Sega Soccer Slam

Discussie in 'Algemeen' gestart door Scotch, 9 okt 2002.

1. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Samen in een team? Dat vind ik altijd minder cool dan tegen elkaar. Alleen in het begin als je vriend de controls nog niet kent kan het wel handig zijn. Ik heb een vriend die altijd samen tegen de CPU wil, anders is hij bang dat hij verliest :D

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Vriend is broertje bij mij:+

=Edit= Staat er vaag dus: mijn broertje wilt nooit tegen mij :'-(

Kheb trouwens wel een vet minpunt ontdekt: penalties. Die zijn er namelijk niet/ Logisch dat ze er in de gewone wedstrijd niet zijn (duh, er is geen scheids) maar als je gelijkspeelt gaat het spel net zolang door met verschillende verlengingen totdat 1 iemand scoort. :p

3. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ondanks dat 1e minpuntje is hij het waard of kan ik beter Deathrow kopen

4. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem met die controls heb je in SSS niet. Ik heb de game nu zelf al een paar dagen full-time gespeeld en er kwam vanmiddag even een vriend langs die de game nog nooit had gespeeld en hij won zo maar van me :) Als je de tutorial doorneemt heb je gelijk alle controls onder controle :)

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    kun je de controls zelf instellen zo dat je de 2 triggers niet nodig hebt.... ik heb namelijk maar een hand...

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    XBox_Frank, kopen die handel, penalties mis je echt niet hoor.. Verlengingen zijn ook normaal, er moet immers altijd een winnaar zijn (naar goede Amerikaanse sport traditie).. Ik kan eigenlijk geen echte minpuntjes ontdekken in het spel.. Zelfs de minigames (vooral "hot potato") zijn erg lachen.. :)

appie21, ja je kan alles zelf instellen op welke knop etc jij het wilt hebben.. Met 1 hand spelen lijkt me sowieso erg lastig, maar dat weet jij beter dan ik.. :p

7. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

heb je wel eens spellen gekocht die je eigenlijk niet kan spelen ?

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ja crazy taxi 3 voor mij is het erg moeilijk om een crazy dash uit te voeren!!!
    de rest van de spellen gaat prima!!!

9. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    spellen als halo dan? of begin je daar nie eens an?

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dat spel intreseert mij niet...

11. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

:eek:

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    bedankt dat je even voor mij gekeken hebt.

Ik ren nu meteen naar de winkel......

13. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Hoeveel kost hij nu eigenlijk?

14. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij onze FRS was ie 64.99, maar op internet is ie nog veel goedkoper. bv www.gcshop.nl <-- voor maar 41.50

15. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Bartsmit verkoopt hem voor €59.95

16. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    Huh? Crazy dash kan toch makkelijk met 1 hand? Je drukt op A of B en daarna op de rechter trigger....

*heb het even geprobeerd en ik heb er totaal geen problemen mee :confused: *

En de rest van de spellen gaat wel, yeah right, je kunt niet allebei de triggers, verschillende knoppen of allebei de thumbsticks gebruiken...sorry maar heb het gevoel dat je gewoon een potje zit te liegen....

Laatst bewerkt: 16 okt 2002
  17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    O ok en doe het nu eens met je linker hand???????/

en stuur dan ook nog ff

ik hoor het wel???

QUOTE]Originally posted by Tsunami
    Huh? Crazy dash kan toch makkelijk met 1 hand? Je drukt op A of B en daarna op de rechter trigger....

*heb het even geprobeerd en ik heb er totaal geen problemen mee :confused: *

En de rest van de spellen gaat wel, yeah right, je kunt niet allebei de triggers, verschillende knoppen of allebei de thumbsticks gebruiken...sorry maar heb het gevoel dat je gewoon een potje zit te liegen....
    [/QUOTE]

18. Tsunami

Tsunami Feel Tha Wave

Leuk Bevonden:
    0
    [/QUOTE]

Oke ik ging uit van mijn rechterhand, met de linkerhand wordt het inderdaad een stuk lastiger, sorry.....

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Oke ik ging uit van mijn rechterhand, met de linkerhand wordt het inderdaad een stuk lastiger, sorry..... [/B][/QUOTE]

IK snap alleen niet waarom jij zo iets niet geloofd mar het zal wel !!!(zeker nog nooit van gehandicapt gehoord? nou bij deze dan?:+ )

20. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Hebt nou gespeeld, wat een vet spel
    heb alle gassie al

Deel Deze Pagina