1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

1/3 van de Europeanen denkt dat de zon rond de aarde draait

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Technoob, 13 jun 2005.

  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Nou, uhm, vast niet helemaal wat je bedoelt, maar bij ons op school hebben we een bio leraar die gelooft dat de aarde plat is. :confused:
     
  3. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn buurmeisje wist niet dat vliegen uit maden komen.
    Ze dacht altijd dat een made zo geboren wordt en ook weer doodgaat, hetzelfde voor een vlieg.
    Om dit te weten heb je toch geen overdreven hoog IQ nodig ,toch?
     
  4. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat is dus precies wat ik bedoel. Dingen waarvan je jezelf afvraagt "Hoe kun je dat niet weten"
     
  5. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Als het echt waar is, dan is hij wel hééél erg dom.
    Er zijn genoeg foto´s met satalieten genomen :{
     
  6. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Och god wat moet de mens nog ver ontwikkelen. kan je even goed denken dat god bestaat ;)
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Laatst toen Theo van Gogh overleed, begreep een kennis van mij niets van al die ophef over iemand die al tig jaar dood is.... Nee honnepon, dat is Vincent van Gogh.......
     
  8. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    De aarde is rond, net zoals een pannenkoek :9
     
  9. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    misschien is dat de reden waarom buitenaardse levensvormen contact met ons vermijden, wij zijn te dom voor woorden.
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    De aarde is plat. De zon draait om Jupiter, maar niet voordat hij door de ringen van Saturnus is gevlogen. De aarde vliegt daar gewoon achteraan. Mohammed B sneed het oor van Theo van Gogh af, waarna hij zijn broer, Vincent, vermoordde door zijn keel door te snijden. Buitenaardse levensvormen bestaan niet, want dat hebben kabouters al meerdere malen aan mij verteld.

    Zo alleemaal weer wat geleerd.

    En trouwens.. Pannekoeken zijn rond...
     
  11. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdje geleden alweer, maar een meisje van school (gaat naar 4e jaar HBO) vroeg zich af waar Brazilië ook alweer lag. Eén van de 5 grootste landen op deze hele aardkloot en to0ch ook niet al te onbekend lijkt me zo en dan zo'n opmerking. Dan ga ik sterk aan mezelf twijfelen hoe zo'n meisje in godsnaam zo ver komt met de opleiding.
     
  12. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    achja, de mens is idd vrij dom.

    je ziet het al als je bijv. naar regeringsleiders of oliemaatschappijen kijken.

    Ze zien de aarde bij wijze van spreke wegrotten, maar zijn te beroerd om er iets aan te doen, das ook een vorm van domheid.
     
  13. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon egoïsme en/of luiheid
     
  14. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    een vroegere *) vriendin van mij begreep niet dat er tijdsverschil kon zijn als je bijv. op vakantie ging. Zij wist dat niet. Toen ze het wel wist en er een belangrijke voetbalwedstrijd werd gespeeld, die live werd uitgezonden, belde ze naar huis om snel te vertellen wat de stand was! Het tijdsverschil van het vakantieland met nederland was nl. een half uur!
     
  15. nusti

    nusti Wannabe Diefast

    Berichten:
    507
    Leuk Bevonden:
    7
    ik denk dat de oorzaak gewoon een gebrek aan interesse en nieuwsgierigheid is. Afgestompt door de maatschappij, waar het alleen maar draait om geld en om hoe snel mogelijk je dat kunt krijgen. En dan hoef je toch helemaal niet te weten dat de zon het middelpunt is van ons planetenstelsel en dat de zon juist geen planeet is. Het interesseert zegeen f*ck zolang ze maar aan auto onder hun reet hebben een groot huis en niette veel hoeven nadenken.....
     
  16. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Dan zegtie: Photoshop :confused:

    Maargoed, het probleem is zeg maar dat hij een hele rits aan argumenten heeft en in zulke onbegrijpelijke wetenschappelijke taal praat, dat je een discussie nooit van um wint...

    Whehheh, erg herkenbaar. Ik zei tegen mn zus: Theo van Gogh is neergeschoten. Zus: oh, dat is toch de broer van Vincent van Gogh?? |:-
     
  17. ok what a f*ck!!! :confused:

    deze uitspraak slaat nergens op

    ah ja
    ik begrijp het
    *was vergeten dat het nederlanders zijn :) *
     
  18. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    zoiets had ik laatst ook in de dierenwinkel waar ik nu stage loop.
    we hadden van die watervlooien op de toonbank staan en een vrouw wou honden voer kopen, vraagt ze opeens wat voor dingen dat zijn *wijst naar de watervlooien*.
    zegt een collega dat zijn watervlooien mevrouw. zegt die vrouw kunnen die over springen op me hond?

    toen ik dat hoorden viel me mond bijna open van verbazing dat een volwasse mens zulke vragen steld :confused:
     
  19. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Het kan ook het tegendeel zijn , nu worden we dagelijks zo overvoerd met informatie , zowel de correct gebrachte als de gemanipuleerde informatie dat je ergens een grens moet trekken .
    Alhoewel ik het persoonlijk erg beschamend vind , dat de meeste mensen niet eens meer weten dat de zon een ster is , het middelpunt van ons zonnestelsel , omringd door de planeten .
    Het is maar dat het menselijk brein een onbeperkte opslagcapaciteit heeft , er is echter maar één probleem , de ene mens gebruikt het naar best vermogen , terwijl er ook véél mensen zijn die te dom zijn om te weten dat ze kunnen nadenken. ;)
     
  20. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las het in de krant. Doet me denken aan een meisje uit VWO2 een aantal jaar geleden:"Wat is nou links en wat is nou rechts?" Dan heb ik het niet over politieke partijen, maar over richting, dus bijv rechterhand.
    Mensen die hadden het in de stad over geruchten dat DOA3 naar de Gamecube zou komen :{
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2005

Deel Deze Pagina