1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Morrowind Help Topic [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 6 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Die zit op een heel klein eilandje vlak naast het eiland van de Mzahnch. Loop vanuit Suran richting Molag Mar, blijf langs het water lopen, en na een 50 meter ofzo loop je het water in en zwemt/vliegt richting Mzahnch. Als het goed is zit dan aan de linkerkant van Mzahnch ergens een klein eilandje met de mudcrab.
     
  2. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Komt bij dat de Talking Mudcrab niet alles opkoopt.
     
  3. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mijn spel vallen alle guards en ordinators mij aan maar ik heb geen indoril armor aan en ik ben knight of the imperial dragon waarom vallen ze me dan toch nog aan??
     
  4. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    bounty 8) :+
     
  5. Kimi

    Kimi Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu Deadric armor compleet aan, heb ff Lord Fyr gekild maar wat ik niet snap; ik heb het spel uitgespeeld en dan Lord Fyr gekild en dan komt er een tekst dat ik gedoemd ben en bla bla bla en ik moet het spel opnieuw laden. Maar ik heb tog het spel uitgespeeld dus heb ik Lord Fyr niet meer nodig.
     
  6. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    neej geen bounty:+
    en die tekst kom er altijd te staan ook als je hem hebt uitgespeeld
     
  7. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Misschien heb je ooit een death warrent gehad en deze afgekocht. Of ooit Indoril aangehad (hoewel de normale guards je daar niet voor aanvallen). Of misschien last van een bug (dat hoop ik voor jouw niet natuurlijk).
     
  8. B u L l I T

    B u L l I T New Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm death warrentO-) maar de normale guards vallen me soms wel en soms niet aan de enige plek waar ze me met rust laten is ebonhearth en in alle andere stadjes worden meteen de wapens getrokken maar ik heb de GotY ik d8 dat daar alle bugs uit waren?
     
  9. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan denk ik dat je inderdaad ooit een Death warrent hebt gehad. Ach... Je moet maar zo denken. Dan blijf je scherp. :+
     
  10. Cephisus

    Cephisus XBW is groen

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    0
    Heey heren, ik weet niet of hier nog mensen zijn uit the old days, maar ik speel sinds eergister ook weer morrowind, ik denk ik kom ff kijken of er hier nogsteeds gespeeld wordt, en geheel tegen alle verwachtingen in lijkt er nauwelijks iets verandert! Een positieve zaak *) . Ik doe mijn eerste dark-elf met een standaard heavy combat/destruction magic combi, met als uitzondering dat ik nu alchemy in mijn major skills heb. Ik ben begonnen met de mages guild, en in balmora zijn de quests net op. :) helaas zal ik niet zoveel kunnen replyen :mad: want ik zit met een internet verbod thuis :confused: maarja, hoop jullie tog een beetje te kunnen helpen :D
     
  11. payne007

    payne007 Guest

    in dragonfeld is dichtbij een toren, da kunt ge een ebonhart mes van (effe denken) k denk 10 000 krijgen en een helm i v m verhoogde personality. ma dan moet ge wel effe mensen uitmoorden ma das makkelijk (zelf op level 1 :9 )
     
  12. Crackhead

    Crackhead Guest

    dit spel speel ik al jaren. en het gaat nooit vervelen dit spel heb ik het meest gespeeld van alle spellen:)
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb Morrowind net binnen ik heb het net eventjes gespeelt maar ik snap er niks van. Waar moet ik heen enz? Ik word in een paar seconden door iemand afgemaakt enz. Kan iemand mij tips geven enzo? Ik kan btw nog geen rat verslaan...
     
  14. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij Morrowind is het niet de vraag "waar moet ik heen?" maar "waar wil je heen?". Lees de Morrowind thread vluchtig door en je komt al een heel eind
     
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat verhaaltje heb ik al meerdere keren gelezen... Mooi overgenomen uit het instructieboekje btw. :9

    Ik ben intussen al verder. Hoe neem je precies sitequests aan? Gewoon met mensen praten toch en dan antwoord geven enz? En hoe krijg je skills strength en will power? Door te trainen in een paar guilds toch?
     
  16. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Die sidequests kom je vanzelf tegen als je met mensen praat. Eigenlijk zijn alle quests, behalve deze voor Caius Cosades, sidequests.
    Je skills stijgen vanzelf door dingen te doen, als je lang genoeg loopt stijgt deze skill. Sla je veel met een long blade, dan stijgt deze etc. Zodra 10 skills in je major/minor gestegen zijn stijgt je character een heel level waardoor je weer punten kunt verdelen.
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Aha...de rest vraag ik wel bij X-Gamer (Fireball) :9

    Maar is het normaal dat ik nog niks kan doden op een paar wormpjes na? Een rat vermoord me makkelijk een vogel ook. Dat vind ik niet fijn. Wat moet ik doen om sterker te worden en ze gemakkelijk aan te kunnen? En waar staat precies hoe goed je zwaard is?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  18. Nielsje_8

    Nielsje_8 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er ook aan wat voor een character je gemaakt hebt. Maar kans is best dat als je eenmaal het spel wat beter begrijpt je niet tevreden bent met je character en een nieuwe aanmaakt die beter bij je past. Ik heb ook eerst 4 of 5 keer een nieuw character aangemaakt voor ik ene had die ik goed vond.
    Maar dat je door een rat wordt gedood is een beetje vreemd. Normaal moet je een rat toch wel nog af kunnen maken.
    Wat ook een manier is om je skills te verbeteren is om je door mensen te laten trainen. Sommige mensen kunnen je namelijk in een bepaalde skill trainen waardoor deze dan stijgt. Dit scheelt vaak een hoop tijd, maar kost je wel geld.
    Laatste manier om te stijgen in een skill is door bepaalde boeken te lezen. Door sommige boeken te lezen zullen bepaalde skills stijgen.

    Maar als je een beetje van de grond wilt komen en morrowind wilt leren te begrijpen kan ik je deze faq aanraden: db.gamefaqs.com/computer/doswin/file/morrowind_beginner.txt

    Niet dat ie een goede walkthrough geeft of iets spoilt, maar het is er wel ene die je morrowind leert te spelen. Ik vind het in ieder geval een zeer goede guide voor beginners.
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2005
  19. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Vraag wat is het beste zwaard dat je in Balmora of in Seyda Neen kan krijgen? En hoe verkoop je spullen? En hoe kan je zien hoe veel damage het zwaard heeft? De ene keer staat er trust de andere keer weer iets anders. Maar hoe kan je dus zien hoe goed een wapen is, hoeveel damage? En is het normaal dat 10x op iemand in moet hakken voordat je hem een keertje raakt? Ik btw al een aantal ratten gedood _O_ ! Ik wil graag antwoord ik wil na het eten verder gaan..
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2005
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    ok antwoorden dus...

    in balmora heb je ten zuidoosten (beneden de rivier) een toren, loop de trap omhoog en daar ligt een zwaard boven op de kast deze kost 15000gp en is dus relatief erg sterk (alleen moet je wel long sword als major of minor hebben). om em te pakken is best lastig omdat er een guard staat maar het is te doen.

    je verkoopt spullen door met een verkoper te praten en de optie "sell" te kiezen.

    damage ligt meer aan je strength/longsword skill (als je longsword gebruikt als major)... je kunt het ook zien door het zwaard te selecteren en op y te drukken daar staan ook de extra krachten van je wapen.

    ja het is normaal dat je in het begin veel mist, als je longsword skill 100 is zul je pas alles raken. Je moet gewoon aan het begin elk dier dat je tegenkomt afmaken en zoveel mogelijk major en minor levels uppen (het liefst allemaal in het strength gedeelte, dan krijg je namelijk per level 5 strength points erbij)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina