fardo dit klopt niet!! het is 21:30 + 6 uur = 01:30 snachts (vandaar men laatste opmerking van gisteren) en ik gok dat om 2 uur snachts de info wel al op inet zal staan...
Amerikaanse Xbox 360 mtv unveiling reclame: http://64.191.55.6/video/xbox-scene/XBOX_Final_30_with_audio.mov
Ik wil reclame zien maar dan krijg ik zon vraag en daar staat iets in het duits dan druk ik op later, hoe heet dit programma dan download ik em weer overnieuw..
Het komt niet om 1:30 snachts, komt om half 8 op vrijdag de 13de. Ze doen het niet met tijdsverschil, die lijst met landen en tijden was al xtje gepost volgens mij. Dit betekent dus Forza en Xbox 2 op dezelfde dag!
Dat gaat volgens mij een behoorlijke uitschieter in kijkcijfers worden voor mtv. Verdienen zij ook eens wat extra's.
Dat is juist het probleem, als je je teveel richt op de "domme" massa jaag je daarmee de hardcore fans weg, terwijl die de enige zijn waar je echt op kan vertrouwen, en die echt intresse in het product hebben.
De fans die je dan wegjaagt zijn personen die perse iets speciaals willen hebben (dan kun je je hardop afvragen wat voor console ze dan zouden kopen, aangezien zowel microsoft als sony als nintendo, de massa wil bereiken). Maar denk je nu echt dat Microsoft er een boodschap aan heeft dat zij geen xbox kopen omdat iedereen ereen heeft. Zoals ik al zei: De massa hebben ze nodig. Daar verdienen ze hun geld mee.
ik wil niet veel zeggen. Maar wat ik op de frondpage heb gezien is zwaar balen. de memmory unit in de consult (in de controller was te minste orgineel). de kleur zilver. ik hoop dat er met verschillende kleuren uitkomen het ziet er niet uit (mijn smaak). de vorm is wel modern. maar ik ben er niet weg van. kwa uiterlijk is de "x-box 360" echt onder uit gegaan.
volgens mij is die screenshot die je op pagina 4 ziet gewoon een render. maar al die nieuwe consoles zullen wel weer mooiere games gaan brengen dan wat we nu al hebben. ik ben erg benieuwd wat mtv ons zal laten zien. hopelijk ook wat ingame beelden.
Zilver is juist een perfecte kleur. Bijna alle media apperatuur is tegenwoordig zilverkleurig. Dus zo past het beter in een woonkamer. Maar ik ben het met je eens dat ik ook liever meer keuze in kleur heb.
Dr zou gisteren één of andere show in amerika zijn geweest waar allemaal beroemdheden de eerste kennismaking met de nieuwe xbox zouden hebben gehad. Hier liepen ze over een groene loper met het volgende logo erop: Ik weet dat teamxbox niet de allerbetrouwbaarste bron op het internet is, maar ze hebben het zelf van andere sites gehaald waar amateurfoto's opstonden. Het artikel staat hier: http://news.teamxbox.com/xbox/8189/Xbox-360-Logo-Revealed-at-MTV-Show-Taping/ Het nieuwe logo onthuld?! *) EDIT: Oh ja, en EDGE, een Amerikaans magazine zal op vrijdag de 17e in zn 150ste jubileum editie de nieuwe xbox showen...dus mocht je eraan kunnen komen.... EDIT2: Het logo komt overigens wel overeen met het opstartplaatje dat we van ourcolony.net hebben. Hier zijn nog wat plaatjes van de show van vrijdag: