1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    * VWO E&M + M&O

    nog niet zo veel geleerd :+

    Dinsdag begin ik.

    Succes iedereen

    _0/

    ps is het gek dat ik totaal niet zenuwachtig ben?


    Nee nee nee, die examens zijn al een hele tijd geleden gemaakt, dus echt hele recente gebeurtenissen zal je niet in de examens aantreffen.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    VWO N&G aangevult met Scheikunde 2, Natuurkunde 2 en Informatica (laatste afgesloten)

    Morgenmiddag Scheikunde 2 examen, stof ken ik allemaal goed begrijp het in ieder geval. Echter de examens van voorgaande jaren die ik heb gemaakt gingen allemaal niet zo lekker. Zit dus redelijk gestresst hier thuis te wachten tot het zover is. :)
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee man niet gestresst zijn;) Je mag tenslotten een 4 of twee 5en staan ;)

    Geloof mij, ik droomde vanacht en zag dat jij een 6.8 voor je scheikunde gaat halen :+ (of is dat te laag...)


    en na het examen stap ik met 7 vrienden 5 juni in het vliegtuig naar Turkije _O_ net voor de uitslag weer terug.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  4. Ik vrees dat ik té relax ben voor het examen.
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Thanks voor je steun. :)
    Maar ik heb helaas mijn onvoldoende al verspilt aan Wiskunde aangezien ik daar een 4.2 voor sta, en no way dat ik daar een 6.8 voor haal. Dus ik moet Scheikunde wel voldoende halen, een 5.8 geloof ik dat het was. :)

    Zeer relaxed trouwens om na de examens meteen op vakantie te gaan, zou ik inderdaad ook goed kunnen gebruiken. :cool:
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    iedereen succes morgen.. begin nou toch wel een beetje zenuwachtig te worden..

    weet iemand trouwens precies hoe box 3 van economie nou precies zit?? want mijn leraar heeft dat nooit uitgelegd maar we moeten het wel weten

    ik ga gelukkig ook gelijk na mijn examen op vakantie.. jammer dat het maar een weekje is. Doordat ik donderdag middag nog wiskunde heb kan ik niet op donderdag vliegen
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2005
  7. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Shiiiiiiiiiit, dat hele belastingstelsel ben ik vergeten te leren! :eek: Heb me helemaal gericht op de laatste lesbrieven, over Europa en wisselkoersen en shit. Naja, heb nog een hele ochtend om dat te leren, komt goed.
    Na mijn examen ga ik vooral werken. Heb voor mijn studie een laptop nodig (Journalistiek in Zwolle), en dat moet natuurlijk wel een beetje een fatsoenlijk modelletje zijn.. :D
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Jongens jongens. Ik had vorig jaar mijn examen. Leer goed (20 minuten) want je hebt toch wel hopelijk een goed SE en heel goed in de les opgelet. Dan is alles een stuk of taart. Geniet en ga morgen met ene goed gevoel naar die gymzaal.

    Tip: Vorig jaar zat ik halverwegen het examen precies in een licht bundel/straal die zat me dwars. Dus ga niet in de burt van de muur zodat het licht je niet in de ogen schijnt.
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Zolang je niet met een spliff in je bek naar de gymzaal komt, is dat écht geen probleem... ;)
     
  10. Dat is het probleem :cool:.
     
  11. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Tja... Dat heb je zelf in de hand. Ik kan het niet aanraden in ieder geval. Tenzij je het zo naar je zin hebt op je huidige school, dat je graag nog een jaartje wilt blijven. :+
     
  12. Nah, dat zou idd niet zo slim zijn. Maarja, het is bij mijn nu zo dat ik gewoon geen goed overzicht heb van hoe ik alles nou moet doen.
     
  13. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had mijn examens op precies dezelfde manier aangepakt als dat ik normale proefwerken aanpakte.
    In de 'lesvrije' periode globaal de boeken doorlezen.
    En de dag voor het examen intensief leren (de details enzo). Doordat je in de weken voor het examen alles al globaal hebt opgenomen leert het makkelijker voor het examen.
    Maar als je nu nog moet beginnen met leren........ May God be with you.
     
  14. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Succes iedereen die vanaf morgen aan de bak mag. Ik had vorig jaar examen en bijna al mijn examens had ik hoger (en vond ik makkelijker) dan de toetsen. En dat terwijl ik met de eindexamenstunt mijn arm brak waardoor ik de hele week voor de examens in het ziekenhuis lag. Gewoon een beetje oude examens bekijken en je vooral focussen op die onderdelen die volgens de examencommissie in het examen moeten voorkomen (staat toch op zo'n site?)
     

  15. Nee, nee. Haha, stel je voor :p. Ik ben al een paar weken bezig met het leren van de examens. En inderdaad zoals jij zegt gewoon tijdens vrije uren alles gewoon even weer goed doorkijken. Maar ik heb 5 SE weken gehad dit jaar en vorig jaar en ik heb ook het gevoel dat ik niet veel meer moeite doen dan voor normale SE weken.


    Zou je die link misschien kunnen geven als je het weer ;)
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  17. Masterfragger

    Masterfragger Veluwenaar

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou jonges,vandaag de grote dag, allemaal succes he ;) we gaan es ff kijken of et gevreesde scheikunde een beetje te maken valt. Ook mensen met andere vakken succes natuurlijk :)
    (ik moet pas om half 2.... dat word de hele ochtend mezelf opvreten...)
     
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb volgend jaar pas examen MAAR IK WENS IEDEREEN SUC6 :)!!!
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik lees net in het AD dat mijn vermoedens klopten. De examens zijn al in de maand December van 2004 gedrukt, vanaf Augustus 2003 zijn ze bezig geweest met het maken vd examens.

    Kortom, geen recente onderwerpen in geen vd examens.

    @ Masterfragger, op welke school zit je? Ik op het CCNV
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ik moet ook nog tot half 2 wachten.. begin nu echt onwijs zenuwachtig te worden omdat ik denk dat ik mijn economie niet genoeg heb voorbereid
     

Deel Deze Pagina