[TV-Amerika] Lost

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Graveheart, 1 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mike

Mike CuraƧao

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, Locke heeft voor mij tot nog toe de meeste aantrekkingskracht, in de zin van mysterie. Welke 'band' heeft hij met het eiland? Hoe verklaar je al die bijzondere dingen in zijn leven?

Daarnaast scoort Hurley bij mij ook hoog met dat hele nummer gebeuren, dat vond ik ook heel interessant.

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik doe met Mike mee!
    En ik hoop serieus dat die Boone doodgaat. Wat een typisch rich-kidfiguur... :eek:

Mocht iemand een leuke wall willen...

3. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Klopt idd :), dacht al dat ik dat zag :D

4. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt lost een van de beste serie's van nu, maar soms wordt ik wel een beetje gek van, bijna geen van de mysteries is tot nu opgelost en we zitten nu toch al dik in het tweede seizoen ik hunker naar antwoorden. ik begrijp wel dat alles op dat eiland relevant is met elkaar en dat het allemaal een grote mysterie is maar geef gewoon iets klein's om op door te gaan!!

(bedoel bijv. dat monster nooit meer van gehoord, die gozer die dat zwangere meisje had ontvoerd! spoorloos? de zender van de transmissie nooit meer naar gezocht.)
    vraag me trouwens af wat ze daar verder de hele dag doen..

VOOR de REST.... LOST KICKSS ASSS

Laatst bewerkt: 5 apr 2005
  5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het is toch echt nog steeds het eerste seizoen hoor :eek:

En de mysteries houden de serie interessant, daardoor blijven de mensen kijken. Als ze constant nieuwe mystereis moeten verzinnen dan de aflevering erna de atwoorden geven blijf je bezig en wordt de serie behoorlijk ongeloofwaardig. Daarnaast is het geen film, maar een serie die ze over heel wat uur moeten verspreiden. Ik vind dat ze het subliem doen!

Ik had overigens nog wel een idee dat het tweede seizoen zou kunnen gaan over de overlevenden die in de staart van het vliegtuig zaten. Maar we zullen in september wel weer zien hoe ze dat in gaan vullen. Ik ben in ieder geval erg benieuwd hoe ze naar het einde van het seizoen gaan werken en wat voor cliff-hanger ze ons meegeven voor de vakantie :cool:

6. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    idd we zitten pas nog in het eerste seizoen, oops :eek: (ik kijk nu al zoveel series door elkaar)
    @shriko je heb wel gelijk ze doen het erg subliem, maar soms heb ik het gevoel dat ze het gewoon vergeten wat er allemaal gebeurd is, ze hebben het namelijk nooit meer over sommige dingen die gebeurd zijn die je best nog wel zou herinneren als je op dat eiland zou zitten, lijkt me
    ben zo benieuwd naar epi 20 wat zit in die vage graan silo achtige silo :confused:

7. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is die ontvoerder toch echt doodgeknald door Charlie hoor, maar goed O-) .

8. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    daaanm mijn geheugen is ook niet wat het geweest is

9. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    De zender van de transmissie (denk dat je die Franse Chick bedoeld) is al twee keer teruggekomen, 1 keer met de iraakse wigger, en 1 keer met Hurley over de getallen (laatste serie).
    En die gozer is idd neergeschoten ;)

Wat ze de rest van de dag doen ? Zonnen op de set :+

10. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens weet iemand iets over dat zogenaamde monster ik las om een ander forum dat het een machine zou zijn, in de eerste aflevering wordt ook iets gezegd wanneer ze voor het eerst monster horen van "its sounds like something in my neighberhood but dont know what??" waarop op die ander zegt "where do you live??" en dan zegt zei weer "the bronx!!"
    dus als iemand een leuke theorie heeft?? spill it :9

11. xxx

xxx biertje!!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eerder dat het een soort van onzichtbarekracht ( meschien is het de geest van het eiland ofzo ) is , hoe kan anders iets dat zoveel kracht heeft zo snel verdwijnen . maarjah ik heb zo'n idee dat we er nooit achter komen wat het is

12. Dani321

Dani321 No-LIfer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net episode 19 opnieuw gezien en het geluid van de radio uitgezuiverd naar mij gevoel zegt ie we are the suvivors oceanic flight volgens mij hoor ik hem zelfs zeggen we are also the survivors oceanic flight. ik hoop het in iedergeval wel

p.s trouwens die klemtoon zit duidelijk op we are

trouwens hier een link naar een gezuiverde audio
    home.comcast.net/~towhateverend/WeAreTheSurvivors.mp3

13. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    We're ja, niet Where. (Da's namelijk waar)

14. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    kan 20 nog niet vinde :'-(

15. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij wordt om 8 uur Amerikaanse tijd ook pas uitgezonden... da's donderdag 02:00 hier dus :+ .
    :confused: Dat klinkt echt heel anders als bij mij in de aflevering. Ook dat "repeat the transmission please" klinkt hier veel zachter. :{

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  16. halo nerd

halo nerd i like halo

Leuk Bevonden:
    0
    oww dacht dat ik vorige week woensdag ook deel 19 al had :eek:

17. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet dus ;) .

Morgenochtend meteen deel 20 op downloaden zetten _O_ .

Downloadsites voor torrents, voordat er morgenochtend paniek ontstaat :+ :

Laatst bewerkt: 6 apr 2005
  18. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    yeey, Heb episode 20 binnen ! 230 kb/s. vanmiddag ga ik hem kijken, volgens de beschrijving en meningen van mensen die hem gezien hebben is dit een "do not miss this one" episode...

Spannnnend.

19. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    75 kB/s hier. Ik wacht wel tot 'ie op de nieuwsgroepen staat :9 .

Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  20. DesertFox

Leuk Bevonden:
    8
    Holy Sheiss,
    Ik kon niet wachten, dus heb hem net gekeken....

HEFTIGE aflevering ! :eek:
    ga nu nog niks zeggen of spoileren, doen we vanavond wel als wat meer hem gezien hebben...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina