1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Demonstratie 27 april

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Netwin, 19 apr 2005.

  1. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
  2. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    uhhh,......
     
  3. Victor

    Victor Guest

    Tja leuk. En nu?
     
  4. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    waarschijnlijk wil hij zeggen: Kom op studenten, kom met je luie reet achter je xbox vandaan voordat de regering er met je centen vandoorgaat en ervoor zorgt dat en studeren onbetaalbaar wordt en dat nederland dommer wordt.....en ik ben het ermee eens.....
     
  5. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ah op die fiets, veel te ver weg man :p
     
  6. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Stiens naar Den Haag is niet niks inderdaad :)

    Maar is de reistijd een probleem of zijn het de kosten? Er zijn bussen geregeld. De dichtstbijzijnde voor jou is die vanuit Groningen, zoals het nu op de site staat. Maar daar schiet je waarschijnlijk nog niet veel mee op.

    Wat in ieder geval wel kan is steun betuigen op de site. Dat kan hier!
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2005
  7. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Wake up call.. studeren is al onbetaalbaar 8)

    Leuk, zo'n demonstratie.. maar wat willen we er mee bereiken? Binnenstormen, iedereen vermoorden en lekker een nieuwe regering uitkiezen die het over 2 jaar ook zo verneukt als de huidige regering?

    Volgende topic:

    [howto] Staatsgreep plegen
     
  8. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoelt.

    Ik ga omdat ik niet wil dat er later gezegd wordt “Er stonden maar tien man, zo belangrijk vonden ze het nou.”.
    Als dat gebeurt dan ben ik in ieder geval één van die tien geweest. Dan heb ik gedaan wat ik kon.

    Ik hoop dat we ermee bereiken dat de tweede kamer tegen de plannen stemt. En over twee jaar sta ik er weer als het moet.
     

Deel Deze Pagina