1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Breakdance Thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XboxRulez4ever!, 4 okt 2003.

  1. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Capoeira hebben wij een "Au Batido", dat noemen jullie bij breakdance een "l-kick" geloof ik. :9
     
  2. Rayquaza

    Rayquaza lopen biatch:P

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik ooit van plan om naar hiphophuis in rotterdam te gaan. Mjah toen ik wat info op de site ging zoeken zag ik daar alleen maar foto's met nigga's, weet niet wat ze gaan doen als je daar als enigste blanke komt:p mjah vandaar dat ik zelf maar was begonnen en dan vooral de handstand doen. eerst tegen de muur aan en nu een maand of twee verder lukt hij me steeds beter, alleen hou ik wel mijn balans door mijn benen een gestrekt te houden maar een beetje naar achter laten vallen. waar kan je trouwens die episodes downloaden?
     
  3. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  4. GTA freak

    GTA freak Tha Chronic 2001

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    heey mensen ik wil heel graag breakdance gaan doen, ik ben nu rond aan het kijken waar het kan enzo... misschien weet 1 van jullie het waar het in amersfoort en omstreken kan?
    heb laatst workshop Capoeira gehad... Breakdance is wel heel anders maarja Capoeira ken hier nergens, dus kijk nu rond voor breakdance.. als jullie wat weten? hoor ik het graag... misschien wat tips voor beginners ofzo?

    alvast bedankt..

    later _0/
     
  6. boatfreak

    boatfreak Guest

    yoo, om dit topic eens even te kicken, ik breakdance nu zelf ook sinds1-2 weken ofzo... beetje buiten op een pleintje vet bagger en buikspieren trainen en pushups en beetje rekken enz (lenigheid)

    kan nu de sixstep en een beetje swipes denk ik, en oefen eigenlijk vanalles een beetje... ben nu sinds die 2 weken ineens heel erg bezig met mijn gezondheid ook :p hardlopen enz (conditie en full workout, daar gebruik je echt al je spieren voor xD)

    zijn er nog andere breakers? (aangezien dit topic aardig oud is)

    lateurrr
     
  7. breakcore

    breakcore ----

    Berichten:
    203
    Leuk Bevonden:
    0
    Stoer hoe sommige mensen dat doen. Helaas niet aan mij voor mij weggelegd. Stijve hark! :D:lol:
     
  8. boatfreak

    boatfreak Guest

    achja als je het maar echt wilt he... dan kom je er echt wel, ik ben ook niet zo lenig hoor :+ maar verder niemand die ook iets doet hier op het forum? of electric boogie ofzo...?

    ben vandaag iig weer wezen trainen en morgen weer :D
     
  9. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik doe wel dus aan electric boogie/poppin', nu zo ongeveer 6 jaar ofzo.
    Ben wel gestopt met trainen, gewoon zo nu en dan ff als iemand erom vraagt, of een klein optredentje
     
  10. maritjeej98

    maritjeej98 Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    oow

    ik sit errop
    Waar ik mee begon was: Freeze
    En ik ben nu bij Freeze Freeze snake achteruit
     
  11. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dikke kick van 3 jaar:+
     

Deel Deze Pagina