1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 5 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft er nog iemand problemen met inloggen op World of Warcraft?
    Als de patch vanmiddag gedownload was ging WoW perfect, maar ik probeer nu weer in te loggen, dan blijft hij héél lang op 'Athenticating', en dan Disconnected from Server.
    Soms blijft hij ook héél lang op authenticating staan, dan hééél lang op Connected, dan gaat hij naar character selection screen, maar zie niemand staan. :confused:
     
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik werd net steeds uit de game gegooid. Iets met critical errors ofzow. Straks nog maar even proberen.
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel nu ook eindelijk weer op de acount van een vriend van me me user name is PoWnMan en speel op Bladefist - lvl8 Undead Mage.. dus:cool:

    edit: nu ff de update aan het downen:9...
     
  4. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb die patch nu geinstalleerd maar als ik wil inloggen blijft er "authen blabla"in me beeld staan? wat zou het probleem kunnen zijn:)

    edit: srry dubbelpost.
     
  5. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gewoon al bijna de hele dag bezig om op de site van wow te komen. De site lukt nu wel, maar het inloggen met je account is onmogelijk.. en ik moet dus m'n nieuwe card invoeren :mad:
     
  6. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer http://wow-europe.com/en/ eens in plaats van de Amerikaanse site (http://worldofwarcraft.com/)
     
  7. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik :) Als ik probeer in te loggen op www.wow-europe.com dan staat er dat het op het moment niet mogelijk is om in te loggen ofzo.. gezeik. Heeft iedereen dat of ben ik de enige :?
     
  8. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat het komt door de nieuwe patch. Dat er teveel mensen tegelijk de site bezoeken oid? Probeer het gewoon nog een paar keer en wacht anders tot morgen. Dan zal het een stuk rustiger zijn!
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kon vanmiddag gewoon inloggen. Het viel me wel op dat op een drukke server niet echt veel mensen waren.

    Even nog 3 vraagjes.

    1. Hoe weet ik welke pet ik kan tamen want ik ga er van uit dat ze niet allemaal zo maar kunnen.
    2. Wat maakt het uit welke kleur grabbag je hebt?
    3. Welke prof. kan ik het beste nemen met Hunter? Ik zat zelf aan Leatherworking en Skinning te denken en dan als 2ndairy Fishing en Cooking (voor mijn pet)
     
  10. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan, inloggen etc. is gelukt..

    Welke addons gebruiken jullie? Ik gebruik Insomniax maar ik ben benieuwd of er nog andere, en dan voornamelijk betere zijn.
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ometh Nmod 4.3

    Battleground is fantastisch, Alterac Valley _O_
     
  12. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    De battlegrounds heb ik nog niet uitgeprobeerd, daar ga ik over een lvl of 7 wel een keertje rondkijken. ;)

    Ik wil btw een keer een 2e char aan gaan maken, en nu zit ik te twijfelen tussen een hunter en een warrior. Aangezien ik met mijn druid nauwelijks echt damage kan doen, wil ik eigenlijk wel graag dual wielden. Zowel een rogue als een warrior als een hunter kunnen dat. Een rogue lijkt me echter niets aan, en met een rogue kun je echt niet 3 beestjes van jouw lvl aan, iets wat met mijn druid eigenlijk wel mogelijk is.
    Dus valt de keuze op een warrior/hunter. Met beide heb ik nu tot lvl 8 gespeeld, maar ik weet niet welke ik nu leuker vind. Zijn er mensen die 1 of beide classes gespeeld hebben? Vooral het dual wielden vind ik belangrijk, en wat damage kunnen doen...
     
  13. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoorde dat er nog een uur wachtrij was voor BG.. daar wacht ik echt niet op...

    Warriors doen wel meer damage dan Hunters.. Rogues nog meer btw.. Heb nog nooit met 1 van de 2 gespeeld maar ik ga morgen denk ik ook een alt aanmaken, en dan een Orc Warrior. Eens kijken of dat wat is. Mijn lvl 47 Night Elf Rogue is de enige char die ik tot nu toe gespeeld heb.
     
  14. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf een hunter tot lvl 40 gebouwd en ben twee weken geleden begonnen met een warrior die nu op lvl 22 zit. Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik vind het spelen met een warrior toch een stuk leuker dan met een hunter. Mede omdat de hunter imo toch iets tekort schiet op gebied van damage doen en veel kunnen incasseren. De manier van spelen bij hunter: Aspect aan - Hunter's Mark op vijand casten - pet laten aanvallen - verschillende ranged aanvallen doen - de vijand op korte afstand ziet te stunnen, kwam me na een tijd ook een beetje de keel uit zetten. Melee aanvallen van een hunter waren gewoonweg kut, zo weinig damage dat ze deden.

    De warrior, en de verschillende manieren van spelen, bied mij daarom net iets meer lol en variatie. + Warriors worden over het algemeen meer gezocht voor groepen/instances + Een warrior kan er vanaf lvl 15 al stoer uitzien met een mooi mail armor set. In tegenstelling tot leather... Maar goed, das puur cosmetisch, maar voor mij ook wel belangrijk.^^

    Wel moet ik erbij zeggen dat de hunter qua verscheidenheid aan skills, zoals tracken, aspects en scouting abilities, er beter uitkomt dan de warrior. Maarja, met een warrior zie ik die 3 vijanden dan wel minder snel aankomen, maar ik hak ze, in tegenstelling to m'n hunter, wel alledrie dood.:cool:
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  15. Grote Smurf

    Grote Smurf Tsjah...

    Berichten:
    318
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga denk ik toch maar voor de warrior inderdaad. Met mijn druid doe ik nauwelijks schade, en ik wil dat toch wel eens meemaken hoe dat is om een mob in een paar tellen om te leggen, in plaats van de gebruikelijke 3 minuten. 8)
     
  16. Xelif

    Xelif I'm born to be me

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet wat mensen zeuren maar had die patch vanmiddag in 2 min
     
  17. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Een hunter > een warrior in damage. Zo simpel is het. Bij ons laatste keer Molten Core raid was bij de damage meter een hunter op de tweede plaats, volgens mij zegt dat wel genoeg. :)
     
  18. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Inderdaad, een warrior is om te tanken, niet om dmg uit te delen.
     
  19. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    1: Een Hunter kan echt wel damage incasseren. Zeker na lev 40. In de High-end instances, pull ik altijd de mobs van de cloth wearers todat de warrior tijd heeft om die mob te tanken. Of jij hebt te weinig goed armor of je hebt te weinig hp.

    2: Als je met melee over PvE hebt, ben je gewoon slecht bezig. Je pet is te belangrijk hierin. Wacht gewoon 5 sec met schieten, zodat je pet genoeg aggro heeft op de mob. In PvP heeft de hunter genoeg skills om op range te blijven.

    3: Wat voor talents heb jij? Ga iig voor Lethal shots = 150% crits.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik moet zeggen dat de profs. in tegenstelling tot FFXI best slecht uitgewerkt zijn. Bij FFXI moest je echt craften en daar duurde het erg lang voordat je een lvl up ging. Daar kwam ook nog een bij dat als je recipes van lvls hoger als je eigen lvl of bij je lvl in de buurt probeerde je echt vaak failde. Bij WoW is het bijna altijd gelukt en ga je ook snel een lvl omhoog. Ik was acht binnen 30min lvl75 in skinning.

    Dat is tot dusver het enigste minpuntje aan de games. Ik dacht dat er ook is mis was met het looten, maar ik heb nog niet alle opties gezien.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina