Systme of a down

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Spartan_117, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    System of a down

    hey:)


    wat vinden jullie van de band System of a down?
    ik vind het heel vet, hele goeie band vooral de clips zijn leuk:)

    ze geven op 21 juni in Ahoy rotterdam een concert. het begint om 20:00:)
    ik ga er zeer waarschijnlijk heen:)

    laat maar horen:)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan denk ik ook hier of hier. Maar dat concert lijkt me wel vet! Ik vind ze zeker goed, ze hebben echt supervette nummers... Ik wilde vorige keer naar het concert van ze, toen hadden ze ook een supervet voorprogramma. Wel een idee om er heen te gaan, wat kosten de kaarten dan?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  3. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    tussen de 27,50 en de 32 euro

    edit:/ kijk deze draad gaat niet alleen over het condert.
    en het sis geen metal. metal is heel anders de nrs zijn meestal veeeeeeel langer en de text is naar mijn mening de hele tijd op een toon geschreeuw. ik zeg niet dat ze bij soad nooit schreeuwen maar goed.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  4. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Soad is een vette band, vind hun muziek erg gaaf. Alleen hun laatste teleurstellende cd was echt bagger imo. Ik ga ff kijken of ik kan, het lijkt me wel erg vet :)

    *PS

    verander titel ff, zit foutje in ;)
     
  5. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag het foutje al:)

    als dr ff n mod langs komt, zie die m dan ff kunnen verandere? het moet System zijn:)
     
  6. alkmaarder

    alkmaarder Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch een troep-band joh,

    stelletje viezerds zijn het! 8)
     
  7. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    De muziek die ze maken is wel vet ja. Toxicity en Chop Suey zijn de beste van ze vind ik.
     
  8. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vin het een supergave band, maar ga geen kaartje kopen voor alleen soad je kan van te voren al met zekerheid zegge dat ze toch allemaal panna gaar op het podium staan en dat er dan niet veel meer van het consert komt.
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Vind het op zich wel een goede band, heb Toxicity behoorlijk vaak geluisterd maar Steal this album vind ik behoorlijk kut

    Zag net op MTV dat ze binnenkort met een nieuwe cd komen en over een half jaar weer een nieuwe( soort van dubbel album verspreid over een half jaar )
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Hahahaha, ze maken zeker Britney Spears pop met die make up van ze (ten tijde van hun eerste cd dan). SOAD geen metal hahahaha _0/
     
  11. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    nee het is geen metal. luister maar is naar dimmu borgia(of zoiest) en dan naar soad das tog egt n verschil:)


    ik vind Toxicity ook het beste nr, die speel ik ook met mn bandje:) maar bijv Sugar en Fuck the system ook heel vet
     
  12. payne007

    payne007 Guest

    what a fuck is system of a down :confused:
     
  13. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    een band..... download dr wat van, weet je wat t is....
     
  14. Iron Maiden

    Iron Maiden kikkE op jezelf.....

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien heel stom maar ik zal dimmu borgir niet vergelijken met SOAD.
    En wat voor de ene gescheeuw is is voor de ander muziek, want die gasten zingen toch zeker wel iets.

    maargoed, SOAD is zeker een toffe band. Toxicity is een super album
    helemaal grijs gedrijd, vind wel dat hun teksten geen inhoudhebben maar wel super grappig. pogostick anyone ??
     
  15. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    De teksten van Soad hebben weldegelijk inhoud hoor. Ik heb alle cd's van ze en ik vind het zeker een van de tofste bands die er zijn. Vroeger vond ik het zelfs de tofste band(gezien mijn naam). Maar doordat ze vrij weinig uit hebben gebracht de laatste tijd is het iets minder geworden. Ook gehoord vandaag dat ze twee nieuwe albums uit gaan brengen.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  16. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten, ik heb nu 2(:confused:) nummers van SOAD gehoord: Chop Suey en die ene die je hoort als je naar www.systemofadown.com gaat. ik wil dus graag weten hoe dat nummer op de site heet, die vink namelijk wel vet!
     
  17. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat de nieuwe single, die op een van de nieuwe cd's staat. Als ik me niet vergis heet het nummer Bring your own bombs of iets in die richting. (hoorde ik op MTV news)
     
  18. Spartan_117

    Spartan_117 bass

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    dat nr het BYOB:)
     
  19. thabo

    thabo Zwabbo

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind( eigenlijk meer vond) het ook een super goeie band, heb volges mij alle nummers te vaak gehoord nu! maare, voor dat concert, moet je daar 16 voor zijn ofzo?
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk het niet, als je maar zorgt dat degene die de kaartjes koopt minstens 16 is... Die nieuwe single is buiten dat geschreeuw trouwens echt vet... Dat schreeuwen houd ik niet van, in geen enkel nummer...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina