1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBOX 360 niet Eerst op E3 Maar op MTV

Discussie in 'Algemeen' gestart door MisTicMac, 11 apr 2005.

  1. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch geen screenshot...
    ziet er wel vet uit!
     
  2. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    fardo :eek:

    dit klopt niet!! het is 21:30 + 6 uur = 01:30 snachts (vandaar men laatste opmerking van gisteren) en ik gok dat om 2 uur snachts de info wel al op inet zal staan...
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hehehe ik rekende verkeerd :eek: thanx for the tip
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Die reclame ziet er goed uit! :cool:
     
  6. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede reclame ja!
     
  7. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil reclame zien maar dan krijg ik zon vraag en daar staat iets in het duits dan druk ik op later,
    hoe heet dit programma dan download ik em weer overnieuw..
     
  8. Espresso

    Espresso Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Het komt niet om 1:30 snachts, komt om half 8 op vrijdag de 13de. Ze doen het niet met tijdsverschil, die lijst met landen en tijden was al xtje gepost volgens mij. Dit betekent dus Forza en Xbox 2 op dezelfde dag! _O_
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Net de nieuwe reclame gezien van de aankondiging, best gaaf gedaan. Ik ga zeker kijken!
     
  10. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat gaat volgens mij een behoorlijke uitschieter in kijkcijfers worden voor mtv.
    Verdienen zij ook eens wat extra's. :+
     
  11. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist het probleem, als je je teveel richt op de "domme" massa jaag je daarmee de hardcore fans weg, terwijl die de enige zijn waar je echt op kan vertrouwen, en die echt intresse in het product hebben.
     
  12. smarty_peanuts

    smarty_peanuts Active Member

    Berichten:
    356
    Leuk Bevonden:
    1
    maar wanneer komt hij dan nu eigenlijk uit. Want op 13 mei laten ze hem toch alleen zien??
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    De fans die je dan wegjaagt zijn personen die perse iets speciaals willen hebben (dan kun je je hardop afvragen wat voor console ze dan zouden kopen, aangezien zowel microsoft als sony als nintendo, de massa wil bereiken). Maar denk je nu echt dat Microsoft er een boodschap aan heeft dat zij geen xbox kopen omdat iedereen ereen heeft. Zoals ik al zei: De massa hebben ze nodig. Daar verdienen ze hun geld mee.
     
  14. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet bekend

    dat zal ofwel op 13 mei gebeuren ofwel op de E3 beurs

    ik kijk er naar uit :9
     
  15. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil niet veel zeggen. Maar wat ik op de frondpage heb gezien is zwaar balen. de memmory unit in de consult (in de controller was te minste orgineel). de kleur zilver. ik hoop dat er met verschillende kleuren uitkomen het ziet er niet uit (mijn smaak). de vorm is wel modern. maar ik ben er niet weg van. kwa uiterlijk is de "x-box 360" echt onder uit gegaan.
     
  16. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is die screenshot die je op pagina 4 ziet gewoon een render.

    maar al die nieuwe consoles zullen wel weer mooiere games gaan brengen dan wat we nu al hebben. ik ben erg benieuwd wat mtv ons zal laten zien. hopelijk ook wat ingame beelden.
     
  17. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    volgende week vrijdag dan is het zover. ik ben echt benieuwd
     
  18. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Zilver is juist een perfecte kleur. Bijna alle media apperatuur is tegenwoordig zilverkleurig. Dus zo past het beter in een woonkamer.
    Maar ik ben het met je eens dat ik ook liever meer keuze in kleur heb.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het niet echt op een 'console' lijken, maar meer op een lifestyle product. :confused:
     
  20. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Dr zou gisteren één of andere show in amerika zijn geweest waar allemaal beroemdheden de eerste kennismaking met de nieuwe xbox zouden hebben gehad. Hier liepen ze over een groene loper met het volgende logo erop:
    [​IMG]

    Ik weet dat teamxbox niet de allerbetrouwbaarste bron op het internet is, maar ze hebben het zelf van andere sites gehaald waar amateurfoto's opstonden. Het artikel staat hier: http://news.teamxbox.com/xbox/8189/Xbox-360-Logo-Revealed-at-MTV-Show-Taping/

    Het nieuwe logo onthuld?! *)

    EDIT: Oh ja, en EDGE, een Amerikaans magazine zal op vrijdag de 17e in zn 150ste jubileum editie de nieuwe xbox showen...dus mocht je eraan kunnen komen....

    EDIT2: Het logo komt overigens wel overeen met het opstartplaatje dat we van ourcolony.net hebben. Hier zijn nog wat plaatjes van de show van vrijdag:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2005

Deel Deze Pagina