[Lifestyle]Being a Xbox Gruppie...!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door McRed, 8 sep 2004.

1. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inmiddels heeft McRed zijn "stoffige doos" verkocht
    *snik*

2. Mezzla

Mezzla Times Like These

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan toch de thread omhoog kickt wil ik meteen ff mededelen dat ik het vrijwel helemaal met 'em eens ben (zijn verhaal in de eerste post)...

3. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    McRed, nog trauma aan over gehouden? En zijn er nog mensen net zo ziek in de kop als hij eerst was?

Serieus, koop voor de grap es een krat bier ga naar een kroeg en begin te schreeuwen. Weet zeker dat je daarna een stuk minder tijd achter een tv doorbrengt :D

4. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    is dit niet gewoon een manier van volwassen worden? Vraag me niet waarom maar dit is het eerste wat in me opkomt, ik ben een behoorlijke game verslaafde maar mijn broers waren dat ook en gamen nu ook minder. En wat is er mis met 100 games hebbe?? lagge tog kun je later aan je kleinkinderen je game verzameling later zien: OOOoh opa wat een boel spelletjes..

5. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah inderdaad spartan. Maar is het niet een beetje overdreven? en inderdaad, een samenvatting zou inderdaad handig zijn.

6. Glue

Glue The Great Cornholio

Leuk Bevonden:
    2
    Welke chick was et lekkerste dan volgens de Poll? :p Was toen namelijk nog geen XBOX Gruppie.

7. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, bij mij op school zegge ze ook allemaal da ik verslaafd ben maar dat valt reuze mee. Nee het is gewoon een hobby. Maar aan zo'n duur apparaat en zeker als je er veel geld aan hebt uitgegeven moet je er ook wel aandacht aan besteden vind ik. En niet zo van: Ik speel er alleen op als ik niks anders te doen heb. Dan betaal je er toch geen 200 euro voor. M'n vriend b.v. doet het alleen als hij niks anders te doen heeft. Als hij z'n auto blad voor de 20e keer heeft gelezen. Daarom heeft hij ook maar 3 spellen:pGR 2, NFSU 1 en 2. Alleen maar auto's tunen. En dan maar zeiken dat ik de xbox freak ben terwijl hij er zelf geen verstand van heeft. Hij weet nog niet eens wat cheaten is of wat een bug is. En dan zegt ie dat ik computertaal spreekt. pffff, ja je moet er wel aandacht aan besteden vind ik. Zeker als je er 200 euro voor hebt betaald!

8. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    dan is hij inderdaat niet echt een slimme gozer 200 euro dokken en bijna niet weten wat je koopt

9. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen sociale contacten, dus dat scheelt.

Ik was vroeger verslaafd eraan, nu minder omdat ik ook met muziek bezig ben:Basgitaar, vocalen, band, death/grind- en black metal.
    Ik koop ook spikearmbanden, mooie kisten, leren jas enz.

Ik game ook minder, omdat de spellen minder worden, er zijn tegenwoordig nog weinig echt goede spellen. Maar SNK Playmore gaat daar verandering in brengen.

10. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Jonges, ik ben afgekicked, helemaal clean, ik besteed nu me geld aan dingen die wel sociaal zijn ingestelt, feesten met vrienden, uitgaan, kleding, dat is veel leuker, en ja ik heb een PSP, maar ben lang niet zo geobserdeerd! Ik speel nu voor de lol, niet om andere te imponeren, dank u!

11. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geef Sander een hartelijk applaus dames en heren!

Deel Deze Pagina