Ik heb zelf een hunter tot lvl 40 gebouwd en ben twee weken geleden begonnen met een warrior die nu op lvl 22 zit. Het is natuurlijk heel persoonlijk, maar ik vind het spelen met een warrior toch een stuk leuker dan met een hunter.
Mede omdat de hunter imo toch iets tekort schiet op gebied van damage doen en veel kunnen incasseren. De manier van spelen bij hunter: Aspect aan - Hunter's Mark op vijand casten - pet laten aanvallen - verschillende ranged aanvallen doen - de vijand op korte afstand ziet te stunnen, kwam me na een tijd ook een beetje de keel uit zetten.
Melee aanvallen van een hunter waren gewoonweg kut, zo weinig damage dat ze deden.
De warrior, en de verschillende manieren van spelen, bied mij daarom net iets meer lol en variatie. + Warriors worden over het algemeen meer gezocht voor groepen/instances + Een warrior kan er vanaf lvl 15 al stoer uitzien met een mooi mail armor set. In tegenstelling tot leather... Maar goed, das puur cosmetisch, maar voor mij ook wel belangrijk.^^
Wel moet ik erbij zeggen dat de hunter qua verscheidenheid aan skills, zoals tracken, aspects en scouting abilities, er beter uitkomt dan de warrior. Maarja, met een warrior zie ik die 3 vijanden dan wel minder snel aankomen, maar ik hak ze, in tegenstelling to m'n hunter, wel alledrie dood.
Klik om te vergroten...