Rc auto's

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door ICE, 25 jul 2004.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik dacht dat ze snel op waren doordat ik keek naar de lichtjes die op de remote zitten, maar wat die lichtjes aangeven klopt voor geen moer. ik ben nu aan het kijken hoelang ik hem aan kan laten staan tot hij op is, en hij is nu al een weekje bezig :+ Ik gebruik overigens nu niet die standaard batt die bij de oplader zaten, maar een aantal dure gevallen van een merk waar ik zosnel niet op kan komen :+ Iig zit er zo'n metertje op zodat je kunt zien hoe vol ze nog zijn O-)
     
  2. buffalo

    buffalo Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Rc Nitro auto's

    Voor de 1:8 modelbouw is dit wel de goedkoopste winkel die ik gevonden heb in nederland.

    Storm-discount

    Wel meer gericht op de professional
     
  3. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    rijdt er hier ook nog iemand mee met de kyosho cup?
     
  4. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikke niet.Ik ga een Marder kopen binnekort, hopelijk voor de grote meeting in Waalwijk, want daar wil ik wel bijzijn, die is wel alleen voor bigscale offroad, degene die mee wil doen kan zich aanmelden op het Marderforum
     
  5. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Meeting in Waalwijk? wanneer is dat en waar in Waalwijk?
     
  6. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
  7. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]
    lol, steeds meer rc fora die meetings organiseren. Bij rc-racingcars hebben we binnenkort weer een rcmt meeting. Die alweer voor de derde keer op de bmx baan in geldermalsen wordt gehouden.

    Linkje met info _O_
     
  8. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een carisma 1:10 auto die 35KM max gaat voor maar honderd euro gekocht.
     
  9. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    100euro!!!!! Dat is best duur voor een ding dat 35km gaat!

    Ik heb BTW pas een 2de handse marder gekocht
    Foto's:
    [​IMG]
    [​IMG]
    Mijn website: www.marderfreak.tk
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    even een tip. gebruik geen bmp voor je foto's op internet maar neem jpeg. Voor de rest ziet ht er goed uit alleen zijn die foto's van de marder forum meeting?
     
  11. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die foto's zijn gemaakt tijdens de marderforum meeting.
    Alle foto's die online staanzijn toen gemaakt, want toen had ik het fototoestel bij me :D
    En die foto's waren jpg, maar omdat ikze heb geupload via deie frotsite van freewebs is et ineens bmp :confused:
     
  12. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een
    KYOSHO ELEKTRO STADIUM TRUCK
    bestelt best leuk hoor maar hij gaat maar 35km p/u maar met een betere snelheidsregelaar boven de 50km p/u.
     
  13. ProXi

    ProXi Watch Out!! Vroemmmm

    Berichten:
    650
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag in een folder want een winkel dat je bij een printer een bestuurbare F1 auto ter waard van 70 euro gratis kreeg
    Was alleen een Williams bleh :p en stond niet bij hoe snel die kon maar weet iemand waar je die kan kopen, hoe snel ze kunnen en of er ook van andere f1 teams van die dingen zijn?
     
  14. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    @ floris.sp: helaas ligt het niet alleen aan de snelheidsregelaar, maar ook aan het motortje en aan bijvoorbeeld de lagers....voordat je een stadium zo hebt opgefokt dattie 50 rijdt ben je al snel weer €100 of meer kwijt....je bereikt het iig niet door alleen je snelheidsregelaar te vervangen

    @ProXi: Die F1 auto is leuk om op de kast te zetten en meer niet, dat zijn dezelfde dingen als die bij benzine stations worden verkocht, er is niet mee te rijden, sturen is of vol naar links/recht of rechtdoor...een beetje sturen gaat dus niet, met als gevolg dat het ding niet te controleren is. Botsen kun je beter ook niet doen. Het is helemaal van plastik en breekt snel af en als laatste: omdat het een goedkoop speelgoedding is, zijn er geen onderdelen voor verkrijgbaar, dus als je iets kapot rijdt heb je pech
     
  15. floris.sp

    floris.sp Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder andere die snelheids regelaar die er nu in zit is but.
     
  16. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    En hard zullen ze ook niet gaan.
    Dat is hetzelfde als Nikko, daar heb je ook geen reet aan, want als het kapot is is het kapot, maar het is wel fijn om mee te oefenen, zeg maar om het sturen een beetje onder de knie te krijgen dat je eraan moet denken welke kant je moet opsturen als je op je af rijd enz.

    Het fijne aan mijn Marder vind ik dat iedere winkel wel onderdelen ervan heeft en dat het niet meer zon pielwerk is en dat alles een beetje groot is.
     
    Laatst bewerkt: 23 apr 2005
  17. QreZiX

    QreZiX Halo 2 zuigt!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil zelf ook een RC auto , maar weet iemand een (online)winkel in NL die een RC Mustang verkoopt waar de voorkant ook echt als het ware omhoog staat, op zichzelf staat..
    het liefst met benzine :)
     
  18. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
  19. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    *pakt even stofdoek om dezedraad weer een beetje op te poetsen....kuch*

    Ik heb de afgelopen tijd geld opzij gezet voor een nieuwe rc-auto nu heb ik genoeg. Welke auto gaat het worden vraag je?
    Nou....ik zat te twijfelen tussen de HPI savage en de Traxxas Revo. Beide zijn monstertrucks met een grote fanbase. Nu ben ik afgelopen zondag bij MRCT in Tilburg geweest. Dat is een club die op een industrieterrein rijden en daar was iemand mret een Revo en iemand met een savage en heb ze allebei in actie gezien. Met de Revo heb ik zelf ook een stukje gereden. De keuze is dan ook op de Revo gevallen....geniale auto die in mijn ogen de savage op alle gebiede voorbij streeft. Aan het eind van deze maand ga ik het halen bij rcfun in blaricum.
    hier wat fotos:
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  20. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuke auto ja, maar waarom heb je bijvoorbeeld geen Traxxas T-Maxx gekozen?
     

Deel Deze Pagina