Rankings/Stats

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door mars15, 30 mrt 2005.

1. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    zielige gasten allemaal, maarja in burnout3 waren ook al zoveel cheaters, wordt helemaal gek van cheaters is gewoon bijna geen 1 game meer waar niet gecheat wordt.

Maarja mijn hoogste rank bij burnout3 was 30 (eerlijk)
    Bij halo2 level 26 geweest met clan.
    Verder niet zo bijzondere rank gehad

2. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    bij burnout laatst 132
    bij amped wel es 108 gestaan
    dit zijn dan ook me hoogste ranks ooit

3. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    tegenwoordig boeit de ranking mij niet egt super meer ik vind het alleen wel leuk om goede stats te hebben als dat hele systeem goed geregeld is want zoals bij halo2 boeit het me egt geen ene kut maar zowieso is dat spel egt zwaar naar de pouper door de cheaters. Maar met CS toen ik dat nog veel deedt vond ik het wel lachuh en met RTCW vond ik het egt super tof en speelde ik egt voor een groot deel voor de stats, ik heb toen zelfs een tijdje spectatot gejoint zodat sommige slechte games niet bij mij stats getelt werden, achteraf vind ik dit alleen wel zonde want zonder dat had ik nog hoger gestaan maar toch. Verder vind ik dat de stats eigenlijk alleen bij RTCW egt leuk waren want al stond je in de top 10 van de week was dat wel heel tof totdat zelfs daar mensen begonnen te cheaten door gewoon "ghost" spelers achter elkaar neer te schieten zodat ze super veel kills hadden zonder moeite en dat vind ik wel een beetje lame:confused: maar hierdoor gaf het toch ook wel weer veel voldoening om daar boven te staan:p

4. mars15

mars15 Guest

Bij fifa 2005 zijn de stats ook wel leuk, en kan je ook wel hoog komen jammer dat de wedstrijd alleen 8 minuten duurt

5. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Eigenlijk is stats onnodig.
    Bij elk spel kun je cheaten dus bij elk spel is de raking niet eerlijk

6. SpiNNeNMaN

SpiNNeNMaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ooit 10e bij halo2 ranking geweest.
    Ook op een aantal banen in de top 10 met project gotham racing2.
    Dat was wel lachen bij dat spel.
    Bij burnout3 moet je gewoon gefreaked zijn om hoog geranked te zijn, das gewoon VEEL spelen. Mijn record daar was 150 ofzo, en toen had ik het echt veel gespeeld, mar 't was wel een van mijn betere spellen. Daar racete ik altijd wel lekkere tijden :D.
    Verder heb ik crimson skies mar paar keer in me xbox gehad, maar stond wel in de top 10 in monthly en weekly. Overal niet want das VEEL teveel werk.
    Van onze clan is denk ik counterstrike een van onze betere spellen geweest.

7. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve dus bij Links op xsn, daar is cheaten onmogelijk en een ranking die eerlijker is bestaat niet.
    Je ranking wordt bepaald naar je gemiddelde op alle banen en onder alle omstandigheden die maar mogelijk zijn.
    Bij racespellen zou ik het liefste stats zien voor alleen A.T. dus los van handgeschakelde bakken.
    Zelf rij ik nooit met versnellingen en met aparte stats kan je veel beter inschatten of je nou echt snel bent(of niet natuurlijk).

8. dirk sleepzak

dirk sleepzak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    aardig gek allemaal maar ik sta op de laatste plek bij rainbow six black arrow,

met maar liefst -320 kills 8)

9. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Bij Top Spin sta ik al meer dan een jaar in de top 3 ofzo. Spelletje is ook te makkelijk, alles gaat automatisch. Rankings hebben natuurlijk wel degelijk een toegevoegde waarde als ze het competieve element verhogen, jammer dat het merendeel van de rankings ongelofelijk slecht is uitgevoerd, en dat ze niet cheat bestendig zijn. Ook jammer dat er altijd wat mongolen zijn met 2 account die honderd keer op een dag tegen elkaar spelen. Op zich moet daar wel aan te doen zijn maar volgens mij hebben de ontwikkelaars gewoon geen zin om een goed systeem af te leveren? Als je naar PES 4 kijkt dan schaam je je toch gewoon voor dat ranking systeem?

10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen !Live, maar doe wel mee met de pgr2 computitie op dit forum, daar staat hoeveelste ik zou staan op !Live. Ik heb daar een vijfde, elfde, dertiende plaats en nog een paar in die buurt.

11. Erik_

Erik_ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta rond de 150 met Timesplitters 3, via Live. Vind het best goed van mezelf :)

12. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste rank was 34ste met Counter Strike!

13. masterspy

masterspy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit bij halo2, 30 gestaan met nog een 2 andere gaste bij team skirmish maar nou zal ik iets van 200 staan door al die cheaters

En ik heb nog een keer 8 gestaan bij een weekly cone challenge met PGR 2

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  14. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    ja van de week was dat :p

zo heb ik eens 1ste gestaan

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb een keer 79e gestaan in ghost recon: team last man standing

16. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn beste prestatie is 3x nummer 1 van de wereld met top spin.

Fifa 2005 nummer 4
    Moto gp 2 250e
    links 2004 80e
    nba2k3 ergens in de top 10
    en voor de rest niet veel bijzonders eigenlijk

17. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Jaywalker daar gaat het niet om! :p Het gaat om de stats, en dat was een stat! De weekly stats 8) !!

18. Menace_1981

Menace_1981 Run & Gun

Leuk Bevonden:
    0
    Niet geheel mee eens. De ELO bij Rainbow Six geeft je vorm van dat moment aan. Dit is bij een shooter waar matches elkaar redelijk snel opvolgen en de samenstelling van de teams frequent van gamers verandert juist handig. Helemaal vanwege het feit dat je het ene half uur veel (team)kills maakt en het ander half uur weer steeds neergeknald wordt.
    Maar goed, een wereldranglijst die primair de ELO-rating als uitgangspunt neemt, stelt wel een verkeerd beeld van de stand van zaken voor. Deze zou bij RB6 op basis van de ratio moeten zijn.

Laatst bewerkt: 6 apr 2005

Deel Deze Pagina