.

1. saskia_kane

saskia_kane Game Girl

Leuk Bevonden:
    0
    ja seizoen 5 van angel heb ik bij de frs in rotterdam gezien!!!
    ik dacht ook al, er klopt iets niet.... want die hoort nog niet uit te zijn, maar hij was het echt!!!

Weet iemand toevallig nog waar ik seizoen 7 van Buffy met mooie hoes (en niet zo'n videoband doos) kan vinden?? want die zoek ik nog steeds!!!!
    Eigenlijk die van seizoen 5 en 6 ook ahahhaa

2. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Die serie stond in 2003 al in de planning, maar Eliza Dushku had het aanbod afgewezen omdat ze de hoofdrol ging spelen in de serie Tru Calling.

www.fox.com/trucalling/

Fox heeft onlangs echter aangekondigt de show te gaan cancellen, dus wellicht dat ze nu wel interesse heeft voor een Faith spin off. Al verwacht ik eerlijk gezegt niet dat die er gaat komen :)

Laatst bewerkt: 23 mrt 2005
  3. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Zag gisteren dat Yorin Firefly, een creatie van Joss Whedon, uitzendt. Ik had ooit alle aflevering gedownd, maar ben niet verder gekomen dan de 5 de aflevering ofzo. Het is van maandag t/m donderdag rond 00:30 , misschien dat er mensen zijn die em wel leuke vinden.

4. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    geweldige serie, ze zijn al ver gevorderd met de filmversie (Serenity)
    met dezelfde acteurs, en door Joss... ik verwacht er veel van!

seizoen 5 van angel is inderdaad gereleased voor regio 2:
    http://www.vanleest.nl/pages/productview.asp?productid=708376

Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Firefly was toch plots gestopt omdat ze geen kijkers hadden?

6. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    in nederland, bedoel je? kweenie, maar de serie kent sowieso niet echt veel afleveringen... in amerika is het al in een vrij vroeg stadium gecanceld , tot grote ergernis van Whedon, dus nu probeert hij zijn gelijk te halen met een film (geruchten gaan dat de scripts voor deel 2 en deel 3 ook al klaarliggen, en dat bij succes van Serenity de hele cast al heeft toegezegd weer mee te doen)

7. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Klopt ja, hier kijken er ook nauwelijks mensen naar, maar die tijdstip gaat ook nergens over. Helemaal voor een nieuwe serie.
    Je gaat iets nieuws toch niet uitzenden na de herhalingen van Cash en Carlo en RTL Boulevard? Vraag me dan ook af waarom ze er uberhaupt aan zijn begonnen.

Ben wel benieuwd naar de film.

Laatst bewerkt: 1 apr 2005
  8. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    tja RTL is niet erg slim altijd ....

9. tk421

tk421 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nieuw is het niet, want dit zijn ook al herhalingen van Yorin, waar het hele seizoen van Firefly eerst is vertoond geweest.

10. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
  11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de afgelopen weken Firefly gekeken. Het is alweer afgelopen, maar het is zekers een goede serie. Die film lijkt me dan ook zeker de moeite waard. Alleen ze hadden de afleveringen lekker door elkaar heen gegooid. Echt dom is dat. Zo kan je niet echt goed een serie volgen.

12. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    14 15 mei

anthony steward head, ook bekend als gilles en mercedis mcnab ook bekent als harmony komen naar nederland..

natuurlijk een must voor alle buffyfans om hier heen te gaan

14/15 mei in berkelenschot www.newstarcon.com

:D

13. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij zijn ze er alleen op zaterdag... anyway, zal mij benieuwen, kheb kaartjes gekregen, maar verwacht er eigenlijk niet zoveel van...

14. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet. ach hoevaak kom je nu anthony tegen

harmony is harmony maar toch ook harmony dus ik weet niet of ik die wel wil zien zeg maar. achja

die foto is die echt of heb je die gephotoshopt :p moet het ff weten :p als die toch eens zou komen he muhahahha

zeker met zwart haar aders op haar hoofd en zwarte ogen damn toen was ze cool :p

15. Gamer

Leuk Bevonden:
    1

Harmony was ook leuk in Angel

en wie kan die Scene niet vergeten met Willow en Fred (In Angel Seizoen 4)

je moet eigelijk seizoen 4 van Angel gezien hebben om te snappen hoe Faith in Buffy weer kwam (I Love het gedeelte dat Faith en Angelus in coma liggen en dat ze Angel's good deed's zien en Angelus woord er misselijk van haha)

16. sam_sadist

sam_sadist Guest

k heb een vriendin die buffie fan. is die heeft echt alles!!! dvd's, boeken, cd's en nog veel meer. k word er eigenlijk zot van

17. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    echt! *) is in londen gemaakt, daar heeft ze een tijdje in een toneelstuk gespeeld vorig jaar...

harmony schijnt trouwens te hebben afgezegd voor die conventie in (near) tilburg!!!
    http://www.newstarcon.com/guests/mercedesmcnab.html

Laatst bewerkt: 9 mei 2005
  18. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    snik snik

dat zuigt enorm

ik wou voor haar gaan ...aan gezien die gene die Dawn speelt er nie is en die gene die Darla speelt er ook nie is ....balen damn

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Met die mercedes wil ik wel een ritje maken :cool:.

20. sickness

Leuk Bevonden:
    0
    maak daar maar 2 ritjes van

ja ze heeft afgezegt, stom wijf

shame

Deel Deze Pagina