1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[muziek] rustige nummers

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XboxruleZ, 25 mrt 2003.

  1. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hier enkele om samen met je liefje op te dansen , je hebt maar één steen van de hele dansvloer nodig , en die liedjes zijn al oud , maar wel geweldige songs.
    Jerry Jackson : tell her johnny said goodbey
    Peter Maffay : du
    Mighty Sparrow& Byron Lee : only a fool.
    Procol Harum : a wither shade of pale.
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij trekt even een pot met oude muziek open :D, maar ik ben het met je eens, is zeer goede muziek :)
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    So hey, nooit gedacht. Ik weet niet hoe oud je bent, maar iemand die Hendrix zijn held vind kom ik steeds minder vaak tegen (ik neem aan dat je niet al te jong meer bent). Mij vader is grote fan van hem, en ik hoor dus nogal wat van hem. Een ding weet ik sowieso zeker: dit is de beste gitarist ooit! Die man was gewoon 1 met zijn gitaar, en zeker het luisteren meer dan waard.

    Ikzelf heb niet echt zo veel met rustige muziek, wel met muziek waar ik rustig van word. En dat is dan niet echt rustige muziek (snap je hem nog?), muziek van Unwritten Law en Greenday vooral. Maar een vriendin van me heeft dat dan weer wel, die luistert heel veel naar van die hele rustige muziek. Hanson schijnt een goeie te zijn...
     
  4. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha grappig als je bedenkt dat dit zo'n beetje de grootste hit van Coldplay is geweest (Trouble werd wel veel gedraaid maar is volgens mij niet zo hoog in de hitlijsten gekomen). Maar goed dat is altijd achteraf praten.

    Nog even wat tips:

    Willy Mason - Oxygen
    Say Hi To Your Mum - Super
    The Shins - Saint Simon
     
  5. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    sultan_of_swing doet me denken aan the dire straits..
    maken ook wel mooie rustige muziek..

    en Fountains of Wayne - hat and feet is ook goed:)
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Ja , je moet weten , vooral die laatste plaat is mijn favoriete plaat.
    Ik was destijds 11 jaar oud , en thuis mocht de radio niet aanstaan van mijn moeder omdat ze niet tegen dat zogenaamd gejengel kon.
    Ik dus stiekem met de radio naar mijn vader zijn duivenhok getrokken , zette hem daar op , en toen kwam die zware intro gevolgdt door de woorden " whe skipped the light fandango , and turned cartwheels across the floor ,i feel me kind of seasick , as the crowd called out for more, and the room as humming harder as the ceiling blew away ..... toen was ik tergelijkertijd verkocht aan dat plaatje .
    En mijn vrouw wéét nu , dat de dag dat ik begraven wordt , dit liedje in de kerk zal gespeeld worden. :+ ;)
     
  7. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon het album THIS LEFT FEELS RIGHT van Bon Jovi, met nummers zoals: Its My Life, Wanted Dead or Alive, Everything nen og vele andere oude nummers maar dan ''rustig'' gemaakt :)
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Movie scores, hans zimmer
    Dire straits -> mark knopfer
    Enya idd
     
  9. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    Muziek die ik vaak opzet als ik wil relaxen, boekje wil lezen, of gewoon wil wegdromen:
    Shea Seger- the may street project
    Paul Simon- Graceland (op dit moment aan het luisteren)
    Camille Saint Saëns- klassiek, zul je wel kennen van spookhuis in de Efteling
    Uiteraard Jimmy Hendrix
    Eliott-False Cathedrals
    Sting
    Kraftwerk
    Suzanne Vega
    De oude cd's van thee Counting Crows
    Holly Cole Trio en dan het nummer :Cry if you want to, mijn liedje als ik depri ben

    ......en kan zo wel even doorgaan....
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  10. captain vimes

    captain vimes upholding the law

    Berichten:
    566
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat is inderdaad een geweldige cd!!!
    Wasting the rain, Clutch, twisted, allemaal top. Echt een lekker eigen stijltje.
    Ik wacht nog steeds op haar 2e cd, maar ik geloof dat ze moeite had een platenlabel te vinden ofzo. Zonde...
     

Deel Deze Pagina