Unreal Tournement 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 10 mei 2005.

1. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Unreal Tournement 2007 komt ook op de next generation consoles (X360,PS3 enz) heeft de president van epic games verteld in een Gamespot Video intervieuw : http://www.gamespot.com/pc/action/unrealtournament2007/media.html

Dit zijn PC screenshots maar zoveel zou het vast niet uitmaken qua graphics met met de next gen consoles.

_0/

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Staat hier ook al....Klik

Of gaan we 1 appart voor de next gen consoles en de een voor pc :eek:

3. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Te laat.

4. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is toch de PC versie.. komen genoeg mensen niet in het PC gedeelte ..

5. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Kvind het niet echt een enorme vooruitgang op de Ut games van nu..

6. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Samen met Quake 4 wordt dit toch wel 'the return' van old skool DM op de PC (hoop ik).. Ik heb zelfs nog meer verwachtingen bij UT2007 dan Quake 4, maar wie weet wat ID van Quake 4 kan maken op de Doom3 engine..

P.s. FPS op de Xbox doe ik niet meer aan (ik blijf toch een old-skool PC FPSer)..

7. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Samen met Quake 4 wordt dit toch wel 'the return' van old skool DM op de PC (hoop ik).. Ik heb zelfs nog meer verwachtingen bij UT2007 dan Quake 4, maar wie weet wat ID van Quake 4 kan maken op de Doom3 engine..

P.s. FPS op de Xbox doe ik niet meer aan (ik blijf toch een old-skool PC FPSer)..

8. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Die bovenste screen is echt onwijs gaaf. Dit is wel degelijk een vooruit gang voor UT 05 naar UT 07

9. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Soz voor dubbelpost, forum hing geloof ik.. :{

10. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Beide zullen kont schoppen.
    Maar ik twijfel of Quake 4 me net zo kan boeien als deeltje 3 op de pc, ik heb hier UREN achter gezeten. (Veel meer dan al mijn RPG's bij elkaar en ik game al vanaf de Snes). Deel 3 was uiterst verslavend, top game.

11. seymore butts

seymore butts XBW MeGa_PaNty

Leuk Bevonden:
    0
    een smily : _0_

what more can i say :p egt cool deze spellen die met 64 man online kunnen

12. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    denk het niet. De resolutie van een normale tv is echt veel minder dan dat van een beetje pc beeldscherm. Normaal haal je slechts 640*480 en dat is dan ook een van de voornaamste reden dat graphics nog altijd veel minder zijn op een tv helaas. In de toekomst komt daar gelukkig verandering in met die HD schermen, maar ookal ben je een gelukkige die nu zo'n reteduur ding in je woninkje heeft staan, de next gen xbox gaat ook 'maar' tot 1280 * nowat. En dat is zeker nog lager dan wat je op een pc kunt halen. Wel jammer als je het mij vraagt, want mooie beelden vind ik ook belangrijk...

Is er al iets bekend van systeemeisen trouwens?? Ik heb nu nog een redelijk snel ding...maar dat zal dan wel redelijk achterhaald zijn :mad:..

Laatst bewerkt: 10 mei 2005
  13. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Jah je hebt gelijk straks met die nieuwe consoles moet je eigenlijk een HD TV hebben..... :{ de meeste kunnen zo'n ding echt niet zomaar in huis halen...

14. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Dat heb ik net in de pc topic van UT 2007 gepost..... dacht dat deze topic over de UT 2007 versie voor consoles ging. :{

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Oh die screenshots zijn zó om te kwijlen. :eek: Man dat is prachtig! Slaan ze Unreal Tournament 2005/2006 over om hieraan te werken? Of plannen ze dit gewoon al vroeg?

16. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    [​IMG] 8)

En dat zijn er nog 3 :D

17. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Die neger (misschien is het wel de pappa van malcolm :p) Ziet er echt cool uit. Tjek alleen al die kleine beschadegingen op zijn armor. Maargoed, Xbox2 moet toch echt wel wat meer bieden dan alleen betere graphics..

18. JT Chinaski

Leuk Bevonden:
    2
    Dat is Malcolm toch? in de cut scene's in UC2 ziet ie er ook super goed uit.

19. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    UT2003 kwam eind 2002 uit, UT2004 eind 2003, deze UT2007 op de nieuwe Unreal 3 engine zal pas eind 2006 uitkomen waarschijnlijk, dus vandaar..

Maar beter ook voor de meeste PC mensen, want je zal hier flinke hardware voor nodig hebben (Xbox 360 versie komt nog later, waarschijnlijk in de vorm van UC:cool:..

20. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn monitor red die 1280x nogwat tog niet en dan zal de game toch veel te langzaam lopen. Op consoles loopt het toch wel wat beter.
    (ik heb niezo goede pc :'-( )
    Waarschijnlijk is je computer dan wel weer achterhaald, ik vind het veel te snel gaan, die ontwikkeling. Kost zoveel geld

Die screens zien er iig wel heel mooi uit

Laatst bewerkt: 11 mei 2005

Deel Deze Pagina