1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De 'Dirty or damaged disc' thread

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door StealthViper, 23 nov 2004.

  1. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Idd, de nieuwe samsung al helemaal niet trouwens. En probeer nu nog maar eens een oude te vinden.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er een goede oplossing om de "DirtyDisc" tegen te gaan? Bij bijna elk spel zegd hij het wel een keer? Of moet ik daarvoor nou terug naar de winkel?
     
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Winkel zal er niks aan doen denk ik, je kan beter als je nog garantie hebt microsoft bellen. Anders zelf een andere dvd-drive kopen.
     
  4. F-style

    F-style ____________________

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn wat een topservice! vorige week maandag gebeld, die woensdag kwamen ze m halen en gister (donderdag) had ik m alweer. Ze hebben m'n thompson drive eruit gehaald en er een NIEUWE PHILIPS drive in gezet!!! ben ik echt blij om hij heeft nu geen last meer van dirty disc errors en hij ratelt niet meer als de t*ring, EN hij leest nu ook gefikte cd's! :D
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu bij fight night round 2 dat als ik een career mode wil starten gaat het soms wel eens goed maar bij mijn 1ste gevecht loopt die bij het einde van het laden vast en krijg ik het beroemde bericht. En dat is elke keer. :{
     
  6. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ihr Bestellung ist erfolgreich ausgeführt worden.

    Ihre Bestellung ist eingegangen und wird umgehend bearbeitet. Sie haben zur Kontrolle eine Bestätigungs-eMail mit den Rechnungsdaten bekommen!

    Wir danken Ihnen für Ihren Online-Einkauf!
    ---

    Mijn nieuwe dvd drive is besteld, nu maar hopen dat het goed gaat :cool:
     
  7. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ahh wat heb ik toch altijd een hekel aan duitse taal, welke dvd-drive heb je besteld?
    Moet je trouwens ook niet contact opnemen met M$ dat je je dvd-drive hebt vervangen i.v.m. xbox live?
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee...ze weten alleen je eeprom en hd serial (zeggen de experts O-) )
     
  9. StealthViper

    StealthViper a.k.a. SlashBite

    Berichten:
    2.022
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want dan bannen ze je gelijk van het netwerk :9 . Die mensen staan volgens mij al te huilen wanneer je verteld dat je de schroeven eruit hebt gehaald :cool: .
     
  10. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
  11. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    bij mij doet vice city het niet... maarja san andreas komt 10 juni...
     
  12. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb bij de FRS een schoonmaak dvdtje van het "merk" Van den Doel Accesoires gekocht voor E 9,99. En mn lasertje doet het lekker weer voor 100%, zonder em open te maken ofzo. :)
     
  13. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Die ga ik ook maar eens halen, al heb ik niet zo heel vaak last van de errors. Ik heb het altijd bij RSC2, en PES4 wil er ook nog weleens mee kappen.
     
  14. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Pas wel even op. Ik heb een philips drive en daar doet hij het goed voor, op de thomson doet hij het ook goed. De andere drives weet ik niet. Maar kdenk niet dat deze dvd iets kapot kan maken, aangezien hier geen lompe borstels onder zitten maar 5 kleine sprietjes :).
     
  15. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, zo'n lenscleansetje kan geen kwaad, welk merk drive je ook hebt.
     
  16. VEN0M

    VEN0M BLaCK VEN0M NL

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    k heb bij pes4 heel ergvaak een dirtydisk error,ik ga niet al die postst lezen.
    kan iemand ff vertellen wat ik hier tegen kan doen.
    thnx
     
  17. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    er zijn een paar tips genoemd:
    - je kunt de lens voorzichtig schoonmaken met een droog wattenstaafje
    - je kunt een laser clean setje kopen bij bijv. de free record shop
    - je kunt een nieuwe dvd-drive in je xbox (laten) zetten
     
  18. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij doet hij het ook nie vaak
     
  19. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    aleen hoe werkt dat dan stop je de DVD de in en wachten & moet je een spiciaal merk DVD Cleaner kopen????????die ook bij X-Box wrkt
     
  20. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    ^^^ dat merk moet je hebben. En je stopt em gewoon erin, dan gaat ie cleanen, daarna krijg je op je scherm een menu. In dat menu kun je testen of de audio en video van je dvd speler of xbox het goed doen.

    Let wel even op: op die schoonmaakdvd staat "geschikt voor dvd en playstation 2". Maar hij is ook geschikt voor de xbox.

    Er zullen best nog wel andere dvd cleaners zijn, ik zou alleen geen cd cleaner kopen. Daar gingen de xbox drive's kapot van, zo is mij verteld :)...
     

Deel Deze Pagina