dat zat ook al in de fimlpjes op internet, en daar legt ie uit dat het over jade empire gaat, hij wil het gewoon niet vertellen. ---> ben weer opnieuw begonnen na 5 uur spelen om gewoon andere dingen uit te proberen, ik vind dat button smashen echt niet helpt btw want dan slaan die andere gasten je zo neer. je moet echt evade, block (beter evade) en punchs gebruiken, tot nu toe verhaal onwijs cool maar opnieuw begonnen omdat ik gewoon even wat dingen wou veranderen, dialogen zijn btw cool al heb ik nog wel een beetje het gevoel dat het qua questen weinig verschil van Kotor,
Het stuk met Gao the lesser vond ik echt fantastisch, dan kom je echt in het verhaal zeker als iedereen je de hele tijd aanbid na the beach.
helemaal fantastisch vond ik
die guard, damn wat een mietje tis dat ik open palm speel anders had ik afgemaakt wat Gao the lesser niet kon, ook cool is die toad form, echt lachwekkend
nog een vraagje klopt het btw dat je als je de content op je box zet dat dan iedereen die monk staff kiest? (in plaats van zwaard?) anders zonder content kan je geloof ik gewoon een wooden staf kiezen en dat vind ik ook wel wat hebben. (staat cool bij
)