1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Power Unlimited

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Defanatic, 22 sep 2003.

  1. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Er staat dacht ik ook geen minpunt van Jade Empire in die review. De reviews zijn bijna nooit echt van hoog niveau geweest :'-( . Het blad is alleen leuk om te lezen. :)
     
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Saai nummer was het
     
  3. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt
    UC2 review was ook slecht...

    krijgt veelste laag
     
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    en om Total Overdose nou als coverview te doen snap ik ook niet echt. Lijkt mij nou niet echt een leuke game. Jade Empire kreeg een Gold Award, dus het zou logisch zijn om die op de cover te doen.
     
  5. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik begin me er eigenlijk steeds meer aan te ergeren; kijk naar de UC2 review.. staan daar minpunten bij? Voor zover ik heb gezien niet, en de game heeft toch 'slechts' een 85. Splinter Cell: Chaos Theory ook.. ook geen minpunten, helemaal niks.. 93 punten (miss minder goed voorbeeld, maar 't gaat om het principe). Burnout 3 review.. geen minpunten, 83 punten. Jade Empire, geen minpunten: 90 punten.

    Zo gaat dat maar door.. steeds vaker zo; geen minpunten, geen topscore. Bij games die rond de 70 scoren ook bijv., staan nauwelijks pluspunten bij.. die game is vast niet zó slecht; hij scoort immers nog wel een 70.

    Verder vind ik het altijd nog wel leuk om de PU te lezen, maar eigenlijk niet eens echt meer om de reviews en previews.. het niveau gaat steeds meer achteruit.
     
  6. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
  7. xboxarend

    xboxarend [xbox junkie]

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    en wie heeft de xboxmarathon brief van mij en mn vrienden in YO post gelezen :p
     
    Laatst bewerkt: 13 jul 2005
  8. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Valt mij ook op inderdaad. Bij de review van Imperial Glory bijvoorbeeld worden ook geen minpunten genoemd, het spel is beter dan Cossacks 2 dat is duidelijk. Maar het niveau van Rome: Total War wordt niet gehaald staat in de conclusie, terwijl verder nergens aangegeven wordt waar dat dan aan ligt. Ik zou dat toch graag weten omdat ik een van beide wel zou willen kopen.
     
  9. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Download die demo
    dan kan je zien dat het niveau van ROme Total War niet haald :)
    Ik vond het ook minder maar ligt ook aan of de tijd waarin het spel
    zich afspeeld je bevalt.
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah idd. Dat was echt zo'n dom stukje van Jeroen. DOA is juist helemaal het bommetje online.
     
  11. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat een immens sneu mannetje ben jij, Zephyrus. Dat jij mensen gaat haten omdat ze het niet met jou fanboyhouding eens zijn zegt zo veel over jou.

    Al blijft het prachtig dat Jeroen voor een mooi salaris malloten zoals jij tot op het bot kan frustreren, en hij zich niks van jou gezeik op een onbeduidend forumpje hoeft aan te trekken. :D
     
  12. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben em nu aan het downloaden. Persoonlijk trekt mij dit tijdperk wel (de bezoeken aan musea in Frankrijk hebben hun sporen wel nagelaten) dus ben benieuwd.
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind J.J Boris en Jan de beste! J.J omdat hij helemaal voor de Xbox is. En Boris en Jan...tja...gewoon het coolst.
     
  14. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik vind J.J., ie geven tenmiste nog leuke reviews.
     
  15. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind die nieuwe PU best zuigen, helemaal geen vette games in op wat na en ook geen vette nieuwe gadgets...!
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik heb de nieuwe PU nog niet binnen. :mad:
     
  17. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    en waar slaat dit op??:confused: ze re - en previewen gewoon de nieuwste games hoor, en die kunnen niet altijd vet zijn.. ik vind het een top blad.

    @ [2k] : dan zal er toch wel wat zijn misgegaan, vrijdag hebben de meeste hem toch al gekregen... SCHADE!
     
  18. Hermaniak

    Hermaniak Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    3
    Ok klopt ik daar heb je gelijk in, en hier zijn trouwens ook lui die hem nog niet binnen hebben....
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Iemand de nieuwe PU al in de winkel gespot?

    Moet sinds gisteren uit zijn maar ik er liggen hier overal nog de oude PU's in de schappen
     
  20. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    jullie moeten wel toegeven dat de pu toch wel een beetje anti xbox is. Ik bedoel als een game als pimin 2 een 9.2 krijgt en uc2 een 8.5 of halo 2 een 9.3 dan ga je toch denken. en jeroen die beweert dat de ps2 nog steeds betere graphics heeft dan de xbox en veeel beter is. Jurjen is me ook zo ene. ,,Ik geef pikmin en resident evil lekker hoge punten. En paper mario, ooooh wat een goede game.Die gameplay, oooh die balletje die je gooit en het springen, zo 1980 maar zoo vet''. (Ik citeer)
     

Deel Deze Pagina