Ik had Nederlandse subs tot en met aflevering 8 . Ben ze ook nog ergens tot en met aflevering 12 tegengekomen, maar toen had ik de aflveringen al gezien, dus .
Even over die oproep die Boone doet, ik weet bijna 100 procent zeker dat nadat hij zegt, "We're survivors of the crash of Oceanic flight 815". Dat de gast op de RADIO zegt: Hello? WE'RE the survivors of Oceanic flight 815. Dit zou dus betekenen dat er nog meer overlevenden zijn.
waar hebben hun die radio vandaan dan ? er zat alleen een radio in de cockpit dan zeg jij hoe weet je dat nou die van de cockpit is leeg dus zouden ze de staart zoeken dan vraag ik hoe komen hun dan aan nog een radio? ik zou zeggen er zitten mensen in die put je weet wel die lock en boen willen openen nee hij is niet gebouwd door de franse maar door de mensen die bij de vrou waren die de nummers aan het omroepen was zij zit er ook nog in althans dat is mijn theorie
Als iemand een oproep krijgt van een gecrashed vliegtuig, is toch niet het eerste wat ze zeggen: there are no survivors of bla bla. Ik heb het nog ff nageluisterd in Winamp met een vertragingsplugin. En ik hoor volgensmij echt We're the survivors...
Ik heb het ook nog een paar keer zitten beluisteren, en het kan erg goed dat hij toch zegt "We're the survivors..." Over "There are no" doe je langer dan "We're the" en hij doet er niet lang over. Daar komt bij dat je in het eerste geval de klemtoon op no(of are) legt en in het tweede geval op We're. En het klinkt alsof ie de klemtoon op We're legt. Daar komt bij dat het veel logischer is als er wordt gezegd "We're..". Wie weet heeft een ander team van survivors (die we nog niet kenden, staartstuk?) wel het zendbaken gevonden. Dat er schepen in de buurt zijn oid is minder waarschijnlijk (deze serie kennende dus). Dat er overlevenden zijn uit het staartstuk zou nog best kunnen. Dit is nogal een voorspelbare serie en er zijn een paar punten die erop wijzen dat er staartstukoverlevenden zijn. Die zwarte vrouw is ervan overtuigd dat haar man nog leeft, toch? En volgens mij zegt Sayid in een van de afleveringen dat het onmogelijk zou zijn om dat te hebben overleefd. Des te meer het erop wijst dat er wél overlevenden zijn.
Het kan goed zijn dat hij zegt "The're" in plaats van "There are". Net zoals jij "We are" al afkort tot "We're".
Klopt ja. Maar dan klopt de klemtoon nog niet. dan zou de klemtoon op no liggen en het ligt duidelijk op het eerste deel van de zin, in jouw geval dus The're. En als je toch gelijk hebt, om zoiets te zeggen zou erg vreemd zijn. Hoe weet hij dat er geen overlevenden zijn, tenzij ze het wrak hebben gevonden met de lichamen. Dat zou wel erg bizar zijn. "How is that possible" zou veel toepasselijker zijn.
Volgens mij maakt 't niet uit wie er antwoordt, als het andere overlevenden zijn zouden ze ook nogal verbaasd moeten reagereen, lijkt mij. Dat argument gaat voor mij niet op. Ik houd lekker stug vast bij "There are no survivors". Bovendien lijken het wel professionals die antwoorden, vanwege het "repeat the transmission please". Als ik als doodnormale mensch zou antwoorden ik eerder neigen "can you repeat that".
in eps 17 als je die flashback bij die koreaanse mensen zit daar een meisje dan naar hurley te kijken op de tv
Toch maar een spoiler dan: Schijnt dat Locke's moeder in hetzelfde gesticht zat als die kennis van Hurley in episode 18, Santa Rosa oid.
Schijnt dat Locke's moeder in hetzelfde gesticht zat als die kennis van Hurley in episode 18, Santa Rosa oid. Las ik op forum van lost-tv.com .
Beter dit topic! Wat xxx in het andere topic zei over Hurley op tv. Dat is logisch natuurlijk. Hurley was voor korte tijd ook bijzonder beroemd. @Xante. Heeft dat ook nog invloed op het verhaal of is het gewoon een bedoeld toeval