1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Jackson, the verdict

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 13 jun 2005.

  1. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis nog ongeveer een half uur weg als je op CNN kijkt dan komt de uitspraak over M. Jackson. Guilty or not guilty? Wat zal t zijn....
    Ik hoop dat die freak, hoe goed die ook kan zingen, hoe bekent die ook is achter de tralies verdwijnt
     
  2. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    je bent me net voor...


    Live op CNN,

    er zijn nu auto's op weg naar de rechtbank, om de uitspraak in de zaak M. Jackson te horen...

    Op CNN is nu een saaaie stoet auto's te zien... rare amerikanen...
     
  3. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Stomme americanen ja, jonge jonge. En waarom rijden die mensen maar 30 mijl per uur als gezegd wordt? Altijd alles wordt vertraagt in deze zaak
     
  4. Smerig mannetje, moet gewoon opgepakt worden.
     
  5. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Amen_O_

    Als je neger bent wil je toch niet blank worden?:)
    Dan krimpt je geweer met minstens 15 cm:mad:
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En wat is de reden denk je ?
    Al die advocaten worden per uur betaald , hoe langer de zaak duurt , hoe meer miljoenen ze in hun zakken steken .
    Een feit is zeker , michael jackson is op dit moment blut , hij heeft al een schuld van 200 miljoen dollar , en het proces nu vergroot die schuld nog met ettelijke miljoenen dollars aan erelonen van zijn advocaten.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  7. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    fact is: Guilty as hell. Als hij nu nog wordt vrijgelaten vind ik t allemaal wel heel zielig. En denk dat de hele wereld met arendsogen naar Amerika zal kijken en ze zal verafschuwen
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Dan komt hij in europa wonen zegt hij , in disneyworld parijs lopen dagelijks nog duizenden jonge gastjes rond , heeft hij keus zat .
     
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nog niet helemaal zeker. Feit is dat hij dat kind dronken heeft gevoert. Daar zal dus meer achter zitten. Maar dat kind zegt allemaal andere dingen elke keer maar dat zal wel nerveus zijn. Ik DENK guilty
     
  10. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat als hij schuldig wordt bevonden dat hij wel naar een jeugdgevangenis wil :+
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    100% Innocent
     
  12. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Duw die mensen die steeds innocent roepen ook maar der bij, want wat heb ik een **** hekel aan die mensen. Dit is toch een duidelijk zaak zeg. Zeggen in een interview op televisie dat t normaal is voor een 40 jarige man om met kinderen die niet van jezelf zijn in 1 bed te slapen en er dan ook nog getuiges zijn die verklaren dat ie seksistische dingen met ze deed
     
  13. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen liegen om het geld miss.? Je weet het nooit in het gekke amerika :x. Over hoelang weten we het. *Kijkt CNN.
     
  14. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    en is ie schuldig?
     
  15. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet t, zou goed kunnen. maar alleen al om t feit dat ie zelf toegeeft dat ie in t zelfde bed heeft geslapen met andermans kinderen vin ik al te schrikbarend voor woorden en dan ook nog zeggen datie er niks vreemd aan vind. En hij heeft niet voor niks meer zaken aan zijn broek gehad daardoor en heeft daar een paar van een schikingsvoorstel aanvaard..


    2 minuten nog
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  16. Als ie onschuldig is dan neem ik mijn standpunt terug, maar ik ga er vanuit dat ie dat niet is.
     
  17. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Spannend !!! Ze zeggen het zo
     
  18. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    laat me weten want ik kan nog geen kabel ontvangen;)
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    het is ook op NED 3 :)
     
  20. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik verwacht eerlijk gezegt dat hij toch word vrijgesproken. Zo bleek bijvoorbeeld de aangevoerde bewijslast toch niet helemaal zo rotsvast te zijn als verwacht. Er waren gewoon veel onduidelijkheden over en weer. Persoonlijk vertrouw ik het hele gedoe rond Michael Jackson echter niet zo, er is gewoon teveel gebeurd in het verleden op dat gebied, dus er moet wel ergens een kern van waarheid zijn lijkt me.

    Wellicht dat hij dus toch wordt vrijgesproken maar toch schuldig blijkt te zijn.
     

Deel Deze Pagina