ja dat vind ik ook, tekken 3 is een legendarische game al is het mischien geen game als soul caliber 1, ind, tekken is ind geen shit, shame on the on who said that!!, maar nu weer even ontopic
Tekken vind ik qau de vechtsysteem stuk lekkerder spelen dan Soul Calibur. Het is langzamer maar het speelt veel logischer en taktischer. Dan SC daar kan je met button bashen makkelijk ver komen. Tekken heeft altijd wel een techniek ertegen over staan.
Ja, mijn lievelings vechtgame is tekken, ik vind het gewoon de leukste beat em up, soul caliber ligt me niet zo(is wel sjiek,de eerste vond ik wel heel fijn, de 2de vond ik iets minder,weet niet hoe het komt), virtua fighter vind ik wel goed, dat is eens iets anders, doa 3 vind ik ook wel goed, ik krijg altijd goesting om het terug te spelen, maar daar heb je te weinig moves,...en dus tekken is mijn nummero 1.
Guilty Gear vind ik toch uiteindelijk het beste spelen, het zit evenwichtiger in elkaar. Alleen bij Isuka het switchen van voor en naar achteren vind ik zwaar kut. Sommige hebben dan wel overpowerde moves, maar dat heb je nou eenmaal.
Whahahaaaa, een "geplastificeerde banaan" zegt ie... Een boemerang heb ik ook al horen zeggen. Das trouwens voor de gefrustreerde gamers onder ons wel slim bedacht van Sony. Komt ie eindelijk eens een keer terug
Whahahhaahahahah Ik vind 'em eigenlijk nog best wel mooi (die controller) de meeste mensen niet, maar ík houd van apart. *)
Als hij niet lekker in de hand ligt vind ik het de domste uitvinding aller tijden, maar goed, hij zal wel lekker spelen...
Lijkt me niet dat ie slecht in de hand ligt.Sony test de controllers uitvoerig en ik kan me niet voorstellen dat ze een controller nemen die als slecht bevonden wordt. Maar hij blijft wel lelijk though Je hebt nartuurlijk wel altijd met persoonlijke voorkeuren te maken (bijv. XL controller van de xbox)
Dit las ik net op Teamxbox http://news.teamxbox.com/xbox/8376/Kutaragi-Xbox-360-is-Simply-Xbox-15/ Volgens mij hebben ze het helemaal niet goed voor elkaar met de PS3 en gaan ze maar de xbox afkraken. Ik moet het nog maar zien met de PS3 vooral als ze zo gaan beginnen.
Nou ik vind eerlijk gezegd dat Kuturagi wel een punt heeft. Wat ik tot nu toe hoor is dat xbox alleen de resolutie opvoert en de graphics. Maar van de andere kant denk ik dan, is PS3 daarin anders? Ik heb nog niets gezien waarom de PS3 dan zoveel anders is dan een dik opgevoerde playstation 2. Mooiere graphics, maar of ze ook echt zoveel meer kunnen toevoegen aan de gameplay dan de x360 is maar de vraag. Hij geeft alleen een vage quote over dat de ps3 qua processor gericht is op entertainment en de xbox processor op all purpose. Maar ik wil wel eens van een tech gast horen of floating point calculation belangrijker zijn dan integer calculations bij videogames want dat weet ik niet. Dus ik vind dit moddergooien een beetje de pot verwijt de ketel want inhoudelijk zie ik niet veel verschil tussen de tactiek van ps en xbox.
Ik heb deze link gisteren in een ander topic geplaatst, maar die doet het nog wel?! http://news.teamxbox.com/xbox/8376/Kutaragi-Xbox-360-is-Simply-Xbox-15/
Weird, zelfde URL; werkt nu echter wel Misschien zouden Sony en MS eens wat minder op elkaar moeten letten, en zich wat meer bezig houden met hun nieuwe consoles. Dit is nadelig voor allebei... En onafhankelijke info zou wel prettig zijn, maar dat komt allemaal wel als de review exemplaren de deur uit zijn
Dan moet je dit even op tweakers.net vragen, persoonlijk durf ik hier niet aan te beginnen omdat je dan van alle kanten wordt geflamed en dat je niet opjectief bezig bent, echter wat die sony topman zei dat 3 processoren totaal nutteloos zijn, is absolute onzin, in feite heb ik liever 3 processoren die elkaar taken kunnen geven dan 1 sterke processor, maar vraag het eens op tweakers.net
Nog wat PS3 nieuwtjes: Marv Burkett van NVidia heeft bekend gemaakt dat de Grafische Chip voor de Playstation3 nog altijd niet af is. De chip voor de PS3 werkt in RSX, maar deze technologie is nog in ontwikkeling. Volgens Burkett werkte Sony op de E3 met een SLI chip, die qua prestatie minder goed is in vergelijking met RSX. IBM, Sony en Toshiba (samen verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de revolutionaire CELL Chip) hebben bekend gemaakt dat hun CELL Chip open source zal zijn zodat de amateurs er ook aan kunnen sluiten en de chip eventueel kunnen verbeteren. Deze CELL Chip zal onder andere in de Playstation3 toegepast gaan worden... Bron: http://www.ownage.nl
Zie ook deze link: http://www.bit-tech.net/news/2005/05/25/rsx_still_in_development/ Conclusie: Nu is het zeker dat bij al die filmpjes er niks ingame bij zat iig niet door de ps3 gerenderd
Het feit dat het niet ingame is wil niet zeggen dat de ps3 niet mooier in game kan dan de 360. Die suggestie wordt nu wel gewekt door sommigen. Tuurlijk is in game minder, maar over de 360 heen lijkt me te doen met die specs. Ik ben ook nog niet echt SUPER onder de indruk van de 360. Wat houdt dat RSX precies in eigk? Is dat zoiets als de unified shadertechnologie of is dat wat heel anders?