Halo de Film

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NapoleJon, 4 feb 2005.

  1. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    films van games sijn niet altijd boeiend mah 'de naam halo segt al heel veel (A)
     
  2. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan wel een goed e film worden als het gaat over wat er voor\na de games gebeurt
     
  3. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
  4. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    kan nie wachten
     
  5. WeeGee

    WeeGee Active Member

    Berichten:
    280
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou er zelf ook wel beetje sceptisch tegenoverstaan als ik de halo boeken niet gelezen had.
    Maar omdat ik die boeken wel gelezen heb en er erg enthousiast over ben geloof ik dat er best wel wat van te maken is.
    Sterker nog ... als er iets afbreuk zou doen aan het verhaal in de boeken dan is het het spel zelf ... want de boeken zijn veel minder opervlakkig dan het spel!!!
    Dus laat maar komen die film ....
     
  6. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga jij nog even de definitie van "sarcasme" opzoeken in de Van Dale.
    "Hilarisch" was ook weer sarcastisch bedoeld, dus ik probeer zeker niet jullie te vermaken.

    Ik snap wel wat die knaap probeert te vertellen alleen is het een beetje ongelukkig geformuleerd zodat je de reactie ook uit z'n context kunt rukken.


    Maarja, terug naar de echte discussie.
     
  7. Infinity

    Infinity ryu hayabusha

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    wat mij betreft maken ze een trilogie gebasseerd op de boeken: the fall of reach, the flood en firststrike, films over goede boeken pakken meestal erg goed uit zoals LOTR en dergelijke.

    dan hoop ik ook dat ze wat muziek uit de game in de film stoppen want die is namelijk erg goed.

    verder ben ik ook wel benieuwd wie er dan de acteurs gaan worden. voor de masterchief kan ik zogauw niemand verzinnen ( misschien sylvester stallone of zo :p ) maar voor sarge johnnson kun je wel apone uit aliens 2 gebruiken lijkt me, 2 precies dezelfde gasten.

    wat betreft of de masterchief er wel goed uit komt te zien lijkt me geen probleem, op de HCC was er ook zon gast in zon pak en dat leek aardig echt.


    wel een leip raadje dit.

    greetz

    EDIT: misschien wel leuk ideetje om te kijken wie volgens jullie welke acteurs de personages moeten gaan invullen zoals:
    MC
    Capt. keyes
    Sarge johnnson
    stem van cortana: al lijkt mij dat deze etzelfde moet blijven ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2005
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik vind de Master Chief eigenlijk echt een typisch voorbeeld van een karakter dat puur voor games ontworpen is. Je merkt duidelijk dat de MC expres zeer open gelaten wordt in de games zodat je er je eigen invulling aan kan geven (bv. dmv de boeken). Een beetje hetzelfde als bij Halflife gebeurt zeg maar. Daarom lijkt het mij niet relaxed als dit karakter in een film uitgewerkt wordt omdat er dan een totaal ander personage ontstaat dan dat je zelf voor ogen had
     
  9. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja dat is dan een verschil van mening. :) Ik vind Mel Gibson in Lethal Weapon of Mad Max ook niet bepaald diepgaand, of Arnold Swarzenegger, maar damn, maken ze amusante films!!

    Ik vind de Master Chief echter wel een interessant karakter, maar vooral de wereld waarin hij participeert en de karakters die hij tegenkomt brengen zijn positie in de wereld tot zijn recht.

    Anywyas, Halo 2 is ook praktisch een film, bijna een volle 120 minuten aan tussenscenes als ik 't goed heb! Ze hebben genoeg referentie om de Master Chief te laten gelijken zoals hij in de spellen doet. :)
     
  10. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik hoop wel dat ze de juiste keuze maken voor actuers. Niet dat Vin Diesel dadelijk de Chief wordt, dat zou ik wel heel erg vinden. Bruce Willis lijkt me daarentegen wel een goede keuze.
     
  11. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Angelina Jolie lijkt me een aardige keus voor Cortana, al heeft AJ aangegeven acteren niet veel meer aan te vinden.

    De Rol van Masterchief lijkt mij nou een geschikte rol om onbekend talent te laten spelen. Wel denk ik hierbij aan een flink gespierd postuur a la Schwarzenegger, Diesel, misschien Eastwood.

    De rest van de personages ken ik niet echt zo goed.
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Aangezien je zijn gezicht toch nooit ziet, liefst die dude die gewoon de stem in spreekt in het spel ook in de film. De Chief in de film in het pak kan door iedereen gespeeld worden. Voor de rest gewoon nieuwe, onbekende (en GOEDE) acteurs voor de karakters etc. En gewoon de normale personages die de stemmen in het spel doen, ook in de film. Waarom zou een film automatisch met grote namen geassocieerd moeten worden weetje? Lijkt me echt lomp om bekende acteurs te zien, dat doet pas af aan de sfeer...
     
  13. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Misschien is het juist vet om een verhaal met normale marines te laten zien waarin de MC af en toe voorbij komt. Zo krijg je zeg maar een kijk op hoe de andere karakters tegen jouw daden in het spel aankeken zeg maar. Een beetje wat MGS2 probeerde alleen dan goed.
     
  14. Infinity

    Infinity ryu hayabusha

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien is de vent die de stem van MC doet wel een liliputter en pas ie nie in het pak :)
    Michael ironside lijkt me oo kwel een toffe gozer voor de MC vanwege die stem enz.

    @defanatic: MGS2 was goed :mad:
     
    Laatst bewerkt: 7 feb 2005
  15. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    nou deze man is bij mij onbekend en gaat volgens berichten Sarge Jonhnnson spelen

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2005
  16. Lynxzz

    Lynxzz Random Idiot

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo mijn twijfels:

    De hoofdrolspeler moet, én z'n helm op houden.
    En voor een groot deel z'n mond houden.
    Scherpe uitspraken worden er van hem verwacht, coole oneliners. Ik wil dus geen hele verhalen horen uit de ''mond'' van Master Chief. Natuurlijk zal hij vaak z'n zegje hebben, maar het moet aansluiten op de Spartan uit de game.

    90% Zal computerwerk worden. Enemy's, omgevingen, wapens, moves. Enkel de aanhang van onze supersoldaat zal echt in het beeld verschijnen als mensheid. Zullen zij een hechte band creëren met het publiek of gewoonweg, zoals in de game, amper van nut zijn omdat het toch wel op MC uitdraait.

    De actie:

    Zeker belangrijk. De ''robotspin'' die de stad onveilig maakt. De bom in het begin. Alle kunnen prachtige scènes opleveren, om nog maar te zwijgen over de finale. Maar is de actie niet te veel en te lang? Ja, er zitten rustigere stukken bij, met het verhaal van de Arbiter, maar ook hier barst het van de actie.

    En het switchen van Arbiter naar Master Chief kan soms ook behoorlijk irritant worden. Toch ook mooi…

    We zullen wel zien.
     
  17. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    Nee geen computer werk!!!!Ik liever dat ze (zoals bij Aliens) Poppenmaster gebruiken....
     
  18. Infinity

    Infinity ryu hayabusha

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    och, pc werk kan ook best goed zijn, kijk maar naar alien vs. predator of matrix, ziet er ook errugg goed uit heurz

    @ falcon NL: die kerel bedoelde ik, leip plaatje trouwens ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2005
  19. madmaxensnow

    madmaxensnow bier bier meer bier

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    het lijk me heel vet een film.

    maar ik vraag me well af of ze het succes van de game kunnen evenaren.
     
  20. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    idd geen 3d gfx!! Laat ze met poppen werken!

    Ik hoef maar 1 voorbeeld te noemen en iedereen is het met mij eens denk ik

    STAR WARS 4/5/6

    dat waren nog eens tijden 30 jaar geleden toen er nog niet van die computer crap was
     

Deel Deze Pagina