Shady/Aftermath/G-unit records

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door plazz, 8 jul 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    Viel mee, er was een man of 20/30 (die wel allemaal meerdere kaartjes kochten uiteraard) waarvan minstens een kwart voor Anouk kwam.

2. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    allemaal van die nerdjes in d12 en g-unit. Denken ze dat ze met z'n allen kunnen rappen 8)
    Oke soms zijn ze in hun eentje goed maar bijv candyshop ofzo, wat is dat nou voor fucking troep.
    Je bent rapper of niet, maar het is op dit moment egte troep.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    niet dat ik hun muziek goed vind ofzo, maar wat heeft een nerd zijn te maken met slechte muziek? |:- |:- |:-

4. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
  5. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    footlocker in utrecht kan je sneakers hale

6. Gamer

Gamer PS3 - 360 Verslaafde

Leuk Bevonden:
    1
    haha al gelezen op www.allhiphop.com , game heeft weer uitgehaalt naar 50 ...hahahahahaha , Go Game !!! , 50 verliest hulpjes , de kaarten zijn geschud , de kaarten liggen nu voor Murder Inc , Game , Terror Sqaud en D-Block/Ruff Ryders / Death Row / Rap A lot en enz zeer enorm goed O-) _O_ _O_

7. THE GAME

THE GAME GAME OVER! GUNIT!!!

Leuk Bevonden:
    0
    waar staat dat dan precies? Kan het niet 1,2,3 vinden

Laatst bewerkt: 6 jun 2005
  8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    http://www.allhiphop.com/hiphopnews/?ID=4469

9. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    K geef hem gelijk ook ... Yayo moet een keer zn grote bek houden in interviews enzo ...
    Als er een 'truce' was .. zou Yayo zn smoel dicht moeten houden ..

En The Game is meer gerespecteerd dan G-Unit op dit moment .. dus

Go Game ...

10. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik vind yayo wel grappige humor hebben lol. met zijn Mr potato head whawha, maar hij heef wel een beetje te grote muil ja

11. THRM

THRM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Te mooi van The Game

Fuck 50

12. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie actie van The Game. 50 moet z'n lesje eens leren. Haha, ja, Yayo heeft inderdaad een grote bek maar hij heeft wel humor. Het is wel lullig tegenover G-Unit. G-Unit is overigens zeer dope. Na The Massacre was ik weer teleurgesteld over 50. Maar Game staat inderdaad meer in de belangstelling. Ik ben het wel niet met Gamer eens. Ik gun het Murder INC, D-Block, Terrorsquad etc. niet om nu succes te maken. Maar 50 mog wel eens goed beetgepakt worden. Hopelijk pakt ie de draad nu weer eens goed op. Ik wed ook dat Dre. en Em. nu ook wel aan het twijfelen zijn.

13. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    heb gehoort dat Interscope er over denkt om of Game of 50 te droppen van het Label

dat zou het einde zijn van 50 geheel !!

14. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik gun het iedereen behalve G-Unit. Maar ik ga maar eens verder luisteren naar Common. :) mooie plaat

15. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar zonder 50 geen G-Unit... Het zou pas vet zijn als 50 dan ook vertrekt bij G-Unit en dat Game dan z'n plek inneemt... :D Was het maar waar. Dan werd G-Unit weer DA Bomb door The Game. Maar ik gun de mensen van G-Unit heel wat. Ik vind ze gewoon supervet en ik wou dat 50 z'n oude draad oppakt en weer een super G-Unit album op de markt brengt. Eerst eens naar Yayo's album kijken, ben ik ook erg benieuwd naar. Het is goed dat Game 50 had gedissed maar het moet nou niet te zot worden.

16. Gamer

Leuk Bevonden:
    1
    lmao ..Suge Knight mag van mij 50 uit het raam gooien :p zonder dat Suge opgepakt woord natuurlijk :p

17. Da Ni-LXL

Da Ni-LXL -xbw *****istrator-

Leuk Bevonden:
    0
    asljeblieft je gaat tog geen g-unit schoenen kopen. Dan ben je dus egt een wannabe

18. Leo

Leo R.I.P. Proof

Leuk Bevonden:
    2
    O ja joh? Nou ga jij maar lekker tegen iedereen met G-Unit sneakers zeggen dat ze wannabees zijn, ik draag lekker wat ik mooi vind en dat stomme gezeik van jou gaat me daarvan echt niet weerhouden.

19. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    Respect

20. DMX

DMX X gonna give it 2 ya

Leuk Bevonden:
    0
    dan wordt hete eerder het einde van the game. En als 50 eruit geknikkerd zou worden dan kan hij zo ergens anders aan de bak.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina