Ligt er ook aan wat voor een character je gemaakt hebt. Maar kans is best dat als je eenmaal het spel wat beter begrijpt je niet tevreden bent met je character en een nieuwe aanmaakt die beter bij je past. Ik heb ook eerst 4 of 5 keer een nieuw character aangemaakt voor ik ene had die ik goed vond.
Maar dat je door een rat wordt gedood is een beetje vreemd. Normaal moet je een rat toch wel nog af kunnen maken.
Wat ook een manier is om je skills te verbeteren is om je door mensen te laten trainen. Sommige mensen kunnen je namelijk in een bepaalde skill trainen waardoor deze dan stijgt. Dit scheelt vaak een hoop tijd, maar kost je wel geld.
Laatste manier om te stijgen in een skill is door bepaalde boeken te lezen. Door sommige boeken te lezen zullen bepaalde skills stijgen.
Maar als je een beetje van de grond wilt komen en morrowind wilt leren te begrijpen kan ik je deze faq aanraden: db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_beginner.txt
Niet dat ie een goede walkthrough geeft of iets spoilt, maar het is er wel ene die je morrowind leert te spelen. Ik vind het in ieder geval een zeer goede guide voor beginners.
Laatst bewerkt: 13 mei 2005