[Sport] Basketball, American Football, Ice Hockey en Baseball

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Orcrist, 19 jan 2005.

1. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd om deze thread up te kicken :D

Ik ben me pas voor honkbal gaan intresseren, weet iemand nog een goede site/magazine met beginners tips/ leuke informatie

en weet iemand of je ook winkels hebt war ze veel verkopen, hier in zeeland verkopen ze nml. echt nix :{

enne, basketbal is leuk, maar honkbal is leuker *)

2. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, weinig enthousiasme voor de toch veel coolere amerikaanse sporten dan voetbal...

ps

@ocrist, jij zei dat ik hier moest posten,
    maar in die gesloten thread had ik 11 reacties in een halve dag en hier geen enkele in 3 dagen...

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hm, ik mis de relevantie? Ik heb daar nergens gezegt dat er hier meer op gereageert zou worden dan daar.
    Maar met even nuchter nadenken kan je ook inzien dat een nieuwe thread altijd wel 1 tot 2 pagina's populair is, aangezien deze dan ook op de frontpage staat gelinkt. Al met al ligt het niet aan de thread of er mensen over het onderwerp willen discussieren, maar aan het onderwerp zelf.
    Maar gelukkig is deze thread niet voor déze discussie bedoelt dus gaan we gewoon lekker verder over mijn favo sporten!

Laatst bewerkt: 7 apr 2005
  4. sk8tamaniac

sk8tamaniac Xgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Is er eigenlijk iemand die de NBA playoffs volgt??

Ik als big-time Detroit fan natuurlijk wel :+ en mijn cluppie staat al 2-0 voor op Philly _0/

ik gok op conference finals Miami-Detroit en Phoenix-Houston
    en finals dan tussen Detroit en Phoenix...kan leuk worden, beste offence tegen beste defence...

iemand verwachtingen, meningen etc??

5. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou wel willen kijken maar ik heb geen Canal+ of iets:mad:

6. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik volg het wel:) ik zie de samenvattingen op dsf:p naar me club Nj Nets kijken:p vooral Carter:) alleen ze staan 2-0 achter:confused:

7. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    volg de nba playoffs niet. Ik ben niet zo'n basketball fan, maar de playoffs voor de NCAA (collegebasketbal) die waren toch verrekte spannend. Helaas dat Illinois verloren heeft :mad:

8. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil al die sporten zien, kun je het niet via het internet streamen of iets dergelijks?

9. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    ja kan dat? Ik zie alleen maar van die highlights dunks op nba.com is er ook gewoon een website waarmee je zenders zoalse espn en nbatv kan streamen en downen

Oja ik ben naar Landstede geweest. Jammer dat ze veloren het staat nu 1-1 tussen de landstede en tulip. Ze moeten nog 1 wedstrijd winnen willen ze door gaan.

10. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    geen idee, ik hoop dat er zo'n site bestaat want als ik over 2 maandjes weer naar nederland kom moet ik alles gaan missen.

11. sk8tamaniac

sk8tamaniac Xgamer

Leuk Bevonden:
    0
  12. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    gisteravond de bulls weer gewonnen van de Washington Wizzards. Dat is de 2de op rij in de playoffs. Zaterdag is nr 3 in Washington, dan zullen we eens zien of ze ook kunnen winnen als ze niet thuis spelen.
    In het eerste kwart van de wedstrijd zag het er somber uit voor de bulls. Al snel kwamen ze op een achterstand van 10 punten. Zelfs tegen het einde van het eerste kwart zag het er nog neit veel beter uit. Het tweede kwart werd de ommekeer in de wedstrijd. De Bulls kwamen sterk terug en wonnen vaker de rebound waardoor de wizzards geen lange counter passes meer konden geven waarmee ze in het eerste kwart veel punten scoorde. Het derde, maar vooral het vierde kwart liepen de bulls verder uit op de wizzards. Vooral Kirk Hirnkich (zoiets dan) had een geweldige game waarin hij geen een drie-punter miste. Duhan had een goede wedstrijd, niet bijster veel punten gescoord, maar wel een hele goede verdedigeng opgezet.

13. sk8tamaniac

sk8tamaniac Xgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Sindskort speel ik vrij veel Madden 2005 (met erg veel plezier; als je een realistische footballgame zoekt, neem deez :+ ) alleen ik zit wel eens te kijken bij het kiezen van een "play", wat ik nou het beste kan kiezen in wleke situatie

mijn vraag is dus of iemand een site weet (googlen levert niet zoveel op) waar die formaties (vooral defensive) etc een beetje worden uitgelegd
    want met namen als shotgun,singleback,nickle,dime,weak I,4-3,3-4 en weet ik veel wat allemaal nog meer kan ik niet zo veel :p

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ik wou dat ik die spel regels daar van snapte want de nieuwe 06 op de xbox360 ziet er mmoi uit!

15. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    shotgun, pro, weak enz. dat zijn de aanvalformaties. dus in welke positie je mannen staan. dan heb je verder nog in die positie een aanvalsplan. niet zo moeilijk. je moet gewoon een keer ff kijken hoe je mannen staan enzo dan kom je er wel achter.

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Khad een paar keer Flagfootball met school gedaan en er zat een gozer tussen die ook echt op american football zit. Dus ik had met hem wat leuke tactieken enzo gedaan maar nu vroeg hij me vannochtend of ik vanavond een keer mee kom trainen met zijn team. Dus die gasten hebben ook weer een tackle proefpersoon :+ Ben wel benieuwd hoe het daar aan toe gaat.

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Ff een huge Kick

Wie van hier heeft er al een keer een Echte home run geslagen? ikke 2 wedstrijden terug, over het hek :)

18. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben sinds mijn 15de gestopt met basketbal (lang verhaal, ruzie met de vereniging), maar ik voel me nog wel basketballer. Vind het dan ook een stuk betere sport dan bijvoorbeeld voetbal.

Ik heb begrepen dat de Celtics kampioen zijn geworden, is ook niet zo verwonderlijk met hun semi-alstar team. :+

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    met wii sports baseball sla ik er wel eens één

20. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt Ice Hockey fan geworden na mijn verblijf in NY. Heb een rondleiding genomen door madison square garden, helaas geen wedstrrijd bezocht omdat er die week uitgespeeld werd.

Deel Deze Pagina