1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] De grote voetbal draad

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dioga, 25 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien in 2006 wel.. ik ben iig héél erg benieuwd want ze hebben nu ook echt sterspelers bij de selectie. Vorige jaren vond ik dat wat minder.. als je een Heskey in de spits moet zetten...
     
  2. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    op dinsdagavond 13 april was deze wedstrijd in de champions league gespeeld.
    Milan kwam op voorsprong door shevchenko waardoor kwalificatie voor inter wel heel moeilijk werd.
    Maar ze dachten dat ze op gelijke hoogte waren gekomen via cambiasso, maar dit doelpunt werd afgekeurd door de scheidsrechter Merk.
    Toen sloeg voor de INTER fans de vlam in de pan en gingen ze flesjes met water en vuurwerk op het veld gooien. Het veld kwam in een vuurzee van vuurwerk te staan en de keeper van AC Milan werd ook geraakt op zijn schouder door vuurwerk. De wedstrijd werd voor 15 minuten stilgelegd door de scheidsrechter. Na die 15 minuten wilde ze het weer gaan proberen maar het mislukte nogmaals want er werd weer vuurwerk op het veld gegooid
    Na een minuut proberen werd de wedstrijd definitief gestaakt
    Waarschijnlijk wordt AC-Milan als winnaar uitgeroepen door de UEFA.

    Inter hangt een zware straf boven het hoofd van de UEFA.
    Dit had toch niet hoeven te gebeuren volgens mij. De kans was misschien klein maar ze hadden het misschien nog kunnen halen.

    Wat vonden jullie van deze gebeurtenissen rond deze voetbalwedstrijd.?
    Zelf vind ik het een schande dat de supporters het kunnen verzieken voor de spelers zelf. Maar dit is niet alleen bij deze wedstrijd dit gebeurt vaker en ook in ander landen.

    En wat denken jullie dat de straf van Inter zal worden?
     
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Echt een zware straf denk ik, denk dat ze een aantal duels zonder publiek moeten spelen en een fikse boete...
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja, UEFA kennende zal de straf wel weer meevallen. Clubs uit de grote landen wordt altijd de hand boven het hoofd gehouden.

    Maar goed we zullen zien. Feyenoord kreeg geloof ik 1 wedstrijd zonder publiek en een geldboete als gevolg van de wedstrijd tegen Sporting Portugal. Dus Inter verdient een veel zwaardere straf als dat, aangezien dit veel erger was.
     
  5. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ze volgend seizoen niet aan de CL mogen deelnemen en dat ze een dikke boete krijgen.
     
  6. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb Gisteravond de samenvatting gezien op Ned 2 van AC Milan - Inter ,

    vond het schokkend om te zien hoe Dida geraakt werd door dat vuurwerk en het vele vuurwerk wat er lag in zijn doelgebied.
    Rookpluimen, tientallen flesjes en vuurpijlen.

    [​IMG]

    [​IMG]


    EN dit allemaal naar aanleiding van een slecht moment van de scheidsrechter die een overtreding zag die niet gemaakt was.
    Later werd de wedstrijd hervat en viel het vuurwerk opnieuw op het veld, ook tussen de scheidsrechter en lijnrechter in toen ze in overleg waren.

    Terrecht dat de wedstrijd is gestaakt na deze incidenten

    /Edit. nog wat foto's
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    :)
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hoe is het met die beste doelman afgelopen. want hij ligt daar toch wel met zijn hand tegen zijn hoofd aan, Had tie vuurwerk tegen z'n gezicht aangekregen ofso?. Heb de wedstrijd niet gezien...
     
  8. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    hij had een vuurpijl volgens mij op zijn schouder gehad en de vonken ervan waren tegen ze hoofd aangekomen
    het gaat wel weer goed met hem, maar bij de korte hervatting van het duel was er een andere keeper in het doel gezet.

    de ongeregeldheden tijdens de wedstrijd waren gefilmd door camera's in het stadion dus ze kunnen misschien de daders traceren en ze een stadion verbod opleggen.
    Maar het ligt eraan hoeveel supporters dit gedaan hebben, Want het kunnen er net zo goed een paar 100 zijn.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  9. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Die keeper maakte wel een swalbe. Hij kreeg een fontijn op zijn schouder. Uit schrik laat jejezelf vallen, kan ik begrijpen. Maar toen hij op de grond lag hield hij zijn hoofd vast. Ik weet niet of het was om zichzelf te beschermen, maar zag er nep uit. Heb wel medelijden met em,hoor.

    Toch vind ik die scheids zijn beslissing echt vreemd. Waarvoor floot hij? Geen buitenspel, geen overtreding, niets. Kan begrijpen dat inter boos is, maar om dat vuurwerk naar de tegenpartij's keeper gooien? Zinloos. Met videobeelden moet je zulke mensen opsporen en permanente UEFA ban geven.
     
  10. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    mooie foto in een kut situatie :)
    tis overigens helemaal terecht dat de wedstrijd gestaakt is _0/
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik als inter milan fan vind het ook kut. Ik bedoel je ligt zo goed als zeker uit de CL en de fans hebben de club ten schande gemaakt. Slaat nergens op.
     
  12. ajaxbigdaddy

    ajaxbigdaddy chrome hydrolics

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nice post :cool:

    Ik vind het echt absurd van dat publiek. Hoe ongelooflijk oerstom kun je zijn als je denkt zo je club te supporten. Echt heel triest. En maar zeiken dat het allemaal zo tegenvalt bij Inter. Ja, want hoog staan in de competitie, en de kwart finale halen in de CL is natuurlijk heel kut :{

    Jammer ook, want het was imo een lekkere pot om naar te kijken. Vrij hard, en leuk om te zien.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  15. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Porto is idd een erg mooie club voor hem en ik als alkmaarder gun hem dat uiteraard van harte.
     
  16. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuk, voor Adriaanse.

    Ik vond het trouwens gister opvallend hoe supporters van Bayern al dik een kwartier voor het einde van de wedstrijd naar huis gingen. Zijn dat de supporters van tegenwoordig? Hun team alleen steunen als het goed gaat zeker?
    Komt vaker voor, te vaak.




    Erg triest...
     
  17. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag word er waarschijnlijk een uitspraak gedaan over de waarschijnlijke straf van Inter
    Ze waren er vandaag bij de UEFA aan het vergaderen over de gestaakte wedstrijd.
    Nu maar afwachten wat er uit komt voor Inter.


    En wat betreft bayern munchen- chelsea.

    Ik had het bayern ook nog wel gegunt om door te gaan naar de volgende rond maar de goals van hun kwamen op een te laat tijdstip in de wedstrijd.

    Die hadden minstens een half uur eerder moeten vallen.

    En de fans die al een kwartier voor tijd weggingen die hadden dan toch nog 2 doelpunten gemist en ze hadden toch nog nipt gewonnen.
    Dat is toch nog iets om een beetje trots op te mogen zijn want niet veel clubs verslaan chelsea volgens mij.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2005
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik denk dat ze volgend jaar uitgesloten zijn voor Europees voetbal. Lijkt me wel een logische straf! :{
     
  19. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Of het zijn juist supporters die 'met het team meeleven'. Ik weet ook nog wel dat ik bijna stopte met kijken toen Ajax van de mat werd gespeeld door Bayern vorig jaar (of was het twee jaar geleden). Toen werd ik gewoon echt vet boos en kon ik het niet meer aanzien. Toen ging het er niet om dat ik ze niet meer steunde, je ziet het gewoon ff niet meer zitten. Op de tribune is dat nog veel erger, ik kan het me wel voorstellen. Inderdaad, je ploeg heeft er weinig aan als de supporters vroegtijdig vertrekken, maar ik vind het wel te begrijpen. Ik vind het veel erger dat die 'Interisti' ofzo dat voetbal verkloten, dat is pas triest. Maar inderdaad, het is allebei jammer...

    Ik baalde trouwens wel dat Chelsea die 0-1 maakte... Ik was niet echt voor een ploeg, maar ik wilde gewoon een wedstrijd zien en dat leek al gauw over. Het werd uiteindelijk nog wel spannend, maar het kwam te laat...

    Ik heb trouwens erg veel zin om PSV te kijken, het zou echt geweldig zijn als ze doorgaan. Ook AZ heb ik wel zin in, dat zou ook wat zijn...
    En zondag ook nog Feyenoord-Ajax, we hebben weer een keer een poultje gemaakt. Als Ajacied heb ik 1-1 gezegd, met 1-0 in de rust voor als iemand anders de eindstand ook goed heeft... Ik heb trouwens gekeken naar de onderlinge resultaten: Ajax heeft er 16 gewonnen, 16 gelijk en 16 verloren :)
     
  20. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou feyenoord is in iedergeval nu al lekker bezig tegen den bosch, staan 0-1 achter. Bosschaart is met rood eraf gestuurd dus die is er iig niet bij zondag en Hofs heeft ook een gele kaart gevangen waardoor hij ook geschorst is tegen Ajax. Gaat nog leuk worden !!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina