1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ninja Gaiden gewoon TE MOEILIJK?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ultrabrain, 29 apr 2005.

  1. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel me maar als het is gelukt. Oja, je kan die ghost ninja's killen, en die geven dan blauwe essence (health bolletjes). Ook heel handig.
     
  2. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar is dat 2e level nou met die ruiter op dat paard ? Zoja, dan snap ik echt niet wat er moeilijk aan is, maargoed, gewoon dik springen de hele tijd en alleen concentreren op de ruiter en niet op de ninja's die als extra komen om je af te leiden. Die gaan namelijk vanzelf weg als je de eindbaas hebt verslagen. ;)
     
  3. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat ik nu zo stom vind.
    Jullie oordelen nu over dat NG te moeilijk is (Tenminste de meeste)

    Wat ik nu vreemd vind, maken ze een keer een moeilijk spel en dan is het weer niet goed.
    (Er zullen vast en zeker wel topics zijn geweest van: *Kunnen de games niet wa moeilijker* of * Very Hard TE makelijk* van die onzin ;))

    Nu krijgen we een keer een pittig gamepie en dan krijgen we van deze onzin dat ie te moeilijk is.

    Voorbeeld: Dead or Alive 3 - Very hard, stukje staart man :p (Gewoon weg EASY !)
    Racers - GT3 Hard gewoon te makelijk ! :D
    Hier hebben we gezeik over dat de spellen TE makkelijk zijn. (of andere spellen)

    En nu hebben we Ninja Gaiden, een lkkr pittig spel.. tot hot like lava en dan krijgen we topics over dat NG TE moeilijk is.

    Make up your minds people !

    (Eigenlijk is dat best wel vreemd van ons.)
     
  4. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel net voor de 8e keer op extra hard uitgespeeld, je moet gewoon het gevoel voor de acties krijgen en dan own je al de eindbazen zonder maar een potion te hoeven besteden!*)
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    IK las dit topic en dacht gister laat ik maar eens ninja gaiden weer eens spelen.
    Want ik kwam niet verder van chapter 6 (Schaamt zich diep)
    maar ik geef niet op ben gister overnieuw begonnen chapter 1,2,3 had ik zo uit gespeelt zonder moeite. 4 heb ik halfuurtje overgedaan en 5 heb ik vadnaag uitgespeelt zit nu in chapter 6 en ben verder gekomen *jippie ben best blij op me zelf* dus heb nu weer in zet om verder te gaan. maar bij chapter 6 heb ik net die dino verslagen begin aan 7 BEn ik af zodner de save point al hebbe ngezien bij chapter 7 dus kan ik die dino overnieuw doen vindt dat best een goede game mooie grahipx maar de moeielijk heid houdt mij niet tegen om te stoppen je moet egwoon in zet hebben en sommige gamers missen dat. toen ik ninja gaiden voor het eert speelde Vond ik het super moeielijk nu vindt ik het best gewoon je moet de moves kennen. ik ken nog niet alle maar de beste die ken ik wel.
     
  6. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    En over de grammaticale opbouw van die zinnen zullen we maar niet beginnen.....doe ik het toch...
     
  7. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    't spel is niet te moeilijk, maar uitdagend. Veel lui die lopen te klagen dat 't spel te moeilijk is, hebben of geen skills, of geven het spel geen kans. Toen ik NG voor 't eerst speelde, vond ik 't vrij pittig, maar niet meer dan dat. Tuurlijk, ik ben ook wel 10 of 15 keer verslagen door die klotedraak in dat 'lava-level', maar ik gaf niet op. Nu versla ik em met 2 vingers in de neus.
     
  8. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Klein updeetje:
    EINDELIJK level twee eindmonster verslagen!! 8)
    Nu zijn we bij dat derde monster op dat vliegschip. Lijkt me iets makkelijker, je moet alleen steeds zo'n takke eind lopen vanaf het laatste save point.
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Dude, ik vind dat je jezelf met je gekozen nickname een beetje teveel credit geeft. :+

    Ninja Gaiden is zeer goed te doen. Maar als je bosses speelt en het lukt niet en je bent 738 keer na die boss geprobeerd te hebben nog niet verder, dan moet je toch even achter je oren krabben. Waarschijnlijk heb je gewoon tig keer hetzelfde geprobeerd. Ik bedoel als het op manier A niet lukt, moet je (heel vaak, niet altijd) manier B proberen.

    Ik begrijp dat dit de 1e keer Ninja gaiden is voor jou, maar ik begrijp niet dat je het in het begin van je topic het spel aanvalt omdat het te moeilijk zou zijn en daardoor irritant wordt. Ook de reactie van je broer vind ik vrij simpel. Lading keren proberen, lukt niet, dus tyfusspel. hehe.

    Maar je bent er dus eindelijk voorbij. Is het nu weer wat leuker? Die vent op die zeppelin is inderdaad een stuk makkelijker. Succes anyway.

    Hier nog een paar (eerder aan bod gekomen, maar boeie) tips:
    - Zoek je juiste tactiek bij de vijanden
    - Concentreer je niet alleen op aanvallen; verdedigen is minstens zo belangrijk (zo kun je bijvoorbaald bij de boss waar je je nu bevindt makkelijk 0 keer geraakt worden omdat deze fat bastard een vast patroon heeft. Met slechts 3 verschillende moves op repeat kun je deze gast in no time verslaan).
    - Gebruik waar mogelijk essence attacks. Niet alleen voor dikkere moves, maar ook voor meer essence om zooi te kopen.
    - Leer de juiste wapens bij de juiste vijanden gebruiken. Als het lukt, probeer eens een andere. Kijk wat je leuker vindt ;) Daar word je dan ook vanzelf beter in.
    - Onthoud de locaties van de save-palen. Wat ook wel eens wil helpen is eerst alle vijanden vlak voor een boss afmaken, en alle spullen halen, en dan terug gaan om te saven, zodat je niet, als je afgaat bij een boss, al die poppetjes opnieuw moet afmaken, en opniew de spullen verzamelen
    - etc.

    En als laatste (ModModus=on), er is een vaste thread voor ninja gaiden en er is ook een helpthread voor ninja gaiden. Dit wil dus zeggen dat je bij het ene topic met commentaar etc kunt komen en bij het andere topic met vragen (zoals problemen met bosses).

    Excuus als ik met deze laatste opmerking buiten mijn boekje ga :+
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  10. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Het heeft geen ene reed met geluk te maken, de eerste keer had ikm in 2 keer en de tweede keer (door het spel) had ik hem in 1 keer, en als je dit al moeilijk vind dan staat je nog wat te wachten als je al verder mocht komen.
    Ik denk wel dat je wat te weinig skills hebt voor dit spel want als je ziet dat ik al niet super goed ben, en ik haal het al in 2 en 1 keer.......
     
  11. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    valt wel mee, die eindbaas is ook vet easy.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ja die eindbaas had ik in 1 keer. Dus moeilijk issie niet ;).
     
  13. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks voor al je goede tips.
    En ik wil dit topic ook niet gebruiken om vragen te stellen over dit spel, alleen eerder in dit topic vroeg iemand of ik het ff wilde laten weten als we die tweede verslagen hadden, dus ik dacht laat ik maar een klein updeetje doen :D
    Maar de NINJA in mij begint langzaam te ontwaken, dus straks lach ik de mensen die het moeilijk vinden ook uit!
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  14. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hehe, begrijp me niet verkeerd hoor; ik lach je absoluut niet uit ;). Ik had in het begin ook de nodige probleempjes met NG. Ik vond alleen de opmerking "te moeilijk" niet van toepassing :).
     
  15. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hij vet moeilijk ik heb dat spel vanaf het begin en kom maar niet voor bij de alma, great fiend staat heeft ze nog een heel klein beetje en dan slaat ze me in een keer dood echt vet @$#%^#@%%# maar ja :{
     
  16. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ng is wel wat moeilijk maar niet TE! moeielijk hij is best te doen als je de moves kent en inzet eb om he tspel uit te spelen ik vindt het verhaal prachtig en zou graag willen hoe het afloop en daarom wil ik het uitspelen.
     
  17. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hulp bij Alma wordt beschreven op de laatste pagina van het helptopic (deel 2).

    Er is hier trouwens het nieuwe helptopic te vinden.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  18. miep_starwars

    miep_starwars Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ninja gaiden is te moeilijk voor mij.
    zelfs op normal kom ik niet voorbij de eerste eindbaas
     
  19. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel was lastiger dan de meeste spellen, maar zeker niet te moeilijk. Je kon nu eenmaal niet zomaar een veld vijanden inrennen maar wat meer vaardigheid gebruiken. Zeker op normal moet het niet al te veel problemen opleveren.
     
  20. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Hm ik vond hem erg pittig, dat is ook wat ik steeds in de reviews las. Toen ik (eerste keer spelen) de 1e en 2e boss op Normal de eerste keer meteen plat had dacht ik; Ik zet hem op Hard ;). Toen werd het geweldig en was het precies wat het mij belooft had; ONWIJS pittid ;). Echt ik ben toch vaak dood gegaan! Die ninja dudes die 'granaten' gooien vond ik VRESELIJK. Door veel door te gaan en dus niet op te geven werd ik er steeds betere in. Het voelde masterlijk wanneer ik weer een groep "irritant-schreeuwende-en-granaat-gooiende-ninja's" met de grond gelijk maakte. Toen kwamen de Fiends voor het eerst. Lekker de Wall-Jump gebruikt en die beesten ook 'in de as gelegd'. Toen liep het spel vast...

    Heb hem nog steeds niet overnieuw gekocht, ga dit zeker nog doen omdat de game maar €20,- kost... NIEUW! (Is de eerste keer dat je ALMA tegenkomt al ver in het spel? Niet echt geloof/hoop ik :D hier liep xbox/disc vast. Sorry voor het off-topic).
     

Deel Deze Pagina