1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[2005] Rondemaster

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door mars15, 16 jun 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Inleiding
    Ja je leest het weer goed, ook dit jaar is er weer een AD Rondemaster. Vorig jaar was er ook een Rondemaster Nu lijkt me het leuk om dit jaar een xbw poule te hebben

    INFO
    Welkom bij het leukste gratis wielerspel van Nederland

    Rabo AD Rondemaster 2005 gaat dit jaar op 13 juni van start. Vanaf deze datum start de inschrijving en kunt u ook meteen van start gaan met de handel in renners. Naast het vertrouwde Dagklassement en Totaalklassement introduceren we dit jaar een Bergklassement (Bolletjestrui). Uiteraard kunt u met vrienden, familie en collega's ook weer een eigen league beginnen. De website wordt zo snel mogelijk aangevuld met alle spelregels en de te winnen prijzen in 2005.

    Wilt u vast op de hoogte blijven van de grote kanshebbers in de Tour van 2005? Neem dan een (proef)abonnement op Algemeen Dagblad en lees alles wat u moet weten in AD Sportwereld. Bel nu 0800-0555 en zorg dat u niets mist!

    wie
    wie doen er mee en zullen we een xbw maken

    gelijk een goede tdf topic De tour is dit jaar van July, from 2nd to 24th
     
  2. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Dit moet je toch dagelijks veranderen? Check www.tourcompetitie.nl voor erg veel informatie. Nu staat er nog niet veel details maar dat komt straks wel met ettappebeschrijvingen en rennerbeschrijvingen.
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    ja elke dag je renners wisselen of zo houden
     
  4. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Is lachuh spel ik doe nu 2 jaar mee.

    2 jaar geleden heeft trouwens de broer van mijn beste vriend die fiets van Michel Boogerd gewonnen, was wel lachuh om te zien en egt super knap van hem!!!!! maar dit jaar kan ik niet meedoen omdat ik op vakantie ben:mad:
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Als je er hier ééntje organiseert doe ik mee.

    Geen Erik Zabel.
    Ook al geen Oscar Freire.
    Zal dus waarschijnlijk tussen Alessandro Petacchi en Robbie McEwen gaan omtrent de sprint zege's (outsiders daar gelaten).
     
  6. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit van Tom Boonen gehoord?? ;)
     
  7. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Boonen wint zeker geen massasprint van een McEwen. Meneer Boonen kan alleen winnen als de echte sprinters niet meedoen.

    Dus zet je geld liever op Thor Hushovd. Dat is pas een sprinter. Petacchi doet trouwens niet mee aan de tour.
     
  8. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    vorig jaar champs-elysee 1 Boonen 2 Mc ewen
     
  9. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Vorig jaar was er ook een XBW competitie georganiseerd. Ik zal er ook eentje opzetten voor dit jaar. Mensen die mee willen doen kunnen mij een pm sturen, met daarin je email adres. Je wordt dan uitgenodigd voor de enige echte XBW Rondemaster .

    Ook voor verder vragen kun je bij mij terecht, ik speel al mee vanaf de eerste Rondemaster en vind het altijd erg leuk.

    Hier een link naar het " inschrijfformulier" en de voorwaarden.
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2005
  10. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    doet mario chipolini mee dit jaar? is te hopen.. hij is 1 van de beste sprinters vind ik.. aleen jammer dat als de eerste bergen komen adt ie meteen afstapt.

    k denk dat alle rijders moeten opassen voor Basso.. hij maakt een sterke indruk.. en denk dat hij de tour kan winnen...
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  11. R E M I X

    R E M I X LektrokuteD

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    chipolini is gestopt met wielrennen volgens mij.
    En van Basso verwacht ik inderdaad ook iets, maar dat hij de tour zal winnen dat denk ik niet.
     
  12. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    cipollini is het dude , super mario is géén verre familie van het chipolataworstje hoor. ;) :cool:
    En petacchi doet niet mee in de ronde , hij heeft schrik van tom boonen. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2005
  13. de j

    de j New Member

    Berichten:
    145
    Leuk Bevonden:
    0
    top 10 gele trui:
    1 ullrich t-mobile
    2 amstrong discovery
    3 vinokoerov t-mobile
    4 leipheimer gerolsteiner
    5 kloden t-mobile
    6 botero phonak
    7 piepoli lindo duval
    8 rogers davitamon
    9 menchov rabobank
    10 moos phonak

    jongeren:
    weening rabobank

    bolletjes:
    rasmussen rabobank

    groene trui:
    mcewen lotto domo
     

Deel Deze Pagina