1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bioware's Jade Empire

Discussie in 'Algemeen' gestart door Clawviper, 10 sep 2003.

  1. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Forza staat er bij mij niet op. Conker wel. Het spel is in ieder geval top. Ik ben nu al 5 uur aan het spelen en pas in Tien's Trading.
     
  2. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de wereld ook groot ??
     
  3. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Heb je wel de LE!?
    Op de verpakking van de LE stonden 3 demo's vermeld, waaronder dus Conker en Forza... !? Dus vreemd als dat niet zou kloppen...
    Maybe gewoon een fout op de verpakking die ze niet meer op tijd konden herstellen...!?
     
  4. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik zag is dat de LE disk het unlockable character genaamd Monk erop staat...de making of Jade empire van G4 Television..de demo's Mechassault 2...Forza.

    Conker staat op de gamedisk onder game demo's.

    Heb wel wat problemen met die tweede disk...hij komt weer terug in het menu als ik die making of een paar minuten draai....geen uiterlijk vuil of krassen...hagelnieuw...maar ja de gamedisk werkt goed...en een goede game sofar...ben nu op het punt dat ik de caverns in moet

    Greetz
     
  5. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens hier was dixons de enige die hem al verkocht vandaag...de LE edition had twee stokjes (om chinees mee te eten) eraan vast zitten... Zeer verslavende werking deze game...erg groot qua opzet...more to follow

    Greetz
     
  6. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Zijn al veel klachten op de amerikaanse fora te lezen over die 2de disk die steeds dus loopt te kloten met afspelen, dus hopelijk zal er iets komen waardoor je hem kunt inwisselen voor een goed-werkend exemplaar...
     
  7. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    ok, dan blijkt het misschien een misdruk te zijn, het is trouwens niet alleen bij de making of, maar ook bij het begin filmpje van Forza...dat stopt ook ineens , echter dan zit je ineens in het beginscherm van Forza.... heb de tweede disk nog ff bekeken, maar er is uiterlijk niets op te zien, dus zal het wel aan de disk zelf liggen....ik wacht wel ff af wat de uitkomst wordt van het probleem.

    Voor de rest is het een topgame (mits je er van houd) wat wel opvalt is inderdaad dat het turnbased gedeelte er niet in zit, maar dat vind ik nu ook wel tof moet ik zeggen. Heb er net 3 uurtjes opzitten, en al heel...heel....heeeeeel veel dialogen gehoord, en dan ben je nog maar op twee gedeelten geweest namelijk het schoolterrein, en two river town / beach, echt een geweldig meeslepend verhaal...je komt iedere keer weer wat meer te weten over jade empire. de gevechten gaan soepel, en de omgevevingen zijn magistraal qua graphics, en je kunt verschillende kanten op, dus niet geheel liniair uitgevoerd.. Meesterlijk!!!!

    Greetz
     
  8. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is dit een vette game zeg. Die bioware kan er wat van. Goede graphics goed verhaal. Ik heb het nog niet aan mijn friends gevraagd maar heeft het spel live aware,
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee, geen Live-aware helaas...
     
  10. Cuber

    Cuber Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope geen live, ook geen DLC :'-(
     
  11. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij doet de Conker demo het niet, als ik hem opstart komt die in het Conker hoofdmenu zeg maar en er staat "Press start to continue" maar er gebeurt niks als ik op start druk dus ik kan die demo niet spelen :mad:.
    Iemand anders die hier ook last van heeft?
     
  12. jwoerden

    jwoerden Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag ontvangen en alles doet het perfect bij mij dus heb nergens last van de tweede disk met making of en de demos doen het perfect en JE is ook nog een heel vet spel!!!
     
  13. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Wat voor discdrive zit er in je xbox? Volgens mij stond op gamefaqs dat het voornamelijk bij de Thompson drives problemen gaf...
     
  14. Seahawk

    Seahawk X-box addict

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat had ik ook gelezen op die site van Bioware...echter...al had je zo'n drive, en de andere games hebben er geen last van wat volgens de forum posters regelmatig het geval is...en deze game heeft het wel dan zou je haast denken dat het een produceerfout is van de gevens op die dvd plaatsen. Daar kun je ook over nadenken. Voor de rest is dit na kotor mijn tweede ervaring met een role playing game..en ik moet zeggen dat ik het wel vet vind...je moet alleen echt de tijd nemen om al die dialogen te volgen en zo ook tot de oplossing van sommige quest's te komen!!!!

    Nog even wat anders...

    In de making of neemt een van de medewerkers je even mee door het kantoor....opeens staat hij in een gang..en zegt dat alles wat er achter hem plaats vind hij daar niets over kan zeggen...en dat je van hem moet aannemen dat het ongelooflijk gaaf is wat daar gebeurt....misschien een sequel maar dan voor de next gen xbox??? wie zal het zeggen....ga maar door zo Bioware zou ik zeggen!!!!

    Game on

    Greetz :p
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    dat zat ook al in de fimlpjes op internet, en daar legt ie uit dat het over jade empire gaat, hij wil het gewoon niet vertellen. ---> ben weer opnieuw begonnen na 5 uur spelen om gewoon andere dingen uit te proberen, ik vind dat button smashen echt niet helpt btw want dan slaan die andere gasten je zo neer. je moet echt evade, block (beter evade) en punchs gebruiken, tot nu toe verhaal onwijs cool maar opnieuw begonnen omdat ik gewoon even wat dingen wou veranderen, dialogen zijn btw cool al heb ik nog wel een beetje het gevoel dat het qua questen weinig verschil van Kotor,

    Het stuk met Gao the lesser vond ik echt fantastisch, dan kom je echt in het verhaal zeker als iedereen je de hele tijd aanbid na the beach.

    helemaal fantastisch vond ik
    die guard, damn wat een mietje tis dat ik open palm speel anders had ik afgemaakt wat Gao the lesser niet kon, ook cool is die toad form, echt lachwekkend

    nog een vraagje klopt het btw dat je als je de content op je box zet dat dan iedereen die monk staff kiest? (in plaats van zwaard?) anders zonder content kan je geloof ik gewoon een wooden staf kiezen en dat vind ik ook wel wat hebben. (staat cool bij
    ZU
    )
     
  16. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik block eigenlijk nooit in gevechten. Ik spring na elke slag de andere kant op en hak er dan op los. Behalve dan als ik getransformeerd ben, dan sla ik dwars door iedereen heen.
    Mijn favoriete stijl is tot nu toe Drunken Master, die is grappig(niet heel sterk maar oke)
     
  17. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Same here. Blocken doe ik ook nooit. Gewoon lekker springen en rollen. Gebruik alleen lighting strike ofzo. En double axxes en hidden fist.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.854
    Leuk Bevonden:
    2.051
    Ik heb de game today binnen gekregen. Nog niet de mogelijkheid gehad te spelen, maar wel ff het menu gechecked en zag dat je moeilijkheidsgraad van de gevechten kan instellen. Dus wanneer ik begin, zet ik hem standaard op moeilijkste setting, zodat een van de kritieken die af en toe genoemd werd in een aantal reviews, dat het vechten wat te simpel en te makkelijkwas, en de game te snel voorbij was, hopelijk niet meer van toepassing is...
     
  19. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    En hoe is de game tot nu toe, de gameplay, het verhaal, invloed van karakter,...
     
  20. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    De game is echt niet te snel voorbij hoor.. ben nu al op 18 uur in het spel en ben pas bij chapter 4 (er zijn 7 chapters).
     

Deel Deze Pagina