[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

  1. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat vind ik ook, tekken 3 is een legendarische game al is het mischien geen game als soul caliber 1, ind, tekken is ind geen shit, shame on the on who said that!!, maar nu weer even ontopic :)
     
  2. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Tekken vind ik qau de vechtsysteem stuk lekkerder spelen dan Soul Calibur. Het is langzamer maar het speelt veel logischer en taktischer. Dan SC daar kan je met button bashen makkelijk ver komen. Tekken heeft altijd wel een techniek ertegen over staan.
     
  3. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, mijn lievelings vechtgame is tekken, ik vind het gewoon de leukste beat em up, soul caliber ligt me niet zo(is wel sjiek,de eerste vond ik wel heel fijn, de 2de vond ik iets minder,weet niet hoe het komt), virtua fighter vind ik wel goed, dat is eens iets anders, doa 3 vind ik ook wel goed, ik krijg altijd goesting om het terug te spelen, maar daar heb je te weinig moves,...en dus tekken is mijn nummero 1.
     
  4. Azumanga

    Azumanga Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Guilty Gear vind ik toch uiteindelijk het beste spelen, het zit evenwichtiger in elkaar. Alleen bij Isuka het switchen van voor en naar achteren vind ik zwaar kut. Sommige hebben dan wel overpowerde moves, maar dat heb je nou eenmaal.
     
  5. Lord Nikon

    Lord Nikon - Live Enabled -

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    die controler lijkt net een geplastificeerde banaan man :+ maar verder ziet hij er wel redelijk uit
     
  6. Jeroensky

    Jeroensky Active Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaaaa, een "geplastificeerde banaan" zegt ie... Een boemerang heb ik ook al horen zeggen. Das trouwens voor de gefrustreerde gamers onder ons wel slim bedacht van Sony. Komt ie eindelijk eens een keer terug :D
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    OMG dit plaatje kwam ik ook zonet tegen op een site 8)

    [​IMG]
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahahhaahahahah :9

    Ik vind 'em eigenlijk nog best wel mooi (die controller) de meeste mensen niet, maar ík houd van apart. *)
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Als hij niet lekker in de hand ligt vind ik het de domste uitvinding aller tijden, maar goed, hij zal wel lekker spelen...
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Lijkt me niet dat ie slecht in de hand ligt.Sony test de controllers uitvoerig en ik kan me niet voorstellen dat ze een controller nemen die als slecht bevonden wordt. Maar hij blijft wel lelijk though |:-

    Je hebt nartuurlijk wel altijd met persoonlijke voorkeuren te maken (bijv. XL controller van de xbox)
     
  11. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik vind eerlijk gezegd dat Kuturagi wel een punt heeft. Wat ik tot nu toe hoor is dat xbox alleen de resolutie opvoert en de graphics. Maar van de andere kant denk ik dan, is PS3 daarin anders? Ik heb nog niets gezien waarom de PS3 dan zoveel anders is dan een dik opgevoerde playstation 2. Mooiere graphics, maar of ze ook echt zoveel meer kunnen toevoegen aan de gameplay dan de x360 is maar de vraag. Hij geeft alleen een vage quote over dat de ps3 qua processor gericht is op entertainment en de xbox processor op all purpose. Maar ik wil wel eens van een tech gast horen of floating point calculation belangrijker zijn dan integer calculations bij videogames want dat weet ik niet. Dus ik vind dit moddergooien een beetje de pot verwijt de ketel want inhoudelijk zie ik niet veel verschil tussen de tactiek van ps en xbox.
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Het artikel is weggehaald. Sony vond het blijkbaar niet leuk.
    Opvallend imo...
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Weird, zelfde URL; werkt nu echter wel :)


    Misschien zouden Sony en MS eens wat minder op elkaar moeten letten, en zich wat meer bezig houden met hun nieuwe consoles. Dit is nadelig voor allebei...


    En onafhankelijke info zou wel prettig zijn, maar dat komt allemaal wel als de review exemplaren de deur uit zijn :)
     
  16. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je dit even op tweakers.net vragen, persoonlijk durf ik hier niet aan te beginnen omdat je dan van alle kanten wordt geflamed en dat je niet opjectief bezig bent, echter wat die sony topman zei dat 3 processoren totaal nutteloos zijn, is absolute onzin, in feite heb ik liever 3 processoren die elkaar taken kunnen geven dan 1 sterke processor, maar vraag het eens op tweakers.net :cool:
     
  17. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog wat PS3 nieuwtjes:

    Marv Burkett van NVidia heeft bekend gemaakt dat de Grafische Chip voor de Playstation3 nog altijd niet af is. De chip voor de PS3 werkt in RSX, maar deze technologie is nog in ontwikkeling. Volgens Burkett werkte Sony op de E3 met een SLI chip, die qua prestatie minder goed is in vergelijking met RSX.

    IBM, Sony en Toshiba (samen verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de revolutionaire CELL Chip) hebben bekend gemaakt dat hun CELL Chip open source zal zijn zodat de amateurs er ook aan kunnen sluiten en de chip eventueel kunnen verbeteren. Deze CELL Chip zal onder andere in de Playstation3 toegepast gaan worden...


    Bron: http://www.ownage.nl
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Laatst bewerkt: 26 mei 2005
  19. Vengo

    Vengo Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    PS3 kan wel erg goed worden... Ik blijf benieuwd...
     
  20. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Het feit dat het niet ingame is wil niet zeggen dat de ps3 niet mooier in game kan dan de 360. Die suggestie wordt nu wel gewekt door sommigen. Tuurlijk is in game minder, maar over de 360 heen lijkt me te doen met die specs. Ik ben ook nog niet echt SUPER onder de indruk van de 360. Wat houdt dat RSX precies in eigk? Is dat zoiets als de unified shadertechnologie of is dat wat heel anders?
     

Deel Deze Pagina