Samen in een team? Dat vind ik altijd minder cool dan tegen elkaar. Alleen in het begin als je vriend de controls nog niet kent kan het wel handig zijn. Ik heb een vriend die altijd samen tegen de CPU wil, anders is hij bang dat hij verliest
Vriend is broertje bij mij =Edit= Staat er vaag dus: mijn broertje wilt nooit tegen mij Kheb trouwens wel een vet minpunt ontdekt: penalties. Die zijn er namelijk niet/ Logisch dat ze er in de gewone wedstrijd niet zijn (duh, er is geen scheids) maar als je gelijkspeelt gaat het spel net zolang door met verschillende verlengingen totdat 1 iemand scoort.
Dat probleem met die controls heb je in SSS niet. Ik heb de game nu zelf al een paar dagen full-time gespeeld en er kwam vanmiddag even een vriend langs die de game nog nooit had gespeeld en hij won zo maar van me Als je de tutorial doorneemt heb je gelijk alle controls onder controle
kun je de controls zelf instellen zo dat je de 2 triggers niet nodig hebt.... ik heb namelijk maar een hand...
XBox_Frank, kopen die handel, penalties mis je echt niet hoor.. Verlengingen zijn ook normaal, er moet immers altijd een winnaar zijn (naar goede Amerikaanse sport traditie).. Ik kan eigenlijk geen echte minpuntjes ontdekken in het spel.. Zelfs de minigames (vooral "hot potato") zijn erg lachen.. appie21, ja je kan alles zelf instellen op welke knop etc jij het wilt hebben.. Met 1 hand spelen lijkt me sowieso erg lastig, maar dat weet jij beter dan ik..
Ja crazy taxi 3 voor mij is het erg moeilijk om een crazy dash uit te voeren!!! de rest van de spellen gaat prima!!!
Bij onze FRS was ie 64.99, maar op internet is ie nog veel goedkoper. bv www.gcshop.nl <-- voor maar 41.50
Huh? Crazy dash kan toch makkelijk met 1 hand? Je drukt op A of B en daarna op de rechter trigger.... *heb het even geprobeerd en ik heb er totaal geen problemen mee * En de rest van de spellen gaat wel, yeah right, je kunt niet allebei de triggers, verschillende knoppen of allebei de thumbsticks gebruiken...sorry maar heb het gevoel dat je gewoon een potje zit te liegen....
O ok en doe het nu eens met je linker hand???????/ en stuur dan ook nog ff ik hoor het wel??? QUOTE]Originally posted by Tsunami Huh? Crazy dash kan toch makkelijk met 1 hand? Je drukt op A of B en daarna op de rechter trigger.... *heb het even geprobeerd en ik heb er totaal geen problemen mee * En de rest van de spellen gaat wel, yeah right, je kunt niet allebei de triggers, verschillende knoppen of allebei de thumbsticks gebruiken...sorry maar heb het gevoel dat je gewoon een potje zit te liegen.... [/QUOTE]
[/QUOTE] Oke ik ging uit van mijn rechterhand, met de linkerhand wordt het inderdaad een stuk lastiger, sorry.....
Oke ik ging uit van mijn rechterhand, met de linkerhand wordt het inderdaad een stuk lastiger, sorry..... [/B][/QUOTE] IK snap alleen niet waarom jij zo iets niet geloofd mar het zal wel !!!(zeker nog nooit van gehandicapt gehoord? nou bij deze dan? )